کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آستانه عید سعید فطر و با حضور نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

عیدی بزرگ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به 30 زندانی ( + تصاویر )

4 خرداد 1399 ساعت 1:09

در آستانه عید فطر ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند که از این تعداد، ۲۶ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.


در آستانه عید فطر ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند که از این تعداد، ۲۶ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که با حضور نماینده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، رییس کل دادگستری استان، معاون عمرانی استاندار و جمعی از قضات و معاونین دادگستری و دادستان‌های شهرستانهای مختلف برگزار شد، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و سالروز آزادی خرمشهر گفت: این آزادی از نظر خیلی از کارشناسان نظامی، سیاسی و استراتژی دنیا قابل باور نبود.
حسین کلانتری افزود: قدرت، یاری و خواست خداوند مهمترین عامل این موفقیت و پیروزی خون بر شمشیر بود.
کلانتری در ادامه به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: پیام هفت ماده‌ای رهبر فرزانه انقلاب دنیا رو متحول کرد و باعث بیداری، آگاهی و روشنگری بیشتر در جهان شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این روزها همگان از بندگی نفس آزاد می‌شوند و این بندگان در این جشن باعث آزادی زندانیانی می‌شوند که خانواده‌ای چشم انتظارشان است.
 کلانتری ادامه داد: صمیمانه از همه کسانی که به بندگان گرفتار در بند خدمت می‌کنند و کسانی که زندانیان گرفتار را از این وضعیت نجات می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 کلانتری به جرائم غیر عمد و مالی اشاره کرد و گفت: ممکن است برای هر کسی این مشکلات به وجود آید و باید به گونه‌ای تدبیر کرد که کسانی به دلیل بدهی‌های جزئی در زندان نمانند.
وی افزود: باید تلاش شود این افراد به زندگی عادی برگردند و با رویه‌ای جدید زندگی نو را آغاز کنند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد وحدت، همدلی، اتحاد و تعامل میان مسئولان استان را مثال زدنی دانست و گفت: خیلی از مشکلات استان در سایه همین اتحاد و همبستگی حل شده است.
وی برتری در برخی شاخص‌ها و بخشهای استان در عین حال محدودیت‌ها و محرومیت‌ها را از دیگر مزایای این اتحاد برشمرد.
وی افزود: یاری و مساعدت به نیازمندان از سفارشات بزرگان دین مبین اسلام است و باید بر اساس توصیه‌ها و سفارشات دین خامی نیازمندان باشیم.
کلانتری در پایان گفت: ما به عنوان مسئول و بر اساس وظیفه برای همکاری و کمک در کنار اقدامات مسئولین قضایی و اداره کل زندان‌ها هستیم و از این اقدامات خیر حمایت می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این مراسم گفت: انسان مؤمن و روزه دار باید همواره به فکر همه افراد چه مردگان و چه زندگان باشد. نمی‌شود ادعای مسلمانی داشت اما به فکر، اسرا، مدیونین، افراد غریب، گرسنگان زندانیان و کسانی که در جامعه دارای مشکلاتی هستند نبود.
وی ادامه داد: بوجود آمدن مشکلات در دنیا طبیعی است که در این شرایط ما به عنوان اخلاق، اسلامی و انسانی موظف هستیم به این مشکلات مردم توجه کنیم.
حجت الاسلام حسینی افزود: در زمینه کمک به حل مشکلات مردم وظیفه مسئولین نظام اسلامی بیشتر است.
در این مراسم نیز از برخی قضات و دادستانهای فعال در امر آزادسازی زندانیان تقدیر شد. همچنین نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از حسین کلانتری استاندار استان به طور ویژه قدردانی کردند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی برای آزاد سازی این زندانیان ایفا کرد.


کد مطلب: 421217

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/421217/2/عیدی-بزرگ-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-30-زندانی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1