تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۲۲۲۰۸
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران برگزیده کانو‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛ علیرضا دولت آبادی گفت: مدیران برگزیده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی فهما با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل شدند.
 مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح ملی فهما به عنوان یک رویداد فرهنگی و هنری تاثیرگذار در سطح کشور است که هر کانون می‌تواند الگویی برای سایر کانون‌ها در کشور باشد.
 دولت آبادی بیان کرد: این کانون‌ها توانستند به خوبی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در سایت بچه‌های مسجد در قالب طرح فهما ثبت کنند و دارای رتبه برتر شوند
سپس حجه الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ضمن تقدیر از عملکرد کانون‌های فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به ارائه گزارشات توسط مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری حاضر در مراسم، فعالیت این کانون‌ها قابل قبول و امیدوار کننده است.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به هجرت پیامبر اکرم (ص) اشاره و افزود: پیامبر اکرم (ص) در حرکت مدیریتی خود از مکه به مدینه مسجد را بنا کرد و مسجد محور فعالیت‌های مردم شد.
 امام جمعه یاسوج اضافه کرد: پرورش یافتگان مسجدی در دوره‌های مختلف در اوایل دوران انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف کشور اعم از جنگ، حضور پررنگ و فعالی دارند. همانطور که پس از جنگ و دوران پس از آن نیز، حضور جهادی و انقلابی بچه‌های مسجد در اتفاقاتی نظیر همین مبارزه با ویروس کرونا در کشور بوده‌ایم.
 در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: سامانه بچه‌های مسجد ایجاد شده است تا اطلاعات تمام کانون‌های فرهنگی و هنری در آن به ثبت برسد.
 محمدعلی پیرسبزی با اشاره به سابقه خوب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه فعالیت‌های دینی و فرهنگی هنری تصریح کرد: در زمینه اجرای طرح‌های مختلف متناسب با فضای مسجد می‌توان از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهره گرفت.
 پیرسبزی تاکید کرد: فعالیت‌های مساجد و نوع تاثیرگذاری آن‌ها و همچنین فضای حاکم در مساجد باعث نشویق جوانان و نوجوانان به ماندن در مسجد شده است که همین مساجد پایگاه‌های قابل اعتماد برای خانواده‌ها شده است
 لازم به ذکر است این مراسم با حضور علیرضا دولت آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیرحسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری برگزیده استان برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بفرمائید دستاورد این عزیزان چه بوده است ؟ پول صاحب مرده
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1