تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۲۱۰۶۲
خبرهای سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛

خدمات سپاه و بسیج باید به مردم اطلاع رسانی شود / صوت دلنشین قرآن در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد

۰
کبنا ؛برگزاری کلاس‌های قرآن، تشریح برنامه‌های سوم خرداد و نشست هم اندیشی حوزه معاونت روابط عمومی سپاه فتح، مسئول و اعضای ستاد تخصصی بسیج اقشار برخی از اخبار سپاه فتح استان در روزهای اخیر است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام برگ زرینی در دفاع مقدس و تاریخ 41 ساله ایران اسلامی است.
  سردار حمید خرم دل اظهار کرد: سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر است و در دوران دفاع مقدس وضعیتی را بوجود آورد که موجب انگیزه مضاعفی برای نظام و انقلاب و سرزمینمان شد.
 وی بیان کرد: در آن روزهای پر التهاب جنگ، نیروهای بعثی عراق خرمشهر را اشغال و اعلام کردند که تحت هیچ شرایطی امکان باز پس گیری آن وجود ندارد اما رزمندگان سپاه اسلام با همه سختی‌ها و استحکاماتی که دشمن فراهم کرده بود دست به کار بزرگی زدند و برگ زرینی در دفاع مقدس وحتی در طول تاریخ کشور و 41 ساله انقلاب اسلامی شکل گرفت.
 سردار خرم دل ابراز داشت: به اندازه‌ای این پیروزی مهم و ارزشمند بود که مقام معظم رهبری درباره آن فرمودند «خرمشهرها در پیش است» و با وجود همه فشارها و تحریم‌ها به مردم ما امیدواری دادند که خرمشهرهای دیگر در پیش است و این موضوع یک الگو و برند در کشور ماست.
 وی یادآور شد: در حماسه بزرگ فتح خرمشهر سلحشوران و رزمندگان غیور استان کهگیلویه و بویراحمد نقش آفرین بودند و شهیدانی را تقدیم کردیم و در طول دفاع مقدس نیز رزمندگان تیپ سرافراز 48 فتح سپاه استان حماسه آفرینی کردند.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به دلیل ویروس کرونا امکان اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد و سایر مناسبت‌ها به گونه‌ای که همه ساله برگزار می‌شد وجود ندارد اما مراسم‌های حداقلی در سطح سپاه و نواحی به یاد رزمندگان و ایثارگران برگزار و از این حماسه آفرینی‌ها تجلیل می‌کنیم.

صوت دلنشین قرآن در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد
به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ادامه سلسله برنامه‌های عقیدتی سپاه فتح استان، صبح امروز کلاس قرائت قرآن و سخنرانی با حضور فرمانده سپاه فتح و معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و نیروهای پاسدار برادر و خواهر در محل صبحگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم معنوی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال همچون سالهای گذشته برنامه‌های عقیدتی را تدارک دیدیم و به دلیل ویروس منحوس کرونا امکان اجرای آنها طبق روال عادی میسر نبود.
  سردار حمید خرم دل گفت: با تدابیری که اندیشیده شد کلاس‌های عقیدتی در سپاه فتح، تیپ 48 فتح و نواحی مقاومت بسیج به صورت 12 تا 15 نفره برگزار می‌شود.
 وی ابراز داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب شهر یاسوج کلاس‌های عقیدتی در فضای باز میدان صبحگاه برگزار و شرکت کنندگان در این آیین معنوی از قرائت قرآن و سخنرانی بهره مند می‌شوند.
 سردار خرم دل گفت: در سطح استان با توجه به برنامه‌هایی که معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کرده بود از مربیان و قاریان استانی و بین المللی استفاده شد و نگذاشتیم که این ایام بیهوده سپری شود.
  وی افزود: در بحث فضای مجازی نیز در حوزه عقیدتی برنامه‌های بسیار خوبی تدارک دیده شد و در حال انجام است.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سپاه در ماه مبارک رمضان، ماه محرم و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی باید نقش آفرین باشد زیرا اساس و شاکله اصلی سپاه معنویت و مسائل دینی و عقیدتی است.
وی از تلاش‌های حجت الاسلام حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به خاطر اجرای برنامه عقیدتی در سطح استان تقدیر کرد و گفت: با وجود تمامی محدودیت‌هایی که وجود داشت برنامه‌های عقیدتی به نحو مطلوبی انجام شده و تا پایان ماه مبارک رمضان این روند ادامه دارد.
 در این آیین حجت الاسلام ایمانی استاد حوزه و دانشگاه نیز در خصوص فلسفه سوره‌های قرآن کریم و نکاتی که در این سوره‌ها نهفته است مطالبی را بیان کرد و به تفسیر آیات سوره هود پرداخت.
 
خدمات سپاه و بسیج باید به مردم اطلاع رسانی شود
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به بیان اهمیت جایگاه روابط عمومی در ادارات و نهادها اشاره کرد و گفت: خدمات سپاه و بسیج باید از سوی روابط عمومی و رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسد.
  پیش از ظهر امروز نشست تعاملی حوزه معاونت روابط عمومی سپاه فتح، مسئول و اعضای ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 در این آین ابتدا حجت الاسلام سیروسی حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مباحث اخلاقی از جمله داشتن صداقت در گفتار و اعمال اشاره کرد و گفت: در احادیث و آموزه‌های دینی ما درباره صداقت تاکید شده و همواره این مهم باید در زندگی مدنظر نظر قرار گیرد.
 وی سپس به بیان اهمیت و جایگاه روابط عمومی در ادارات و نهادها به ویژه سپاه و بسیج پرداخت و افزود: اقدامات این نهادهای انقلابی باید به سمع و نظر مردم برسد و آنها از عملکرد سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف آگاهی داشته باشند.
 حجت الاسلام حکمتی نیک ابراز داشت: ظرفیت‌های گوناگونی برای بیان خدمات سپاه و بسیج به مردم وجود دارد که حوزه روابط عمومی سپاه در کنار سایر رسانه‌ها باید به شیوه‌های هنرمندانه‌ای این خدمات را به جامعه منعکس کنند.
 وی به حساسیت‌های کار اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی هرگونه مصاحبه خبری و مطبوعاتی مسئولان سپاه و بسیج استان باید با هماهنگی معاونت روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد انجام شود و پس از تأیید محتوا منتشر گردد.
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و اعضای حاضر درجلسه گفت: همفزایی بین اقشار مختلف بسیج موجب تسهیل در امور می‌شود و همه قشرها باید در کنار یکدیگر کارها را پیش ببرند.
 حکمتی نیک ابراز داشت: همدلی بین اقشار بسیج باید وجود داشته باشد تا بتوانند به وظایف و رسالت‌های خود به نحو احسن جامعه عمل بپوشانند.
 وی گفت: خدمات و عملکرد اقشار بسیج باید از طریق هماهنگی با حوزه روابط عمومی سپاه به آگاهی مردم برسد و آحاد مختلف جامعه از این خدمات مطلع شوند.
 مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست هماهنگی و همدلی میان اقشار بسیج را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در جلسات متعددی که در طول 11 ماه گذشته با اقشار بسیج برگزار کرده‌ایم چگونگی انجام مصاحبه و پوشش خبری برنامه‌های بسیج به مسئول مربوطه هر قشر گوشزد شده است.
سرهنگ جمشید ارسلان جو به بیان خدمات ارزشمند بسیج اقشار در موضوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: از آغازین روزهای ویروس کرونا در استان بسیج اقشار در زمینه تولید ماسک، ضدعفونی کننده، ژل بهداشتی، دستکش، لباس بیمارستانی و سایر نیازها اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.
 وی گفت: پخت 14 هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان و همچنین تهیه بسته‌های معیشتی برای افراد آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات بسیج اقشار است و همچنان نیز این خدمات رسانی به مردم ادامه دارد.
 ارسلان جو بیان کرد: همفزایی و همکاری خوبی بین اقشار بسیج شکل گرفته و به مسئولان اقشار نیز اعلام شده است تا خدمات و عملکرد خود را از طریق هماهنگی با حوزه معاونت روابط عمومی سپاه فتح استان در رسانه‌ها منتشر کنند.
 همچنین در این آیین ابراهیم عزیزی سرپرست خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان ستاد تخصصی بسیج اقشار معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1