کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم تکان دهنده تصادف غم‌انگیز در سه راهی زندان یاسوج

10 خرداد 1399 ساعت 22:05

گفته می‌شود، یک خانواده که از استان فارس به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود، به دلیل تصادف خودروی آنها با یک تریلی جان‌شان را از دست می‌دهند.


گفته می‌شود، یک خانواده که از استان فارس به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود، به دلیل تصادف خودروی آنها با یک تریلی جان‌شان را از دست می‌دهند.
به گزارش کبنا، این خانواده که به منظور گردش و تفریح در عرصه‌های طبیعی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی را به استراحت گذرانده بودند، در هنگام وارد شدن به جاده اصلی، یک دستگاه تریلی به شدت به آنها برخورد می‌کنند که در جا راننده و همسر جوان او از دنیا می‌روند.
 
برخی از کارشناسان اینگونه بیان می‌کنند که نبود علائم راهنمایی و رانندگی و نبود نور کافی یکی از مشکلات اصلی جاده‌های اصلی و فرعی استان کهگیلویه و بویراحمد است و اگر این علائم وجود داشت، شاید همچنین اتفاقی صورت نمی‌گرفت.
محسن جلیل رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: تصادف مرگبار در سه راهی زندان یاسوج با 3 فوتی همراه شد.
وی گفت: در سه راهی زندان یاسوج در برخورد تریلی با پراید در ساعت 19 و 44 دقیقه متاسفانه سه نفر از سرنشینان پراید فوت کردند که دو نفر [ شوهر و همسر جوانش] در جا جان دادند.
این مسوول گفت: متاسفانه در این حادثه یک طفل 2 ساله نیز جزء فوتی‌ها بود که با آمبولانس انتقال داده شد اما در میانه راه فوت کرد.


کد مطلب: 421483

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/421483/2/تصاویر-فیلم-تکان-دهنده-تصادف-غم-انگیز-سه-راهی-زندان-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1