تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۴۲۱۰۶۱
کبنا گزارش می‌دهد

نشست مدیران شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با نماینده رهبر انقلاب

۱
۱
کبنا ؛نشست و هم اندیشی مدیران شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، در دفتر ایشان، برگزار شد.  
 به گزارش کبنا، در این نشست، آرش مصلح، سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از
آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج بابت پذیرش این دیدار، گفت: آنچه که در حوزه آب در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته، تماماً بعد از انقلاب اسلامی شروع شده و نقطه تحول اساسی آن نیز بعد از سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان بوده که بزرگترین آن سد کوثر است که در حال حاضر منشأ برکات بسیاری برای مردم استان و همچنین تأمین کننده آب شرب بیش از 2.5 میلیون نفر از ساکنان پنج استان جنوبی کشور است.
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه تأمین آّب شرب، صنعت و کشاورزی از وظایفی است که بر عهده داریم، گفت: حفاظت و صیانت از منابع آبی نیز از دیگر وظایف حساس و مهمی است که برای بهتر انجام شدن آنها، کمک، همراهی و هدایت همگان و خصوصاً روحانیت معظم و معزز و در رأس آن، نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه محترم جمعه یک ضرورت است و امیدواریم این همراهی و حمایت‌ها بیشتر از قبل شود تا با توجه به شرایط خاصی که در چندسال اخیر در بخش آب بوجود آمده، بتوانیم به خوبی وضعیت را مدیریت کنیم و در این میان طرح احیاء و تعادل بخشی و ذیل آن، پروژه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی را داریم که یقیناً اجرای کامل و با کیفیت آن، می‌تواند نقطه عطف و ارزشمندی برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده و اعمال مدیریت آینده نگر باشد.
 وی، با اظهار اینکه سدهای کوثر و شاه قاسم، 8 شبکه آبرسانی و زهکشی با پوشش 20 هزار هکتار از اراضی، 5 نیروگاه برقابی و... از جمله مهمترین طرح‌ها و پروژه‌هایی است که در حال بهره برداری می‌باشد، افزود: سد تنگ سرخ، طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده، طرح آبرسانی به لیکک از سد کوثر و ... نیز از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرا می‌باشد و علاوه بر آن، طرح‌ها و پروژه‌هایی همچون سد مارون 2(آبریز) نیز از جمله طرحها و پروژه‌های در حال مطالعه است که قطعاً تاثیرات مثبت بسیاری را در توسعه و پیشرفت استان داشته‌اند و انشاالله این اثرگذاری، وسیع‌تر و بیشتر خواهد شد.
 در ادامه، آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، ضمن تشکر از آب منطقه‌ای بابت ارائه خدمات خوب و کمک به توسعه و اشتغال در استان، گفت: کاری که شما انجام می‌دهید، ارزشمند و حیاتی است و رونق بخش آب و برطرف شدن موانع کاری شما، خود به خود به رشد صنعت و کشاورزی و به تبع آن دامداری، کمک مضاعفی می‌کند و در نتیجه رشد جامعه را بیشتر شاهد خواهیم بود.
 وی، اظهار داشت: حفاظت از منابع آبی یک امر بدیهی و ضروری است ولیکن انجام آنها باید با کمترین هزینه‌ها و پیامدها باشد و در این میان باید به گونه‌ای عمل کرد که حقی از مردم و از دولت ضایع نشود و بهترین کار تعامل با مردم و آگاه کردن آنهاست و خوشبختانه تمهیداتی که اندیشیده‌اید، مناسب و ارزشمند است و البته هرچقد بتوانیم باید اینگونه کارها را گسترده‌تر و بیشتر انجام دهیم و ما نیز مایل و خوشحال به همکاری و کمک در این زمینه هستیم چرا که معتقدیم مردم ما فهیم و دلسوز خودشان و کشورشان هستند و حتماً با روی باز همکاری خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

یعقوب
Iran, Islamic Republic of
وضعیت گرانی و قبض های افسار گسیخته که بدون توجه و دیدن کنتور نوشته میشن بی داد میکنن .
آبیار بدون دیدن کنتور میلی قبض مینویسه و میره .
قیمت اب ها نیاز به حقوق جداگونه داره که فقط بشه اب و برق و گاز پرداخت کرد .ی یارانه ۱۲ سال پیش دادن ۴۵ هزار تومن هنوز همون ۴۵ تومن هست برق و اب و گاز و مالیات و .... همه ۲۰۰ برابر شدن .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1