تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۲۱۰۲۱
کبنا گزارش می‌دهد

توزیع ۲۵ هزار بسته حمایتی در رزمایش همدلی و احسان کهگیلویه و بویراحمد /تشریح خدمات سپاه فتح در زمینه مقابله با کرونا

۰
کبنا ؛صبح امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت ماه 99) 25 هزار بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه،  جلال کریمی نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان توزیع شد.
 به گزارش کبنا از یاسوج، ۲۵ هزار خانوار آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از بسته‌های غذایی بهره مند شدند.
توزیع این تعداد بسته غذایی بین خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در قالب رزمایش همدلی و احسان انجام شد.
 جمعی از مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در آیین توزیع این بسته‌های غذایی بین خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند استان حضور داشتند.
 نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: در قالب رزمایش همدلی و احسان یک میلیون بسته غذایی بین خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند در کشور توزیع خواهد شد.
 جلال کریمی اظهار داشت: سهم کهگیلویه و بویراحمد از این تعداد بسته غذایی ۲۵ هزار مورد است.
 وی افزود: ارزش این ۲۵ هزار بسته غذایی توزیع شده بین خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد ۸۰ میلیارد ریال است.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان با بافت روستایی و عشایری دارای حاشیه نشینان زیادی است که بخش عمده‌ای از آنها نیز کسب و کار خود را بر اثر شیوع بیماری کرونا از دست داده‌اند.
 سردار حمید خرمدل اظهار داشت: انتظار می‌رود که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کمک بیشتری به مردم کهگیلویه و بویراحمد کند.
 وی افزود: مردم، خیران و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مقابله با بیماری کرونا دست به دست یکدیگر دادند به طوری که جزو استان‌های موفق کشور در این عرصه است.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عملکرد و تلاش‌های اصحاب رسانه این استان از زمان شیوع بیماری کرونا برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تحسین برانگیز است و همواره نیز در کنار مسؤولان اجرایی استان بوده‌اند.
 سردار خرمدل عنوان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا اقدام‌های چشمگیری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که نمونه بارز آن اتحاد مثال زدنی ملت ایران است.
 وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در ۲ زمینه پیشتاز بود که شامل تشکیل ستاد مقابله با کرونا از ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ و همکاری همه جانبه مردم، خیران، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای بسیج، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت های مذهبی برای مدیریت این بحران است.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد رزمایش مؤمنانه در این استان راه اندازی شد و تاکنون ۷۵ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان استان توزیع شده است.
 سردار خرمدل اظهار داشت: یک سامانه برای شناسایی آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد طراحی شد و تاکنون نیز ۱۱۴ هزار خانوار این استان استحقاق دریافت کمک را دارند.
 وی افزود: روند کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد با جدیت ادامه پیدا می‌کند.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شیوع بیماری کرونا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور و این استان وارد کرد و پس از ماه رمضان امسال نیز یک ستاد برای حمایت از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی آسیب دیده استان تشکیل می‌شود.
 سردار خرمدل عنوان کرد: یک شرکت تولید الکل کهگیلویه و بویراحمد که مدتها تعطیل بود به طور مجدد راه اندازی شد.
 وی ابراز داشت: واحد تولیدی آرایشی و بهداشتی سینره وارد عمل شده و هم اینک مواد ضد عفونی کننده و الکل به دیگر استان‌های کشور ارسال می‌کند.
 سردار خرمدل گفت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تولید ماسک دچار مشکل نشد و سپاه فتح این استان روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک تولید و عرضه کرد.
وی با بیان اینکه همه در بحث مدیریت بحران وارد عمل شدیم ادامه داد: استان ما در کشور برتر شد و معاون رئیس‌جمهور قدردانی کرد و معاون وزیر بهداشت بر آن صحه گذاشت.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ستاد رزمایش مؤمنانه در استان راه‌اندازی شد و با کمک همه دستگاهها، نهادها و خیرین تاکنون ۷۵ هزار بسته در استان توزیع شده تا چند روز آینده این تعداد به ۸۵ هزار بسته می‌رسد که به غیر از این دیگران هم خودشان کارهایی انجام داده‌اند.
 خرم دل افزود: همه دستگاه‌ها کمک کردند سامانه‌ای طراحی کردیم و ۵۸ هزار خانوار شناسایی شد اما در مجموع ۱۱۴ هزار خانواده استحقاق کمک را دارند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خیرین و دستگاه‌هایی که کمک کردند گفت: در شهرستان کهگیلویه یک خیر هم استانی ۵۰۰۰ بسته با هزینه یک میلیارد تومانی اهدا کرد، شرکت نفت گچساران نیز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک کرد و در مجموع اتفاقات خوبی صورت گرفته و این روند ادامه پیدا می‌کند.
خرمدل با بیان اینکه کروناویروس ضربه مهلکی به اقتصاد به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد وارد کرد، گفت: با کمک استاندار ستادی بعد از ماه مبارک رمضان تشکیل می‌شود تا شرکت‌ها و واحدهای آسیب دیده مورد حمایت قرار گیرند.
وی با اشاره به تلاش‌های که در استان برای مقابله با کرونا صورت گرفت، اظهارکرد: یک شرکت تولید الکل تعطیل شده داشتیم که راه اندازی شد و واحد بهداشتی و آرایشی سینره هم وارد عمل شد و امروز به سایر استان‌ها مواد ضد عفونی کننده و الکل ارسال می‌کنیم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در تولید ماسک اصلاً دچار مشکل نشدیم و روزانه تنها سپاه ۲۰ هزار عدد ماسک تولید کرد و هم اکنون وضعیت پایداری داریم و با انسجام نقاهتگاه‌ها بیماران کرونایی راه‌اندازی شده و اتفاقات خوبی رقم خورد.
خرم دل خطاب به نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد را ویژه‌تر ببینید استانی با بافت روستایی و عشایری که حاشیه‌نشین زیاد داریم، حاشیه شهرهای ما عمدتاً کسب و کار خود را از دست دادند که باید ستاد اجرایی فرمان امام کمک بیشتری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1