کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سفر «مهدی روشنفکر» به زیلایی (+ تصاویر )

6 تير 1399 ساعت 22:16

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلش شوزای اسلامی ساخت دبیرستان شش کلاسه دخترانه در زیلایی آغاز شد.


 مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به منطقه زیلایی سفر کرد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌‍های بویراحمد و دنا به منطقه زیلایی سفر و ضمن دیدار با مردم در آئین کلنگ زنی دبیرستان شش کلاسه دخترانه زیلایی شرکت کرد.
روشنفکر در ابتدا با حضور در گلزار شهدای زیلایی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه با حضور او آئین کلنگ زنی دبیرستان دخترانه برگزار شد.

آغاز عملیات ساخت دبیرستان شش کلاسه دخترانه زیلایی
 
کرمی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: این فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی احداث می‌شود.
کرمی افزود: این مدرسه با ۸۲۳ متر مربع فضای آموزشی در زمینی با مساحت 2000 متر مربع ساخته می‌شود.
در ادامه مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: به زیلایی به بخش ارتقاء می‌یابد و بخشدار آن نیز معرفی می‌شود.
روشنفکر با بیان اینکه در جلسه‌ای با وزیر نفت، گاز رسانی به مناطق زیلایی پیگیری شد، افزود: با استاندار، مدیر عامل شرکت گاز و نمایندگان چهارمحال بختیاری در مجلس شورای اسلامی هماهنگی‌های لازم انجام شده و در ماه آینده طرح گاز رسانی به زیلایی آغاز می‌شود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هدف اصلی من در این سفر دیدار با مردم زیلایی بود و در سفرهای بعدی برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم همراه با مدیران به این منطقه می‌آیم.
به گزارش کبنا، در این سفر مهدی روشنفکر مشکلات زیلایی را نامساعد بودن جاده‌های ارتباطی، آب اشامیدنی، بیکاری، نداشتن گاز و اینترنت عنوان کرد.
 


کد مطلب: 422548

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/422548/2/سفر-مهدی-روشنفکر-زیلایی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1