کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس هیئت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد

قایقرانی در کهگیلویه راه اندازی می شود

31 خرداد 1399 ساعت 11:48

رئیس هیئت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی رشته مهیج و مدال آور قایقرانی در کهگیلویه خبر داد.



به گزارش کبنانیوز از دهدشت، رئیس هیئت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر یک روز خود به شهرستان کهگیلویه ضمن نشست با رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه از رودخانه خروشان مارون در حاشیه روستاهای پس دزد،قلعه گل،گاودانه،روستای چم آسیاب و سه گدار بازدید کرد.
سید احمد گنجی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: هدف از سفر به کهگیلویه شناسایی زیر ساخت های کهگیلویه از نظر منابع آبی نظیر استخر،رودخانه و دریاچه بود.

گنجی افزود : در بازدیدی که به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از رودخانه مارون و روستاهای حاشیه آن داشتیم مکان های مورد نظر شناسایی شدند.
رئیس هیئت قایقرانی استان ابراز داشت: به زودی جهت استعدادیابی و راه اندازی این رشته ورزشی تعدادی از مربیان ملی را به این شهرستان اعزام خواهیم کرد.

 سید احمد گنجی با بیان اینکه در سال جاری و در اولین فرصت به برگزاری یک دوره کلاس مربیگری و یک دوره کلاس داوری در کهگیلویه اقدام خواهیم کرد ،گفت:با راه اندازی این رشته در کهگیلویه تعدادی قایق و تجهیزات قایق رانی به کهگیلویه اهداء خواهد شد و تیم های منتخب کهگیلویه می توانند در مسابقات استانی و لیگ های کشوری شرکت کنند.

گنجی بیان داشت:کهگیلویه با توجه به مجاورت با دو سد بزرگ کوثر و مارون و همچنین رود خانه های پر آب و شرایط آب و هوای در فصل زمستان پتانسیل این را دارد که کمپ زمستانه اردوهای تیم های ملی ایران باشد.
وی گفت :رونق ورزش از جمله ورزش قایقرانی که جنبه تفریحی و توریستی دارد موجب جذب توریسم ورزشی از استان های همجوار می گردد و به تبع آن باعث رونق اقتصادی در کهگیلویه بزرگ می شود.

رئیس هیئت نجات غریق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد:جهت تحقق این اهداف نیاز به همکاری نماینده محترم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی وجناب آقای علوی مدیر کل محترم ورزش و جوانان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی می باشد.

سید احمد گنجی در پایان بابیان اینکه ،در سال ۹۸ یاسوج میزبان ۵ اردوی تیم ملی قایقرانی اسلالوم و گچساران میزبان ۲ اردوی قایقرانی در رشته کانوپولو بوده،عنوان کرد: تیم قایقرانی استان در مسابقات استعداد های برتر  سال ۹۸ به مقام اول کشوری در بخش آقایان رسید.
 


کد مطلب: 422297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/422297/2/قایقرانی-کهگیلویه-راه-اندازی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1