کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین روایت عملیات اطفای حریق خائیز و دیل از زبان وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد؛

جنگ آتش در خائیز کهگیلویه و دیل گچساران (+ تصاویر )

11 خرداد 1399 ساعت 20:03

وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن کوتاهی آخرین وضعیت عملیات مهار آتش کوه‌های خائیز کهگیلویه و دیل گچساران را تشریح کرد.


وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن کوتاهی آخرین وضعیت عملیات مهار آتش کوه‌های خائیز کهگیلویه و دیل گچساران را تشریح کرد.
محمدی تبار نوشت: ( امروز 11 خرداد ماه 99) با حضور بالگرد شرکت نفت گچساران نیروها را به ارتفاعات آتش در خائیز کهگیلویه و کوه‌های دیل گچساران هلی برن کردیم و همچنین آب و آذوقه به دست نیروهای پرتلاش حاضر در عملیات اطفای حریق رساندیم.
او ادامه داد: فردا دو فروند میل ۱۷۱ آب پاش سپاه و یک فروند باگرد ۲۱۴ ارتش به ارتفاعات آتش در خائیز و یک فروند ۲۱۴ ارتش و یک فروند باگرد آبپاش شرکت نفت به ارتفاعات اتش در دیل خدمت رسانی خواهند کرد.
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: معاون محترم عمرانی، فرمانداران کهگیلویه و گچساران، فرمانده‌هان سپاه، مدیران کل محیط زیست و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد، سپاه، ارتش، بسیج، اداره و نهاد، همه و همه و مهمتر از همه ما، مردم عزیز و جوانان غیور در خط مقدم آتش‌اند.
محمدی‌تبار همچنین در این متن کوتاه خود نوشت: مهم فقط کنترل آتش و اطفای حریق است، از همه ظرفیت های نظامی، دولتی، مردمی، نمایندگان محترم مجلس، رسانه‌ها با اتحاد و همدلی و با استراتژی اقدام مشترک به جنگ آتش می‌رویم.


کد مطلب: 421525

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/421525/2/جنگ-آتش-خائیز-کهگیلویه-دیل-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1