تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۲۰۷۸۴
کبنا گزارش می‌دهد

اداره‌ای که نیازمندان را تنها نگذاشت؛ از توزیع بسته‌های معیشتی تا کاروان شادی نسیم کرامت ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد در این روزها که ویروس کرونا به زندگی افراد مختلف جامعه آسیب رسانده، بیکار ننشسته و با اجرای برنامه‌های متنوعی در تلاش بوده که به مردم، نیازمندان و فقرا خدمت رسانی کند. توزیع بیش از 500 بسته مواد غذایی، تولید بیش از 6 هزار عدد ماسک و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله اقدامات مدیر جوان اوقاف و امور خیریه بویراحمد و سایر همکارانش هست.
اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد در یک برنامه ابتکاری طرح نسیم کرامت را در میلاد کریم اهل بیت (ع) برگزار کرد. بالاترین عبادت خدمت به مردم است، اداره اوقاف بویراحمد این سخن گهربار مولای متقیان علی (ع) را جامه عمل پوشاند و شبانه روزی در حال خدمات رسانی به اقشار کم درآمد و آسیب دیده هستند.
پس از برگزاری «جشن نیمه شعبان» در قالب «نسیم کرامت» و به صورت رژه خودرویی این بار این برنامه در خجسته‌ میلاد کریم اهل بیت(ع) برگزار شد.
هادی خورشیدیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت: با توجه به ویروس کرونا و فراهم نبودن برگزاری جشن در بقاع متبرکه، کاروان شادی نسیم کرامت  با همکاری مرکز افق امامزاده مختار(ع) حرکت خود از این امامزاده به سمت مجتمع‌های مسکونی شهر یاسوج را آغاز کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بویراحمد بیان کرد: با توجه به روز اکرام، در این برنامه کارگران ساختمانی که تعداد آنها ۱۵ نفر بود و  نتوانستند سر کار بروند در این برنامه مشارکت داده شدند و در پایان هم هدایای ویژه‌ای به آنها تعلق گرفت و با دست پر به خانه رفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
انصافا یک بار رفتم اونجا برای کاری خیلی خیلی خوشم اومد از طرز برخوردشون با ارباب. و رجوع خیلی خوش‌اخلاق و با متانت هستن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1