تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۲۲۴۹۰
سفر مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت؛

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با امام جمعه و فرماندار کهگیلویه

۰
کبنا ؛سید محمد تقی علوی در سفر به شهرستان کهگیلویه ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار کهگیلویه از پروژه های در حال ساخت و نیمه تمام شهرستان بازدید کرد.



به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فردر دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه کهگیلویه در بحث ورزش ظرفیت و استعداد و پتانسیل خوبی دارد،اما از این ظرفیت غافل مانده ایم، اظهار داشت: توقع داریم با نگاه ویژه ای کهگیلویه را ببینید و در این زمینه تلاش کنید که امیدوارم به بهروری مضاعف در این زمینه دست پیدا کنیم.


امام جمعه دهدشت با بیان اینکه روی آوردن مردم به ورزش، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و اخلاقی را حل میکند، تصریح کرد: امر به ورزش امر به معروف است و در واقع مدیران ،هیات های ورزشی و مربیان که با ورزشکاران مستقیما در ارتباط هستند می توانند نقش مهم و تاثیرگذاری در معنوی کردن محیط های ورزشی  ایفا کنند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فربه نقش پررنگ مدیران در ماندگار کردن ورزشکاران پس از آسیب های ورزشی اشاره کرد و گفت: اسماعیل دژه آقای گل فوتسال آسیا واز قهرمانان بین المللی ورزشی ماست که از ناحیه زانو دچار آسیب شده و انتظار می‌رود که در این زمینه اهتمام ویژه ای صورت بگیرد.
مدیرکل ورزش در این نشست از دغدغه ها و پیگیریهای ورزشی امام جمعه دهدشت تشکر کرد و گزارشی از اجرای پروژه های ورزشی و همچنین بحث جوانان و سمن ها را ارائه نمود.

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار کهگیلویه
فرماندار کهگیلویه  در این دیدار با اظهار اینکه شهرستان کهگیلویه از ظرفیت بالا در سرمایه های اجتماعی بخصوص عرصه ورزش برخوردار است تصریح کرد :برنامه ریزی متولیان ورزش و حمایت جدی باعث شکوفایی در این راستا می شود.



در ادامه علوی ضمن ارائه گزارشی از پروزه های در دست اجرای ورزش و جوانان در شهرستان کهگیلویه  از حمایت و اولویت دادن به پروزه های در راستای «جهش تولید » خبر داد.
علوی افزود: تعامل فرمانداری و دستگاههای اجرایی با اداره ورزش و جوانان در  تسریع اهداف و پیشرفت کار نقش فزاینده ایجاد می کند.



تعیین تکلیف زمین ورزشی شهر قلعه رئیسی و چمن مصنوعی چند روستای  بخش  مرکزی (چه اب، صنوگان،تل مرغ )از موارد مورد بحث در این نشست بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر یک روزه خود به کهگیلویه از پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان شامل زمین چمن روستاهای دم مهد، تل مرغ و ضرغام آباد بازدید و از روند پیشرفت فیزیکی آنها مطلع شد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1