کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت؛

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با امام جمعه و فرماندار کهگیلویه

5 تير 1399 ساعت 13:00

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه دهدشت و فرماندار کهگیلویه دیدار کرد.


سید محمد تقی علوی در سفر به شهرستان کهگیلویه ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار کهگیلویه از پروژه های در حال ساخت و نیمه تمام شهرستان بازدید کرد.



به گزارش کبنانیوز از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فردر دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه کهگیلویه در بحث ورزش ظرفیت و استعداد و پتانسیل خوبی دارد،اما از این ظرفیت غافل مانده ایم، اظهار داشت: توقع داریم با نگاه ویژه ای کهگیلویه را ببینید و در این زمینه تلاش کنید که امیدوارم به بهروری مضاعف در این زمینه دست پیدا کنیم.


امام جمعه دهدشت با بیان اینکه روی آوردن مردم به ورزش، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و اخلاقی را حل میکند، تصریح کرد: امر به ورزش امر به معروف است و در واقع مدیران ،هیات های ورزشی و مربیان که با ورزشکاران مستقیما در ارتباط هستند می توانند نقش مهم و تاثیرگذاری در معنوی کردن محیط های ورزشی  ایفا کنند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فربه نقش پررنگ مدیران در ماندگار کردن ورزشکاران پس از آسیب های ورزشی اشاره کرد و گفت: اسماعیل دژه آقای گل فوتسال آسیا واز قهرمانان بین المللی ورزشی ماست که از ناحیه زانو دچار آسیب شده و انتظار می‌رود که در این زمینه اهتمام ویژه ای صورت بگیرد.
مدیرکل ورزش در این نشست از دغدغه ها و پیگیریهای ورزشی امام جمعه دهدشت تشکر کرد و گزارشی از اجرای پروژه های ورزشی و همچنین بحث جوانان و سمن ها را ارائه نمود.

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار کهگیلویه
فرماندار کهگیلویه  در این دیدار با اظهار اینکه شهرستان کهگیلویه از ظرفیت بالا در سرمایه های اجتماعی بخصوص عرصه ورزش برخوردار است تصریح کرد :برنامه ریزی متولیان ورزش و حمایت جدی باعث شکوفایی در این راستا می شود.



در ادامه علوی ضمن ارائه گزارشی از پروزه های در دست اجرای ورزش و جوانان در شهرستان کهگیلویه  از حمایت و اولویت دادن به پروزه های در راستای «جهش تولید » خبر داد.
علوی افزود: تعامل فرمانداری و دستگاههای اجرایی با اداره ورزش و جوانان در  تسریع اهداف و پیشرفت کار نقش فزاینده ایجاد می کند.



تعیین تکلیف زمین ورزشی شهر قلعه رئیسی و چمن مصنوعی چند روستای  بخش  مرکزی (چه اب، صنوگان،تل مرغ )از موارد مورد بحث در این نشست بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر یک روزه خود به کهگیلویه از پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان شامل زمین چمن روستاهای دم مهد، تل مرغ و ضرغام آباد بازدید و از روند پیشرفت فیزیکی آنها مطلع شد.


 


کد مطلب: 422490

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/422490/2/دیدار-مدیرکل-ورزش-جوانان-امام-جمعه-فرماندار-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1