تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۴۲۱۲۱۹
در آخرین روز از ماه مبارک رمضان انجام گرفت

تجلیل از 94 نفر از دست اندرکاران برنامه‌های عقیدتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛آیین تجلیل از مربیان، قاریان، هادیان سیاسی و دست اندرکاران برنامه‌های عقیدتی با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح، حجت الاسلام حکمتی نیک مسئول مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، حجت الاسلام جمالی مسئول معاونت عقیدتی سپاه فتح، حجت الاسلام ایمانی استاد حوزه و دانشگاه و جمعی از پاسداران و مسئولان اقشار بسیج برگزارشد.
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: با توجه به مأموریت بسیار مهم مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌های استانی برای ارتقای سطح آموزش‌های اعتقادی، اخلاقی، قرآنی و سیاسی جامعه هدف به ویژه پاسداران و سربازان وظیفه برنامه‌ی ویژه ماه مبارک رمضان ابلاغ می‌شود.
 حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک افزود: امسال در شرایط کرونایی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های مختلف ماه مبارک رمضان در راستای ارتقای سطح بصیرت سیاسی کارکنان شامل محافل انس با قرآن کریم، کلاس‌های اعتقادی، معنوی و اخلاقی به همت معاونت سیاسی، معاونت عقیدتی، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح برگزار شد.
 وی بیان کرد: بخشی از این برنامه در قالب استفاده از فضای مجازی و پیام رسان‌های داخلی به انجام رسید و بخشی نیز با رعایت اصول بهداشتی در قالب کلاس‌های محدود و نامحدود در سطح سپاه فتح و رده‌های تابعه عملیاتی شد.
 حکمتی نیک ابراز داشت: امروز و در آخرین روز از ماه مبارک رمضان همه مربیان, هادیان سیاسی, قاریان قرآن، متولیان امور عقیدتی، سیاسی و اخلاقی که در این مدت همکاری بسیار خوبی داشتند تجلیل شدند.
 مسئول معاونت عقیدتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: هفته عقیدتی امسال با ماه مبارک رمضان مقارن شد و به همت فرمانده سپاه فتح استان 94 نفر از مربیان، متربیان, هادیان سیاسی, قاریان قران و کسانی که در برگزاری کلاس‌ها همکاری داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.
حجت الاسلام جمالی بیان کرد: امسال 30 کلاس عقیدتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدیریت‌ها و معاونت‌های مختلف برگزار شد و با مساعد شدن هوا و کاهش شدت شیوع ویروس کرونا برگزاری این کلاس‌ها در فضای باز ادامه پیدا کرد.
 حجت الاسلام ایمانی استاد حوزه و دانشگاه نیز در این آیین با اشاره به اینکه قرآن بهار ماه رمضان است، گفت: اگر بسیاری از بزرگان ما به جایی رسیده‌اند به خاطر انس با قرآن بوده است.
 وی گفت: در این ایام باید در آیات قرآن تدبرکرد و حتی نگاه کردن کلام وحی عبادت است.
 حجت الاسلام ایمانی تاکید کرد: قرائت قرآن، دعا و مناجات باید مستمر باشد و بعد از ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1