تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۴۲۲۴۴۱
کبنا گزارش می‌دهد

دفاعیات 93 صفحه‌ای تاجگردون در کمیسیون تحقیق اعتبار نامه ( + مستندات )

۱
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در نامه‌ای به کمیسیون تحقیق و اعتبارنامه توضیحات خود را در دفاع از اعتبارنامه‌اش مطرح کرد است.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 3 تیر ماه 99) جلسه کمیسیون تحقیق اعتبار نامه تاجگردون با حضور منتخب مردم گچساران و باشت برگزار شد که به گفته حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی اسناد و مدارک فراوانی از سوی رده‌های نظارتی درباره پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون به کمیته ارسال شده و از طرف دیگر ادله و دفاعیاتی نیز از آقای تاجگردون دریافت کرد‌ه‌ایم، صبح امروز نیز جلسه‌ای نزدیک یک و نیم ساعته با آقای تاجگردون داشتیم و توضیحات و دفاعیات خود را مطرح کرد.

همچنین نیک بین عضو دیگر کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم گفت: مدیریت جلسه شعبه 12 که مسئول بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون بود به گونه‌ای بود که از آن تائید اعتبارنامه آقای تاجگردون باید بیرون آید، و در حال حاضر نیز در کمیسیون تحقیق با توجه به جو حاکم، احتمال تائید اعتبارنامه ایشان وجود دارد اما خواهش ما این است که اگر اعتبارنامه این منتخب در کمیسیون تحقیق تائید شد و به صحن آمد هیأت رئیسه مجلس همه مستندات بنده را که به صورت میدانی صورت گرفته است، ببیند.
وی افزود: چنانچه کمیسیون تحقیق اعتبارنامه این منتخب را رد و یا تائید کند، در صورتی که معترضان قانع نشوند در هر دو حالت رای‌گیری در صحن علنی مجلس باید انجام شود. متاسفانه آقای تاجگردون هیچکدام از اتهامات خود را قبول نمی‌کند او حتی می‌گوید در تحصن مجلس ششم هم شرکت نکرده است.  منتخب گچساران در بحث زمینخواری، لابی‌گری، استخدام و انتصاب اطرافیان واقوام خود را هیچ کدام قبول نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

نامه تاجگردون به کمیسیون تحقیق و توکلی؛ مرا نترسانید، دعای خیر و آه مردم دیارم بی‌پاسخ نمی‌ماند


وی گفت: آقای تاجگردون حتی در نامه‌ای مفصل 93 صفحه‌ای خود که به عنوان دفاعیاتش به کمیسیون ارائه کرده، تنها مظلوم نمایی کرده و استدلال منطقی ومتقنی برای موارد مورد اعتراض نمایندگان ارائه نکرده است.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران مستندات 93 صفحه‌ای خود را در خصوص اتهاماتی که به او در باره رانت خواری، زمین خواری، رانت مدیریتی، استخدام بستگان وارد کردند را به شرح زیر به کمیسیون تحقیق اعتبار نامه تاجگردون ارائه داد.
لازم به ذکر است که کبنا نیوز چهره افرادی که در این گزارش از آنها به نام قاتل و مقتول یاد شده را پوشانده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الان این مستندات ۹۲ صفحه ای چه ربطی به سوالات نمایندگان معترض داره؟؟
نامه زده که فلان مدیرعامل؟ لیست افراد همشهری منو ک اونجا هستن اعلام کن..
خوب معلومه که همه افرادی که معرفی کردی قطعا محل تولدش گچ نبوده و یا توی این مدت حتما جابجا شدن..

الله اکبرررررر
کی رو میخواید گول بزنید
رستم نوگک
Iran, Islamic Republic of
با سلام افتخار ما توئی مرد بزرگ تو خیلی بزرگ و شایسته و انقلابی و خدایی تر از آنی با رقیبانی که بی شرمانه تهمت می زنند از کوره در نروی مرد بزرگ افتخار منطقه جنوب کشور هستی خواهشا مراقب باش تا همیشه باشی همیشه دوستت داریم امیدوارم اول رهبرم ، سرداران سلامی و حاجی زاده و بعد تاجگردون سالها سالم و سلامت در خدمت ایران عزیز باشند
Iran, Islamic Republic of
داخل تمام تقدیرنامه ها هم زدند دکتر.خخخخخ
زهرا
Iran, Islamic Republic of
///درود بر عدالت و قانون وعدالت خواهی
خدایا ده بسه
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
حتما مدیرعامل ها باید اقوامان توکلی یا زاکانی باشد ؟؟؟ مگر ارث بابا ی آنهاست نفت جنوب هست شاید مدیری از جنوب هم باشد چرا مگر منطقه جنوب مستعمره هست که نباید بر مسندها باشند حتما آقازاده ها باید باشند یا پسر خاله توکلی و زاکانی باید باشند حیف از قوم لر که ساده هستند/ ولی خوب شد که از خواب بیدار شدند وسوالهایی بدون ج آب دارند که ت کلی ها و زاکانی ها.حالا کاسه داغ تر از آش شده اند یا شاید میخان خود را تبریه کنند ولی مردم دیگر خ آب نیستند بزودی آن ه شما را بزرگ کر ه ..
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
جالب /هم بزرگ شده یک سفره هستند افسوس که منصوری نابود شد تا ارتباط آنها مخفی بماند
رضا
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این وسط کسایی که این تهمت ها رو زدن خودشون بیشتر روسیاه و رسوا شدن ،
چاه مکن بهر کسی... اول خودت دوم کسی
کشاورز کاووس
Iran, Islamic Republic of
بدبخت مردم همه شما مسولان قوه به خدا . فقط مردم را گذاشتید سرکار. چرا یکی از اعضای کمیسیون به اصطلاح تحقیق از قبل میگه اعتبار نامه تایید میشه. از کجا خبر داشته. میگه روند طوری پیش میره تا تایید بشه. اینجوری میخواستید با فساد مبارزه کنید. چرا اینقدر زد و بند میکنید. آیا مردم نباید فکر کنن که شما دلسوز نیستید. اصولگرا و اصلاح طلب هر دو روی یک سکه هستند. د. شما به کدام اصول اعتقاد دارید. پس چرا ابتدا چندین اتهام به ایشان زدید اونم با سند و مدرک پس چه چیزی را کمیسیون تحقیق بررسی کرده. خدا از سرتون نگذره. چی میشه که از پنج نفر در ابتدای کار دو نفر خودشون را کنار میکشن. چرا و به چه علت. ابتدا مسولیت را قبول و سپس در بدو امر کناره گیری کردند این دو نفر. . چرا شفاف نمیگن به چه علت کنار کشیدند. مگه خونه خاله است. یا شاید خاله بازی است که ملت نمیدانن.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1