تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۴۲۱۲۱۷
در آستانه عید سعید فطر و با حضور نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

عیدی بزرگ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به 30 زندانی / تقدیر نماینده رهبر انقلاب از کلانتری

۱
کبنا ؛در آستانه عید فطر ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند که از این تعداد، ۲۶ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که با حضور نماینده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، رییس کل دادگستری استان، معاون عمرانی استاندار و جمعی از قضات و معاونین دادگستری و دادستان‌های شهرستانهای مختلف برگزار شد، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و سالروز آزادی خرمشهر گفت: این آزادی از نظر خیلی از کارشناسان نظامی، سیاسی و استراتژی دنیا قابل باور نبود.
حسین کلانتری افزود: قدرت، یاری و خواست خداوند مهمترین عامل این موفقیت و پیروزی خون بر شمشیر بود.
کلانتری در ادامه به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: پیام هفت ماده‌ای رهبر فرزانه انقلاب دنیا رو متحول کرد و باعث بیداری، آگاهی و روشنگری بیشتر در جهان شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این روزها همگان از بندگی نفس آزاد می‌شوند و این بندگان در این جشن باعث آزادی زندانیانی می‌شوند که خانواده‌ای چشم انتظارشان است.
 کلانتری ادامه داد: صمیمانه از همه کسانی که به بندگان گرفتار در بند خدمت می‌کنند و کسانی که زندانیان گرفتار را از این وضعیت نجات می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 کلانتری به جرائم غیر عمد و مالی اشاره کرد و گفت: ممکن است برای هر کسی این مشکلات به وجود آید و باید به گونه‌ای تدبیر کرد که کسانی به دلیل بدهی‌های جزئی در زندان نمانند.
وی افزود: باید تلاش شود این افراد به زندگی عادی برگردند و با رویه‌ای جدید زندگی نو را آغاز کنند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد وحدت، همدلی، اتحاد و تعامل میان مسئولان استان را مثال زدنی دانست و گفت: خیلی از مشکلات استان در سایه همین اتحاد و همبستگی حل شده است.
وی برتری در برخی شاخص‌ها و بخشهای استان در عین حال محدودیت‌ها و محرومیت‌ها را از دیگر مزایای این اتحاد برشمرد.
وی افزود: یاری و مساعدت به نیازمندان از سفارشات بزرگان دین مبین اسلام است و باید بر اساس توصیه‌ها و سفارشات دین خامی نیازمندان باشیم.
کلانتری در پایان گفت: ما به عنوان مسئول و بر اساس وظیفه برای همکاری و کمک در کنار اقدامات مسئولین قضایی و اداره کل زندان‌ها هستیم و از این اقدامات خیر حمایت می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این مراسم گفت: انسان مؤمن و روزه دار باید همواره به فکر همه افراد چه مردگان و چه زندگان باشد. نمی‌شود ادعای مسلمانی داشت اما به فکر، اسرا، مدیونین، افراد غریب، گرسنگان زندانیان و کسانی که در جامعه دارای مشکلاتی هستند نبود.
وی ادامه داد: بوجود آمدن مشکلات در دنیا طبیعی است که در این شرایط ما به عنوان اخلاق، اسلامی و انسانی موظف هستیم به این مشکلات مردم توجه کنیم.
حجت الاسلام حسینی افزود: در زمینه کمک به حل مشکلات مردم وظیفه مسئولین نظام اسلامی بیشتر است.
در این مراسم نیز از برخی قضات و دادستانهای فعال در امر آزادسازی زندانیان تقدیر شد. همچنین نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از حسین کلانتری استاندار استان به طور ویژه قدردانی کردند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی برای آزاد سازی این زندانیان ایفا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1