کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وعده‌های شهردار به مردم لنده؛

آغاز نهضت آسفالت در شهر لنده / 40 هزار متر آسفالت با اعتبار 800 میلیون تومان (+ تصاویر )

3 خرداد 1399 ساعت 11:18

مشهدی‌زاده شهردار لنده از آغاز پروژه آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر خبر داد.


شهردار لنده از آغاز پروژه آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر خبر داد.
به گزارش کبنا، مشهدی‌زاده شهردار لنده صبح امروز (شنبه 3 خرداد ماه 99) در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز فتح خرمشهر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در سال ۹۲ تعداد سه شهرک فجر، سرآسیاب و بهاران به شهر الحاق شدند در حالیکه از نظر توسعه زیرساختی هیچ گونه اقدامی در جهت ساماندهی کوچه‌ها ومعابر صورت نگرفت. و تا اواخر سال ۹۶ این وضعیت ادامه داشت، ابتدای سال ۹۷ شهرداری احداث جدول دفع آبهای سطحی و زیرسازی دو شهرک فجر و سرآسیاب را شروع کرد. و بیش از ۹۰ درصد کار جدول گذاری به پایان رسید.
وی افزود: در زمینه زیرسازی نیز حدود ۸۰ درصد شهرک سرآسیاب زیرسازی گردید و شهرک فجر نیز بخش زیادی از کوچه‌ها و خیابان‌ها زیرسازی گردید. اردیبهشت امسال از محل اعتبارات تملک دارائی‌ها و منابع داخلی شهرداری آسفالت قسمت‌هایی از شهرک‌ها و شهر شروع گردیده و تعدادی از کوچه‌های شهرک فجر و بخش اعظم شهرک سرآسیاب، کوچه‌های فرعی از خیابان شهید باهنر (مور)، جنب سالن خدیجه کبری، پشت فرمانداری، کمربندی پشت سیل بند و کوچه‌های فرعی، کوچه‌هایی نیز در شهرک شهید رجایی، خیابان روبروی دادگستری و... آسفالت گردید و بخشی از مطالبات به حق مردم ادا گردید. در ادامه کار تعداد دیگری از کوچه‌ها در سطح شهر و روکش خیابان‌های اصلی در دستور کار می‌باشد.
شهردار لنده گفت: در مجموع پیش بینی حدود 40 هزار متر آسفالت با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیون تومان از محل اسناد خزانه اسلامی و ما بقی اعتبار از محل منابع داخلی و قیر یارانه‌ای سازمان شهرداری‌ها اجرا خواهد شد.
مشهدی‌زاده اضافه کرد: همچنین در خصوص شهرک بهاران اقداماتی در خصوص احداث جدول دفع آب‌های سطحی صورت گرفت. ولی به دلیل عدم احداث منازل مسکونی طبق نقشه طرح تفصیلی و نیاز به بازگشایی و عقب نشینی و رعایت معابر، خدمات رسانی به این شهرک با وقفه صورت گرفت. اما ان شاء الله با انجام مناقصه از طریق سامانه دولت و تعیین پیمانکار کار زیرسازی شهرک بهاران و ما بقی کوچه‌های فجر و سرآسیاب انجام خواهد شد.تا در فاز دوم آسفالت شاهده اتمام کار آسفالت و رضایت مندی همشهریان عزیزمان باشیم.
شهردار لنده در پایان گفت:  این پروژه در حال حاضر از محل تملک دارئی‌ها تخصیص اعتبار ندارد، و انتظار داریم که اعتبار انجام کار در سال ۹۹ جهت پرداخت مطالبات پیمانکار در کمیته برنامه ریزی مصوب گردد.
 


کد مطلب: 421187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/421187/2/آغاز-نهضت-آسفالت-شهر-لنده-40-هزار-متر-اعتبار-800-میلیون-تومان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1