تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۲۲۲۹۷
رئیس هیئت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد

قایقرانی در کهگیلویه راه اندازی می شود

۰
کبنا ؛
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، رئیس هیئت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر یک روز خود به شهرستان کهگیلویه ضمن نشست با رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه از رودخانه خروشان مارون در حاشیه روستاهای پس دزد،قلعه گل،گاودانه،روستای چم آسیاب و سه گدار بازدید کرد.
سید احمد گنجی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: هدف از سفر به کهگیلویه شناسایی زیر ساخت های کهگیلویه از نظر منابع آبی نظیر استخر،رودخانه و دریاچه بود.

گنجی افزود : در بازدیدی که به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از رودخانه مارون و روستاهای حاشیه آن داشتیم مکان های مورد نظر شناسایی شدند.
رئیس هیئت قایقرانی استان ابراز داشت: به زودی جهت استعدادیابی و راه اندازی این رشته ورزشی تعدادی از مربیان ملی را به این شهرستان اعزام خواهیم کرد.

 سید احمد گنجی با بیان اینکه در سال جاری و در اولین فرصت به برگزاری یک دوره کلاس مربیگری و یک دوره کلاس داوری در کهگیلویه اقدام خواهیم کرد ،گفت:با راه اندازی این رشته در کهگیلویه تعدادی قایق و تجهیزات قایق رانی به کهگیلویه اهداء خواهد شد و تیم های منتخب کهگیلویه می توانند در مسابقات استانی و لیگ های کشوری شرکت کنند.

گنجی بیان داشت:کهگیلویه با توجه به مجاورت با دو سد بزرگ کوثر و مارون و همچنین رود خانه های پر آب و شرایط آب و هوای در فصل زمستان پتانسیل این را دارد که کمپ زمستانه اردوهای تیم های ملی ایران باشد.
وی گفت :رونق ورزش از جمله ورزش قایقرانی که جنبه تفریحی و توریستی دارد موجب جذب توریسم ورزشی از استان های همجوار می گردد و به تبع آن باعث رونق اقتصادی در کهگیلویه بزرگ می شود.

رئیس هیئت نجات غریق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد:جهت تحقق این اهداف نیاز به همکاری نماینده محترم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی وجناب آقای علوی مدیر کل محترم ورزش و جوانان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی می باشد.

سید احمد گنجی در پایان بابیان اینکه ،در سال ۹۸ یاسوج میزبان ۵ اردوی تیم ملی قایقرانی اسلالوم و گچساران میزبان ۲ اردوی قایقرانی در رشته کانوپولو بوده،عنوان کرد: تیم قایقرانی استان در مسابقات استعداد های برتر  سال ۹۸ به مقام اول کشوری در بخش آقایان رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1