کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

طبل‌بی خیالی بر کرونا در سالن اموزش و پرورش بویراحمد / هر چه استاندار بافت، کورش دلشاد پاره کرد

1 خرداد 1399 ساعت 12:11

اما جلسه معارفه کورش دلشاد چنان شلوغ بود که گویا هیچ خبری از کرونا نبود. حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد این روزها گلویش‌را پاره کرده تا همه این‌طرح و پروتکل ها را رعایت کنند.


(امروز پنجشنبه 1 خردادماه 99)؛ نشست تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم‌آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درحالی برگزار شد که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، کشور و بهداشت و درمان به منظور مقابله با گرونا بر‌‌رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید داشته اند و دارند.
اما جلسه معارفه کورش دلشاد چنان شلوغ بود که گویا هیچ خبری از کرونا نبود. حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد این روزها گلویش‌را پاره کرده تا همه این‌طرح و پروتکل ها را رعایت کنند. در نشست تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش بویراحمد شاهد این بی‌توجهی و بی خیالی مسوولان مربوطه بودیم و مشاهده کردیم که چند روز قبل از برگزاری نشست آن را در بوق و کرونا کرده و عملا با زبان بی‌زبانی از مردم خواسته شده بود که در این نشست حضور پیدا کنند
جمعیت حاضر به قدری گسترده بود که خیابان‌های اطراف آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مملو از پارک خودروهای حضار در این مراسم بود مراسمی که جایی برای سوزن انداختن نداشت.
مسوولان آموزش و پرورش استان و شهرستان در این خصوص بی تدبیری به خرج دادند و می‌‌توانستند بدون اطلاع قبلی و به صورت محدود و با حضور رسانه‌ها این نشست را برگزار کنند که چنین نشد و بی‌تدبیری دیگری را در استان در روزهای اوج کرونا شاهد بودیم.

 
 
 
 
 


کد مطلب: 421115

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/421115/2/طبل-بی-خیالی-کرونا-سالن-اموزش-پرورش-بویراحمد-استاندار-بافت-کورش-دلشاد-پاره

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1