کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آئین تجلیل از کارگران نمونه بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد

19 ارديبهشت 1399 ساعت 14:31

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و به پاس خدمات مدافعین سلامت، آئین تجلیل از کارگران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.


به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و به پاس خدمات مدافعین سلامت، آئین تجلیل از کارگران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، آئین تجلیل از کارگران نمونه بیمارستان درسالن آمفی تئاتر برگزار شد.

دکتر محمد طاها خادمی گفت: كارگران بازوان حركت هر جامعه‌اي به سوي رشد، تعالي و شكوفايي هستند بي شك همه پيشرفت‌هاي حاصل در مسير زندگي نشات گرفته از رشد و پويايي فكر و گسترش انديشه‌ورزي است و در هر جامعه‌اي كه از فرصت انديشه و بازوي هنرمند كارگران بهتر استفاده شود توسعه و پيشرفت، رونقي دو چندان خواهد يافت.

وی در ادامه تصریح کرد: گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا زحمات آنها را ارج نهیم.

وی در پایان تلاش ستودنی کارگران بیمارستان را دراین ایام کرونا تحسین نمود و آرزوی صحت و سلامت و موفقیت بیشتربرای این عزیزان خواستار شد.
لازم به ذکر است در این مراسم از 40 کارگر نمونه واحدها و بخش های مختلف بیمارستان با اهداء لوح سپاس و گل تجلیل بعمل آمد.
 


کد مطلب: 420666

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/420666/2/آئین-تجلیل-کارگران-نمونه-بیمارستان-امام-خمینی-ره-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1