تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۲۱۵۱۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از واحدهای تولیدی و صنعتی گچساران و باشت بازدید کرد

حسین‌پور: پیگیری تاجگردون برای تخصیص اعتبار 75 میلیارد تومان به بیواتانول باشت

۰
کبنا ؛سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان بازدید کرد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، حسین پور در حاشیه این بازدیدها با اشاره به روز 14 خرداد سال روز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت جانفشانی‌های امام (ره) و رزمندگان اسلام است.
وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از پروژه‌ «بیو اتانول باشت»، اظهار کرد: ایدرو دو پروژه مهم در کرمانشاه و باشت دارد، بیواتانول کرمانشاه که نزدیک به 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیواتانول زیستی باشت نیز که دردر حال فعالیت است.
سالار حسین پور بیان کرد: بیواتانول باشت به عنوان واحد تولید الکل از محصولات ارگانیک، دومین کارخانه بیواتانول کشور بعد از بیواتانول کرمانشاه است، ضمن اینکه بخش زیادی از محصولات این دو کارخانه محصولات صادراتی می‌باشد.
حسین پور ابراز کرد: سال گذشته بخشی از اعتبارات برای این پروژه در باشت در اختیار پیمانکار قرار داده شد. که بخشی از کار در حال انجام هست همچنین، با پیگیری‌های مستمر نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت در سال جاری نیز 75 میلیارد تومان ردیف اعتبار برای تکمیل بیواتانول از سوی سازمان مدیریت و برنامه کشور در اختیار ایدرو قرار گرفته است،.
وی با بیان اینکه بیواتانول باشت در سال 98 بین 15 تا 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشت گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شده این قول را از ایدرو گرفته‌ایم که تخصیص قابل توجهی از اعتبار ابلاغی را در بیواتانول باشت سرمایه گذاری کنیم.
حسین پور گفت: تمام دانش فنی که ایدرو باید داشته باشد در بیواتانول کرمانشاه به کار گرفته شده، بنابراین کار کردن در بیواتانول باشت در خصوص دانش فنی و شکل کار راحت‌تر خواهد بود و همین موضوع تسریع در کار را به همراه خواهد داشت.،
حسین پور با تاکید بر اینکه دانش فنی برای بیواتانول باشت وجود دارد گفت: اگر تخصیص اعتبار صورت بگیرد کار بصورت تمام و کمال و بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد یافت.
حسین پور افزود: جلسه ویدئوکنفرانسی با آقای دکتر عبدالهی و معاونین ایدرو داشتیم، و در خصوص مسائل و مشکلات و همچنین چگونگی روند پیشرفت پروژه بیواتانول باشت بحث و گفت‌وگو شد..
حسین پور در ادامه به پیگیری رفع مشکلات شهرک خان احمد پرداخته و اظهار کرد: شهرک خان احمد به دلیل اینکه زمان زیادی سرمایه گذار نداشت، برق این شهرک با مشکل مواجه شد، مکاتبات با شرکت شهرک‌های صنعتی داشتیم، که امیدواریم هر چه زودتر زیرساخت‌های شهرک صنعتی انجام گیرد و برق، فیر نوری و سایر زیر ساخت‌های مورد نیاز پروژه بیواتانول حل شود.
 حسین پور در بازدید از پروژه پتروشیمی گچساران، اظهار کرد: تحریم‌های علیه ایران، باعث شده پتروشیمی گچساران از برنامه زمان بندی عقب بیفتد، پتروشیمی نیاز به یک سری ماشین آلات و تجهیزات دارد، که با توجه به توانایی داخل و حمایت از تولید داخل بخشی از ماشین آلات از داخل کشور تأمین خواهد شد و بخش دیگر متناسب با نیاز پتروشیمی از خارج وارد می‌شود.
وی افزود: برای تسریع در پیشرفت پروژه پتروشیمی گچساران، هفته آینده از مدیرکل ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت معدن تجارت و مدیرکل تأمین منابع وزارت صنعت معدن دعوت شده است که به استان خواهند آمد، بازدید از پتروشیمی گچساران صورت خواهد گرفت.
حسین پور در بازدید دیگری از مجتمع گیاهان دارویی هربی فارمد، بیان کرد: مجتمع تولید و بسته بندی گیاهان دارویی، از پروژه‌های بنیاد برکت است که پیشرفت خوبی دارد، سازه پروژه مراحل نهایی‌اش را طی می‌کند، دیوارها و کف سازی انجام شده است. یکی از مسائل این پروژه، نیاز به تسهیلات می‌باشد که از طریق بنیاد برکت موضوع در دست بررسی و رفع مشکل می‌باشد ضمن اینکه بانک توسعه تعاون آماده هر گونه همکاری با شرکت فوق بر اساس سیاست‌های بانک مرکزی می‌باشد.
حسین پور در انتها بیان کرد که بخشی از تجهیزات و ماشین آلات مجتمع گیاهان دارویی خریداری شده و امیدوار هستیم که پروژه در سال جاری افتتاح و اشتغال پایداری را برای مردم خوب و فهیم گچساران و استان ایجاد نماید.
-------------------------------------------------
گزارش: سیده زهرا حسینی فر
نام شما

آدرس ايميل شما

بنیامین
Iran, Islamic Republic of
حسین پور که به زودی از مدیرکلی صنعت خداحافظی می کند جای خود را به یک جوان و کاردان خواهد
Netherlands
کجات میسوزه که این حرف رو میزنی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اینطور که ایشون میفرماین تاجگردون این پول رو از ارث داده! پول مال مردمه نیازی نیست بخواید بگید تاجگردون پول داده
Iran, Islamic Republic of
والله تاج گردون بودجه نیاره میسوزین؛نیاره بازم میسوزین ؛اگه هم آوردونیم سوزشدین؛آخرش میگین مگه ارث بوده؟؟
فرزند انقلاب
United States
آقای بنیامین به همین خیال باش.آقای حسین پور خودش از جوان ترین و پای کار ترین مدیر استانی است که رضایت فراوانی از ایشون هست.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
حسین پور نیروی زارع بود الان هرجا میره تعریف تاجگردون میده و تو این مدت چند جا هی گفته تاجگردون پول بیواتانول باشت آورد هی تاجگردون پول داد.
موحد معاون پارلمانی و مسئول امور استان ها رو گذاشت و قطع ب یقین نگاه جدی به مدیرکل صنعت معدن داره.
در ضمن موحد کاری نکنه معاون حسین پور با روشنفکر بوده و برای جاینشینیش آماده آمادست.

کبنا هم که این روزا میره یکی رو پیدا میکنه که تعریف تاجگردون بده و فوری تیترش کنه!
دیگه همه میدونن کبنا و امثالهم چطوری خبر میزنن! آرشیو دوماه پیش کبنا رو یه نگاه بندازید.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدا تاکی
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری قدر آقای تاج گردون کسانی می دانند که دستی بر آتش داشتند و توانایی های آقای تاج گردون را می بینند و خواهان پیشرفت وتوسعه استانند
ام
United States
خلاصه‌ی جوابیه‌ی دندان‌شکن به بیانیه‌ی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ک_ب برای رد اعتبارنامه تاجگردون

🔹️۱_آیا شما اعضای محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در مسئولیت‌هایی که داشته‌اید یا به دیگران سپرده‌اید، شروط تخصص و شایسته‌سالاری را رعایت کرده‌اید؟
زیرا در صورت عدم توجه به معیار شایسته‌سالاری، از بیانیه‌ی شما بوی کینه، منفعت‌طلبی و از همه مهمتر فرصت‌طلبی استشمام خواهد شد.

🔹️۲_ در تمام نهادها و سازمان‌هایی که حضور داشته‌اید، چه نمره‌ای به خود خواهید داد و تا چه میزان به سیره‌ی ائمه‌ی اطهار علیهم السلام پایبند ماندید و پایبند هستید؟

🔹️ آیا عملکرد شما سبب افزایش پخمه‌سالاری‌، تبعیض‌، نگاه‌های سلیقه‌ای و نگاه بسته‌ی گاهاً مشابه قرون وسطی شده است؟ لطفاً عملکرد انقلابی(!) و سرشار از عدالت(!) خود را در زمان نمایندگی ستار هدایتخواه و سید قدرت حسینی، برای مردم شرح دهید‌.

🔹️۳_از گام دوم انقلاب گفتید، اما باید ابتدا توجهی به گام‌ها و عملکرد خودتان در گام اول بیندازید، آنگاه بر گام دوم متمرکز شوید و ببینید شما با گام‌های اشتباه خویش، آیا مانعی سد راه گام دوم و مانعی در برابر رشد اشخاص مستعد و نخبه‌ بوده‌اید؟
بیاید با خود و شهدای عزیز صادق باشید؛ در بحث تخصص، شایستگی و جوانگرایی، از بیست نمره چه نمره‌ای به برادران سید قدرت حسینی، مسعود حسینی و جناب آقای حاج نادر منتظریان می‌دهید؟
اگر منصف، آگاه و با خود صادق باشید، قطعاً هر سه شخص فوق‌الذکر به دلیل ده‌ها و حتی صدها ضعف، نمره زیر ۵ خواهند گرفت.

🔹️ ۴_واژه‌های عدالت، مستضعف، انقلاب، اصولگرا و ده‌ها واژه مقدس دیگر را به بردگی سیاسی برای رسیدن به ریاست یا قدرت و ثروت گرفته‌اید. شما دقیقاً تا چه زمانی می‌خواهید با بازی کردن با واژه‌ها، احساسات مردم را به بازی بگیرید؟

🔹️ اگر واقعا به دنبال عدالت هستید، یک بار با مردم صادق باشید؛ واقعاً در این چهل سال و در ادوار گذشته مجلس و زمانی که شما در مناصب مختلف و حتی در مجلس حضور داشتید، تا چه اندازه به نخبگان بها دادید و شرایط را برای شکوفایی استعداد‌ها فراهم کردید؟
اتفاقاً بسیاری از مستضعفان امروز، نخبگان له شده‌ی ناشی از سوء‌مدیریت، منفعت‌طلبی شما بزرگان اصولگرا و حتی اصلاح‌طلب می‌باشند.

🔹️ ۵_ شما از کدام مردم سخن می‌گویید؟ شما از همان مردمی سخن می‌گویید که اگر به قول شما به "وظیفه شرعی" خود برای حضور در انتخابات جامه‌ی عمل بپوشانند، تحت هیچ شرایطی مجلس رنگ و بوی امثال شما را به خود نخواهد دید. زیرا تعداد اصولگرایان هر مجلسی با حضور مردم پای صندوق رای نسبت عکس دارد؛ یعنی ما هرچه بیشتر شاهد حضور مردم پای صندوق‌های رای باشیم، به همان اندازه شاهد حضور حداقلی شما برادران اصولگرا در مجلس خواهیم بود. واقعا مشکل از کجاست؟ مشکل از مردم است یا مشکل از شماست؟ من فکر می‌کنم مشکل ریشه در ناتوانی فکری(تفکرات )، انحصارطلبی، قدرت‌طلبی، انباشت ثروت، عدم صداقت و ‌... دارد!

🔹️ ۶_ در قسمتی از بیانیه‌، اشاره فرمودید که مشروعیت نظام با حضور جناب تاجگردون در مجلس، به خطر خواهد افتاد!

اول اینکه با این صحبت در ابتدا ضعف عملکرد شورای نگهبان را ناخواسته هدف قرار داده‌اید(امان از پیری و حافظه ضعیف). ثانیاً، مگر مشروعیت نظام به بودن یا نبودن یک شخص در مجلس ارتباط دارد؟(امان از ناآگاهی)

🔹️ ۷_ فرمودید "مردم شعارها را با عملکردها می‌سنجند"!

خوب خود شما دقیقاً تا چه اندازه به شعارهایی که در تمام این سال‌ها داده‌اید اعتقاد دارید و تا چه اندازه عملکرد شما با شعارهای شما همخوانی داشت و دارد؟

🔹️ ۸_ در قسمت دیگری به شدت به خانواده‌های منتسب به خوانین و کدخدایان سابق استان حمله‌ور شده‌اید!

❗اول اینکه شما که از یک سو در هنگام انتخابات اخیر درب منازل منسوبین به کدخدایان و خوانین استان را برای یک عدد رای از جا کندید، با فرزندان و نوادگان خوانین و کدخدایان عکس یادگاری و تبلیغاتی گرفتید و در یک حرکت عجیب، شرط باخداییِ کداخدایان را حضور خواندید!!

❗دوم اینکه برداشت بنده این است که سقف آرزوی شما این است تا با التماس و خواهش با خانواده‌های همین کدخدایان وصلت نمایید تا کلاس خانوادگی شما بالاتر رود. شاید هم با هدف استحکام و برقراری عدالت در پی وصلت هستید !!!!

❗سوم اینکه کدخدایان و خوانین زمان رضا خان و محمدرضا شاه هر چه بودند، دو ویژگی آن‌ها برتری داشت:
۱_به هر کسی بر اساس توانایی جایگاه می‌دادند یعنی مثلاً تفنگ را به یک آدم ترسو و ناآشنا با تفنگ نمی‌سپردند.
۲_هر چه بودند خودشان بودند، اهل تظاهر و سوءاستفاده از واژه‌های مقدس نبودند و شک نکنید بالاترین خیانت به انقلاب، عدم شایسته‌سالاری و سوء‌استفاده از واژگان برای رسیدن به قدرت است.

⚠️ البته یادتان باشد ک اصلاح‌طلبان شناسنامه‌دار و نیز وابستگان خوانین و کداخدایان سابق، دیگر این اشتباه فاجعه‌بارِ حمایت از شما را تَکرار نخواهند کرد تا عده‌ای این حمایت در سال ۹۸ را به اشتباه دال بر وجود پرونده ... نزد شما تحلیل تفسیر نمایند.

🔹️ ۹_ کاش اکنون که این‌همه از گام دوم می‌گویید، چند گام به عقب برگردید و ببینید در تمام این سال‌ها چه بلایی بر سر عدالت، صداقت و به تبع آن اعتماد و اُمید مردم آورده‌اید! چرا پاسخگوی عملکرد خودتان نیستید حضرات اصولگرای انقلابی عدالت‌خواه؟!

🔚 لطفاً شفافیت و شفاف‌سازی را از خودتان شروع نمایید. انتظار داریم بیش از این با رفتارهای عوام‌فریبانه، ذهن‌های مردم و بخصوص جوانان و نخبگان اصولگرایی را مشوش نفرمایید و فرصت‌ها را از جوانان مظلوم اصولگرایی نگیرید.

🔹️ اما در پایان لازم است به سخن ارزشمند و تاریخی مقام معظم رهبری که شما با سوء‌استفاده از نام و سخنان ایشان در پی رسیدن به قدرت هستید،‌ اشاره نماییم که فرمودند با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.
Iran, Islamic Republic of
واااای یعنی خودشوکشت بابابسه دیگه دستت روشده آقای تاجگردون...این کارواسه چیه اگه کارخلاف نکردی بروباهمون زبون توحیحشون کن 😆😆
Iran, Islamic Republic of
میخاین بااینکارمثلاثابت کنین که کاری نکرده عامو..
م ح
Iran, Islamic Republic of
این حرفاواسه خودتون خوبه آقای فتحی همه میدونن چخبره برادر
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1