تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۲۱۱۸۷
وعده‌های شهردار به مردم لنده؛

آغاز نهضت آسفالت در شهر لنده / 40 هزار متر آسفالت با اعتبار 800 میلیون تومان (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛شهردار لنده از آغاز پروژه آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر خبر داد.
به گزارش کبنا، مشهدی‌زاده شهردار لنده صبح امروز (شنبه 3 خرداد ماه 99) در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز فتح خرمشهر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در سال ۹۲ تعداد سه شهرک فجر، سرآسیاب و بهاران به شهر الحاق شدند در حالیکه از نظر توسعه زیرساختی هیچ گونه اقدامی در جهت ساماندهی کوچه‌ها ومعابر صورت نگرفت. و تا اواخر سال ۹۶ این وضعیت ادامه داشت، ابتدای سال ۹۷ شهرداری احداث جدول دفع آبهای سطحی و زیرسازی دو شهرک فجر و سرآسیاب را شروع کرد. و بیش از ۹۰ درصد کار جدول گذاری به پایان رسید.
وی افزود: در زمینه زیرسازی نیز حدود ۸۰ درصد شهرک سرآسیاب زیرسازی گردید و شهرک فجر نیز بخش زیادی از کوچه‌ها و خیابان‌ها زیرسازی گردید. اردیبهشت امسال از محل اعتبارات تملک دارائی‌ها و منابع داخلی شهرداری آسفالت قسمت‌هایی از شهرک‌ها و شهر شروع گردیده و تعدادی از کوچه‌های شهرک فجر و بخش اعظم شهرک سرآسیاب، کوچه‌های فرعی از خیابان شهید باهنر (مور)، جنب سالن خدیجه کبری، پشت فرمانداری، کمربندی پشت سیل بند و کوچه‌های فرعی، کوچه‌هایی نیز در شهرک شهید رجایی، خیابان روبروی دادگستری و... آسفالت گردید و بخشی از مطالبات به حق مردم ادا گردید. در ادامه کار تعداد دیگری از کوچه‌ها در سطح شهر و روکش خیابان‌های اصلی در دستور کار می‌باشد.
شهردار لنده گفت: در مجموع پیش بینی حدود 40 هزار متر آسفالت با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیون تومان از محل اسناد خزانه اسلامی و ما بقی اعتبار از محل منابع داخلی و قیر یارانه‌ای سازمان شهرداری‌ها اجرا خواهد شد.
مشهدی‌زاده اضافه کرد: همچنین در خصوص شهرک بهاران اقداماتی در خصوص احداث جدول دفع آب‌های سطحی صورت گرفت. ولی به دلیل عدم احداث منازل مسکونی طبق نقشه طرح تفصیلی و نیاز به بازگشایی و عقب نشینی و رعایت معابر، خدمات رسانی به این شهرک با وقفه صورت گرفت. اما ان شاء الله با انجام مناقصه از طریق سامانه دولت و تعیین پیمانکار کار زیرسازی شهرک بهاران و ما بقی کوچه‌های فجر و سرآسیاب انجام خواهد شد.تا در فاز دوم آسفالت شاهده اتمام کار آسفالت و رضایت مندی همشهریان عزیزمان باشیم.
شهردار لنده در پایان گفت:  این پروژه در حال حاضر از محل تملک دارئی‌ها تخصیص اعتبار ندارد، و انتظار داریم که اعتبار انجام کار در سال ۹۹ جهت پرداخت مطالبات پیمانکار در کمیته برنامه ریزی مصوب گردد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1