کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید شبانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خائیز ( + فیلم و تصویر )

12 خرداد 1399 ساعت 0:51

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد شامگاه ( یکشنبه 11 خرداد ماه 99) به منظور بررسی آخرین وضعیت آتش سوزی کوه خاییز وارد شهرستان کهگیلویه شد.


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد شامگاه ( یکشنبه 11 خرداد ماه 99) به منظور بررسی آخرین وضعیت آتش سوزی کوه خاییز وارد شهرستان کهگیلویه شد.
  کلانتری در حاشیه بازدید شبانه و حضور در روستای آب کاسه از آمادگی همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همه امکانات و تجهیزات استان برای مهار آتش در کوه خاییز و دیل خبر داد و اظهار داشت: همه امکانات استانی را برای مهار آتش سوزی گسیل کردیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رایزنی خود با مقامات ملی و اعلام حساسیت آتش سوزی‌ها، افزود: همچنان به صورت مستمر و مکرر با مقامات کشوری و لشکری در تماس هستیم که تجهیزات و امکانات بیشتری را برای استان فراهم کنند.
کلانتری که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی سه روز اخیر برای پنجمین بار در منطقه آتش سوزی حضور پیدا می‌کردند، گفت: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیم‌های تخصصی حضور دارند.
 وی گفت: از دیشب آتش در ارتفاعات خائیز مشرف به روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت ۱۲ بامداد مجدد آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.
کلانتری خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از همه نیروهای مردمی، امدادی، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج، هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمان‌های مردم نهاد، کوهنوردان، مردم محلی و اقشار مختلف مردم که به کمک شتافتند و در مهار و کنترل آتش کمک کردند قدردانی کرد.
  
  فیلم ) گفت و گو استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم محلی
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید شبانه با مردم محلی و برخی امدادگران حاضر در روستای آب کاسه دیدار و در گفت‌وگو با آنها تاکید کرد: استان با تمام تجهیزات و امکانات برای مهار آتش سوزی در خاییز و دیل پای کار هست.
یکی از اهالی روستای آب کاسه در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا بیان می‌کرد: افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین استانداری و مسئولی دارد. او وقتی شعله‌های آتش جنگل‌های خائیز را نظاره می‌کند، آه از دل می‌کشید و افسوس می‌خورد و بیان می‌کرد، چرا باید سرمایه‌های این استان و ریه‌های تنفسی زاگرس اینگونه دود و خاکستر شود. چرا برخی قدر این سرمایه‌های بی‌نظیر را نمی‌دانند و با سهل انگاری اینگونه وقت و هزینه بیت المال را می‌گیرند.


کد مطلب: 421529

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/421529/2/بازدید-شبانه-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-خائیز-فیلم-تصویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1