تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۱۹۷۸۰
جلسه پرسش و پاسخ از شهردار یاسوج:

خوبانی: من اهل معامله نیستم / احمدی‌کیش و آشنا: مستندات نشان می‌دهند که کی اهل معامله هست / نقاشی کردن برخی اعضا در جلسه داغ پرسش و پاسخ / مقدم: پشت هر نیروی مازاد یک عضو شورا حضور دارد / نیروهای مازاد اخراج می‌شوند / بی‌توجهی اعضای شورا به وقت نماز / سکوت معنادار دهراب‌پور

۰
کبنا ؛چند روزی بود که بحث استیضاح و یا استعفا نستهن مقدم شهردار یاسوج در محافل مورد بحث بود، تا اینکه محمد رحیم دهراب پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در گفت و گو با کبنا با بیان اینکه بعضی از اعضای شورای اسلامی بر استیضاح و یا استعفای شهردار یاسوج هم نظر شده‌اند، گفت: از شهردار یاسوج برای حضور در صحن علنی مجلس دعوت به عمل آمده و او قرار است که به پرسش‌ها و ابهامات اعضای شورای شهر یاسوج پاسخ دهند.
جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج امروز (یکشنبه 24 فروردین ماه 99) به ریاست مسعود خوبانی برگزار شد. این جلسه غائبی نداشت و تمامی اعضای شورای اسلامی حضور داشتند، نستهن مقدم شهردار یاسوج با همراهی معاونینش وارد صحن شورا شدند. فرشید احمدی کیش، کیوان آشنا و هدایت اکبری به ترتیب در ردیف نستهن مقدم شهردار یاسوج نشسته بودند. مسعود خوبانی و فرشاد نگین تاجی هم در جایگاه رئیس و نائب رئیس نشسته بودند. آن طرف جایگاه و دقیقاً روبروی نستهن مقدم علی اکبری تبار و محمد رحیم دهراب پور نشسته بودند.
  همان ابتدا مسعود خوبانی عذر معاونین را خواست و گفت: قرار است که شهردار یاسوج پاسخگوی سئوالات اعضای شورای شهر باشند و نیازی به حضور معاونین نیست. این مسئله تا حدی مورد بحث قرار گفت، تا اینکه شهردار یاسوج گفت: من از معاونینم خواستم که در این جلسه حضور پیدا کنند، بالاخره من به تنهایی نمی‌توانم پاسخگوی همه اقدامات باشم، آن‌ها مرا در این پرسش و پاسخ همراهی می‌کنند. باید معاونینم هم پرسش‌های لازم را پاسخ بدهند، کیوان آشنا عضو شورای اسلامی شهر یاسوج پادر میانی کرد و گفت: ما نیامده ایم که مچ گیری کنیم و یا کسی را به چالش بکشیم، سئوالات و پرسش‌های از شهردار یاسوج وجود دارد که از او پرسیده می‌شود. فرشاد نگین تاجی به مُر قانون اشاره کرد و گفت: طبق قانون شهردار یاسوج باید پاسخگوی سئوالات باشد. این بحث همین جا ختم شد.
خوبانی در ادامه از رسانه‌ها خواست که واقعیت‌ها را انعکاس بدهند و گفت: شهرداری یاسوج باتوجه به اینکه کارخانه آسفالت دارد، در آسفالت کردن معابر، کوچه‌ها و میادین بعضی از نقاط شهر کوتاهی کردند.
در ادامه جلسه علی اکبری تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج سئوالات زیادی را مطرح کرد و مقدم یکی یکی آنها را پاسخ داد. حضور پررنگ رسانه‌ها چشم گیر بود.
اکبری تبار در باره بودجه، عوارض شهرداری، عدم رعایت قوانین استخدامی، پیمانکاران، ساماندهی جمعه بازار، ساماندهی آبشار یاسوج، عدم راه اندازی تیم فوتبال شهرداری علی رغم مصوبات زیاد، سئوالاتی را مطرح کرد.
اکبری تبار دست بر روی نامشخص بودن و ابهام در بودجه شهرداری گذاشت و به پروژه‌های عمرانی شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: عدم شفافیت در بودجه ریزی و علمی نبودن آن و تحقق نشدن بودجه، اصلی‌ترین سؤال است. نقشه راه اساسی‌ترین محور بوده و براساس آن کار انجام می‌شود که در این خصوص عدم علمی بودن این بودجه ریزی باعث گلایه پیمانکاران و مشکلات توسعه عمرانی شده است.
 مقدم در پاسخ گفت: با افتخار می‌گویم و ثابت می‌کنم یاسوج ظرف چند سال اخیر یک کارگاه بزرگ عمرانی بود و با حضور اعضای شورا و رسانه این گفته ما قابل اثبات است.
مقدم در ادامه به تشریح اعتبارات پروژه‌ها پرداخت و گفت: در هیچ دوره‌ای اینقدر آسفالت انجام نگرفته است.
شهردار یاسوج با برخی اظهارات اعضای شورای گلایه کرد و گفت: نگین تاجی با فرافکنی برخی از پروژه‌ها را به سمت شرکت خود می‌خواهد ببرد و برده است و عدم تحقق بودجه در شهرداری یاسوج دلایلی دارد که اعضای شورا از آن مطلع هستند.
مقدم این را هم گفت: بعضی از اعضا با زد و بندها باعث فرار سرمایه گذار شدند و امروز شاکی ما در مراجع قضایی هستند. تورم و شرایط بد اقتصادی باعث شد تا نتوانیم صد درصد بودجه‌ها را جذب کنیم.
مقدم در پاسخ سئوالی در خصوص عدم رعایت قوانین استخدامی در شهرداری یاسوج و استفاده از افرادی با رشته‌های تحصیلی غیر مرتبط و نیروهای قراردادی در پست‌های مدیریتی، گفت: هر گونه استخدام و انتصاب مدیران بر اساس قوانین بوده است. اکبری تبار از صحبت‌های مقدم قانع نشد و گفت: من مکاتبات زیادی دارم که شما خلاف کردید.
اکبری تبار درباره ساماندهی آبشار یاسوج سئوال کرد و گفت: چرا شما به مصوبه شورای تأمین، فنی و شورای شهر در این رابطه عمل نمی‌کنید. مقدم توضیح داد که این کار با جدیت انجام می‌گیرد.
عضو شورای شهر یاسوج به ساماندهی جمعه بازار اشاره کرد و گفت: هزار نفر از انسان‌های کم درآمد در این بازار نان می‌خورند و قرار شد که این جمعه بازار را ساماندهی کنید، اما هیچ کاری صورت نگرفت و همیشه آقای شهردار در این باره فقط حرف می زند.
وی با بیان اینکه بیشترین بستگان من در جمعه بازار هستند، تصریح کرد: من دنبال ساماندهی هستم و هزار نفر دنبال نان خوردن هستند. چرا هیچ گونه اقدامی در خصوص ساماندهی این جمعه بازار انجام ندادیم، 57 مصوبه در این رابطه هست که شهردار یاسوج هیچ پاسخی نداده است.
شهردار یاسوج گفت: همه بر خطرناک بودن سازه این جمعه بازارصحه گذاشته‌اند و بحث ساماندهی را در یک کمیته مشترک بررسی کردیم. 900 کسبه را نمی‌توان در یک مکان جا داد.
مقدم گفت: افراد ساکن در جمعه بازار بدنبال اشتغال پایدار هستند و با سرمایه گذاری انجام شده بیش از ۶۰۰ کسبه جمعه بازار می‌توانند در محل ایجاد شده به کار خود ادامه دهند.
 اکبری تبار در ادامه سئوالی را مبنی بر اینکه چرا شهرداری یاسوج با وجود مصوبات حاضر به راه اندازی تیم فوتبال و هزینه در بحث ورزش نیست، و گفت: آقای اکبری تبار صدای دهل از دور خوش است. من ده‌ها نامه از سوی فدارسیون فوتبال دارم که مطالبات فلان بازیکن و یا کادر تیم فوتبال شهرداری را پرداخت کنید که به جرأت می گویم بیشتر این قراردادها زیر زمینی بوده است. قوانین به شهرداری‌ها اجازه نمی‌دهند که ورزش‌ها را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند.
شهردار یاسوج گفت: به توافق رسیدم که تیم فوتبال شهرداری یاسوج راه اندازی شود، اما مکاتبات دستگاه‌های نظارتی که آمد دیگر کاسه داغ‌تر از آش نشدم. ما به جای باشگاه داری و تیم فوتبال شهرداری به بازی‌های محلی و ... پرداختیم.
مقدم از پیامک اکبری تبار رونمایی در خصوص مخالفت او با تیم شهرداری یاسوج کرد که اکبری تبار در این باره گفت: من با شیوه مدیریت تیم فوتبال شهرداری یاسوج همانند گذشته مخالف بودم و با هیئت مدیره به سبک گذشته مخالف بودم نه با اصل تیم داری.
اکبری تبار گفت: من از پاسخ سئوالات شهردار قانع نشدم. در ادامه بحث بر روی کارگران رفت که اکبری تبار گفت: چرا باید حقوق کارگران 4 ماه یا سه ماه عقب بیفتد. که شهردار پاسخ داد در دوره من حقوق کارگران با سایر کارکنان تفاوت نداشت و الان یک ماه از حقوقشان مانده است.
خوبانی رئیس شورا به تجمع کارگران در جلوی ستاد خبری خبر داد که مقدم گفت: تجمع کارگران جلوی ستاد خبری و شورای شهر و شهرداری هدایت شده است. چرا باید وقتی من می‌آیم شورای شهر، کارگران تجمع کنند. چرا روزهای قبل تجمع نکردند.
اکبری تبار در ادامه به ناوگان و حمل و نقل‌های عمومی اشاره گرد و گفت: تمام اتوبوس‌های شهرداری یاسوج در اختیار دانشگاه‌ها است، و مردم هیچ استفاده نمی‌کنند. چرا نباید ایستگاه‌های اتوبوس ما برای جا به جایی مردم فعال شوند.
در ادامه موضوع ترافیک شهر یاسوج مطرح شد که اکبری تبار سئوال کرد، چرا باید شهر ما اینقدر درگیر ترافیک باشد. آقای مقدم شما چه کاری برای عبور از این ترافیک کرده‌اید؟ مقدم توضیح داد: طرح جامع ترافیک شهر یاسوج در حال تدوین است و باید طرحی تدوین شود که 20 سال آینده یاسوج را پاسخ بدهد.
 مقدم گفت: طرح ساماندهی ترافیک و پارکینگ و پایش تصویری با حضور مشاور قوی انجام شده و با هماهنگی استاندار با سرمایه گذاری به روش بی اُ تی برای پایش تصویری مذاکره شده است.
شهردار یاسوج در ادامه گفت: خط کشی خیابان، ایجاد پارکینگ، نصب تجهیزات ترافیکی در برنامه کاری سال ۹۹ شهرداری بوده و در این خصوص اهتمام دارد و با مجوز شورا پارکینگی روبروی بیمارستان شهرداری راه اندازی می‌شود.
بعد از صحبت‌های اکبری تبار، فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: نستهن مقدم من را یاد دانشجویان ضعیف و تنبل می‌اندازید که با وجود رساندن تقلب باز هم رفوزه می‌شود. این صحبت باعث جدل کلامی شدید مقدم و نگین تاج شد و مقدم شهردار یاسوج خطاب به نگین تاجی گفت: بی ادب کردی جلسه را ترک می‌کنیم. (تنش شدید در جلسه)
 نگین تاجی با بیان اینکه شهردار ضعیف پاسخ بدهید! شهردار ضعیف کسی است که مردم عملکرد او را می‌بینند و پروژه‌های بزرگی است که در حال اجرا است و چشم شما می‌بیند که چه پروژه‌های افتتاح می‌شود.
 شهردار گفت: جالب است، کسی که در شورا نیست چطور سؤال کننده است.
کیوان آشنا تذکر داد و گفت: شما نمی‌توانید ضعیف بودن عملکرد و یا توانمند بودن شهردار را مشخص کنید زیرا شورا اعضای مختلفی دارد که در این موقع، نگین تاجی این عضو شورای شهر را عوام فریب خطاب قرار داد. مشکل شهردار همین است که از به شما گوش می‌دهد.
 نگین تاجی از شهردار پرسید: دلایل عدم بازگشایی خیابان جمهوری چیست؟
 نستهن مقدم در پاسخ نگین تاجی گفت: اعتبار موجود هزینه کمتر از ۳ درصد املاک موجود این خیابان است و به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پول برای تصرف املاک نیاز است.
شهردار یاسوج در ادامه گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است و باید به سایر پروژه‌ها رسیدگی کرد تا با تحقق اعتبار لازم به سراغ این پروژه برویم.
 وی افزود: نباید بدنبال قراردادهای گلستان بود بلکه باید با کار کارشناسی بدنبال توسعه باشیم که برای ایندگان مشکل ایجاد نشود.
نگین تاجی همچنین در باره سازه‌های غیراصولی در سطح شهر یاسوج، عدم پاسخ شهرداری به مکاتبات، نیروهای مازاد، 45 متری قرنی و ... سئوالاتی را مطرح کرد و مستنداتی را نشان داد که شهردار یاسوج گفت: این مستندات را قبول ندارم.
نگین تاجی این را هم گفت: چگونه بعضی از نقاط شهر بدون مصوبه آسفالت شده اند، اما بعضی نقاط با وجود مصوبات یک وجب آسفالت هم ندارند.
مقدم گفت: پشت هر نیروی مازاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج حضور دارد. نگین تاجی گفت: نام این افراد را اعلام کن.
شهردار یاسوج در همین خصوص گفت: هیچ نیروی پیمانی و قراردادی و ...نمی‌توان به بدنه شهرداری اضافه کرد و نیروهایی که جذب شدند اغلب به سفارش اعضای شورای شهر بوده. من نیرو نیاورده و نخواهم آورد.
 وی عنوان کرد: حتی به آقای بهرامی معاونم متذکر شدم در مدت چند روزی که به شهرداری آمده باخبرم شدم که ۱۰ نیرو وارد بدنه کرده است.
 در ادامه خوبانی رئیس شورای شهر یاسوج گفت: تصمیم گرفته شده که کل نیروهای مازاد از سال ۹۵ تاکنون را اخراج کند می‌خواهد این نیروها از بستگان ما باشد.
 اما نگین‌تاجی با تأیید سخنان شهردار یاسوج گفت: تأیید می‌کنم که اعضای شورا نیرو وارد شهرداری کرده‌اند فقط می‌خواهم اعلام کنید این نیروها به سفارش کدام عضو شورا بوده است.
 وی بیان کرد: نیروهای مازاد باید اخراج شوند چرا که سمی برای توسعه و پیشرفت شهر یاسوج هستند.
 اکبری دیگر عضو شورای شهر با بیان اینکه با نیروهای مازاد در بدنه شهرداری برخورد شود، گفت: اسامی اعضای شورای شهر که نیرو وارد شهرداری کردند در اختیار سایت‌ها قرار گیرد.
 اما مقدم در پایان این نشست گفت: از امروز جلسه تشکیل می‌دهیم و با شرکت‌های متخلف در جذب نیرو برخورد می‌شود.
در ادامه وقتی که مسعود خوبانی گفت: من اهل معامله نیستم، کیوان آشنا و فرشید احمدی کیش با نشان دادن برگه‌های گفت: این مستندات نشان می‌دهند که کی معامله گر هست.
 شهردار یاسوج سال پیش‌رو را سال سخت به لحاظ مالی برای شهرداری یاسوج دانست.
در پایان بعد از بحث و جدل‌های زیادی بر روی موضوعات مختلف، اعضای شورا شهر پاسخ‌های نستهن مقدم را قانع کننده ندانستند و مقرر شد ظرف ۱۰ روزهای آینده مجدداً شهردار با حضور در شورای شهر پاسخ‌گوی سؤالات گذشته به همراه سؤالات جدید باشد.
 به گزارش کبنا، اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه طرح فاصله گذاری اجتماعی را به هیچ وجه رعایت نکردند و اعضا بدون رعایت اصول بهداشتی و وجود اپیدمی کرونا کنار هم نشسته بودند.
آنقدر بحث‌ها به طول کشید که بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج شروع به کشیدن نقاشی کردند. آنها گل و فنجان نقاشی کردند و بعضی هم صفحات جلوی خودشان را خط خطی کردند. برخی از اعضا هم کاملاً صدای جلسه را ضبط می‌کردند.
محمد رحیم دهراب پور علی رغم اینکه از اول جلسه تا پایان جلسه مورد خطاب همه اعضا قرار گرفت، اما سکوت اختیار کرد و هیچ حرفی نزد.
 این جلسه بیشتر شبیه دعواهای اکثریت و اقلیت بود. و تناسبی با پرسش و پاسخ و یا استیضاح شهردار به نفع شهر و مردم نداشت. کاملاً مشخص بود که تعدادی از اعضای شورا با شهردار مخالف و بعضی هم با او موافق هستند. گاهی بعضی از اعضای شورای شهر نقش وکیل را بازی می‌کردند و به جای شهردار در مقابل سئوال کنندگان می‌ایستادند. اگر سازه‌های موقت به گفته شهردار یاسوج نفس شهر را گرفته، چرا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هماهنگ نمی‌شوند برای جمع کردن آنها. اگر ساماندهی جمعه بازار یاسوج مهم و اصل است چرا همه یکدل نمی‌شوند و...
نکته مهم دیگر این بود که این جلسه از ساعت 10 صبح تا ساعت 14 و 30 دقیقه طول کشید، اذان گفته شد، وقت نماز شد، اما اعضای شورای اسلامی شهر جلسه را تعطیل نکردند و تنها محمد رحیم دهراب پور برای دقایقی جلسه را ترک کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج محمدرحیم دهراب پور
مرد اخلاق و تجربه
Iran, Islamic Republic of
دکتر بر دکتر نگین تاجی عزیز
Iran, Islamic Republic of
حاج محمدرحیم دهراب پور باید هم سکوت کند
چون نه معامله گره و نه دنبال محبوبیت
Iran, Islamic Republic of
خاص نره سی شورا چهار دوره ایگو من اقلیتوم هیچ کاری نیکنه........
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نگین تاجی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب نگین تاجی شما شهرداری را نابود کردید چی شده حتمآ جلو منافعتون گرفته شده که اینطوری عصبی شدی انشااله که همینطور جلوتون گرفته خواهد شد
نیروی شهرداری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف دکتر مقدم که مال معامله نبود و گرنه اینطوری بهش حمله نمی کردن
Iran, Islamic Republic of
اهل معامله بود که اینطوری بهش حمله کردن
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب مقدم چرا همانطور که دکتر نگین تاجی گفتن اسامی کسانیکه نیرو وارد کردن به بدنه شهرداری را اعلام نمیکنی
محمد
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت عسکر .که اینا بخوان تصمیم گیری کلان کنن باسه مرکز استان.
حسن
Iran, Islamic Republic of
همه مردم این شهر میدونند که چه کسانی پشت جمعه بازار هستند.ونمی زارند جمع بشه .شهردار که هیچ . هم زورش به پارتی بازها در کشور ما خصوصا شهر ما نمی رسه .یه تحقیق بکنید ببینید صد درصد دکه های درون شهر دست کدوم فامیله .از سازمان بازرسی عاجزانه خواهش میکنم .رسیدگی بکنه .
Iran, Islamic Republic of
دشمن زیاری و سیدمشهدی. قومل اکبری تبار
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام عرض أدب واقعا بايد از شهردار محترم و كاركنان شهردارى ياسوج بايد تقديراوتشكر كرد كه در اين ايام ويروس در ضدعفونى معابر زحمات فراوانى رو كشيدين
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف نیست که حاج دهراب پور بین این حضور دارند.
این مردم چه بروز خودشون آوردن ، البته این نتیجه دمکراسی مبتنی بر ایل و طایفه و قومیتیست .
خیلی انسان‌های شایسته و توانمند و دلسوزی بودند که متاسفانه بخاطر مسایل مالی و قومیتی گم شدن و به انزوا رفتن
البته این حق مردمه و باید بدتر از این بروزشان بیاد چرا که بدونه تحقیق و بدونه شناخت رای میدهند و بیشتر نگاهشان احساساتی و قومیتی ست .
ان شاءالله که عاقبت همه ماها رو ختم بخیر کنه ضمن اینکه باوجودی که منتقد مقدم هستم اما آدم با ادب و منطقی هستند و همینطور احمدی کیش .
حسن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا یکی از اعضایی که در حد چنین مسئولیت هایی نیست دهرابپوه
دهرابپور الان باید مثل یه معلم دینی یا ادبیات تو این تعطیلات کرونایی تو خونش خواب بود
ولی متاسفانه رای طایفه ای و...باعث شده ایشون یه صندلی در پارلمان شهر
دهرابپور بالاخره یه روز باید جوابگوی جوانان این شهر باشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم جناب نگین تاجی/ همه را بسته آیا در زمانی که در اداره راه بودند میدانید . ولی متاسفانه در دوران لاریجانی بود .
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر نگین تاجی"
محبت بفرمائید، رزومه و سوابق علمی و دانشگاهی خود را بیان فرمائید و مهم تر از اون سوابق مدیریتی و اجرایی تون را...
سپاس...
و درس اخلاق رو با چه نمره ای پاس شدید که عزت و شرافت انسانی خود و ایل بزرگ و غیور تیرتاجی رو اینطور خدشه دار کردید که چنین فرزندی رو در خود دیده...
ابراز تآسف...!
غونجعلی
Iran, Islamic Republic of
ای ول درود بر شرفت واقعا"
Iran, Islamic Republic of
اقای مودب دوست عزیز شهردار وظیفش پاسخگوییه چرا براشفته میشید
United States
سلام /
دیگه معامله هات خریداری نداری
بابا تو برو
دنای استوار
Iran, Islamic Republic of
من کاری به گفته های شورا وشهردار وصحت وسقم انها ندارم.اما جناب دکتر مقدم نتوانستند والبته نخواهند توانست در قامت یک شهردار متوسط برای شهر یاسوج ظاهر شود.بنظر بنده صلاح براین است خودشان استفعا کرده تا شخص با تجربه تری سکان شهر یاسوج که عملا دوسال هست به دلایل نامعلوم روز به روز اوضاعش بدتر میشود را بدست گیرد.این عملکرد ضعیف باعث نارضایتی شدید مردم از مسئولینی شد که هیچ قصوری دران نداشتند وبهر برداری اشخاصی شد که اتاق فکرشان به شهردار پاکدل اما ضعیف از لحاظ فنی مشاوره میدادند
چناربرم
Iran, Islamic Republic of
درودبرشرفتان برادران عزیزوزحمت کش بی ادعا مهندس هدایت اکبری مهندس آشنا دکتراحمدی کیش دکترمقدم عزیز گروه پاکدست خسته نباشیدخدا پشت پناتون باشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشیددکترمقدم عزیز مردی کاردان کاربلد پاک دست
حمید
United States
اینکه راجع به جمع اوری جمعه بازار ویا اسکان ان در محل دیگرمیگن منطقیه چون جلوه و نمای ظاهری خوبی نداره وسازه ان طوریه که احتمال خطراتی مانند اتش سوزی و دیگر موارد را داره
بی توقع
Iran, Islamic Republic of
درود
انصافا دکتر مقدم انسانی شایسته وکاربلد هستند ولی درشهرداری یاسوج اینجوری که ازظاهرامرپیداست موفق نبوده اند وصدالبته بااین اندک بودجه وشهر بی دروپیکروملتی که هیچ کدوم ازقوانین شهری را رعایت نمیکنندنمیشه بهترازاین کارکرد وایشون وقتی میبیند نمیتواند کاری دراین شهر باتفکروایده کاریش پیش ببرد ازاین سمت کناره گیری کند وسکان رابه دیگری بسپارد نمیدانم میز ریاست چه چسپندگی دارد که همه بی ارزش وگذرا میدانندش ولی دل کندن ازآن هم برایشان محال است ول کن عزیزم نه خودتو اذیت کن نه مردم را نه شهررا
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
ریشه تمام این خرابی ها و برهم زنی ها پیش اکبری تبار هست واقعا باید خوب شناخته بشه
منصف
Iran, Islamic Republic of
معامله گر اونیه که بیشتین کیوسک سطح شهر و غرفه جمعه بازار به دوستانش داده ببینید کیوسک فلکه جهاد مال کیه ببینید غرفه ای جمعه بازار دست کی ها هستن اقای مقدم جلوی این حیف میل گرفته که اکبری تبار و برخی از اعضا دنبال استیضاح هستن اقای عزیز چطور با جاوید که هرچه نیروی ازاد توی خیابون از فامیل هاش بود مخالف نکردی چون یکی دو تا نیرو هم برای شما بکار میگرفت اما مقدم این کاره دنبال حیف میل تبعیض حق کشی نیست
هم دوره دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت شهری که// شورا آن باشه اهای مردم توروخدا بخاطر خودتون و ایندتون خوب فکر کنید خوب ببینید بعد رای دهید یکسال دیگه به پایان این دوره مونده التماس میکنم از این دست ادما که جز نفع خواسته شخصی چیزی را دنبال نمیکنند دست بردارید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک شهروند همه به خوبی می دانیم که هیچ کدام از شهر دار ها نتوانستند شهر یاسوج را به شهریت برسانند متاسفانه با مهاجرت به شهر یاسوج جمعیت در حال رشد هست اما هیچ اینده نگری در شهر یاسوج انجام نشده است 30سال هست که قرار خیابان 45متری دولت اباد شرف اباد باز بشود اما ...وضعیت بلوار عدل که به یک خیابان کج مهوج و... کمربند سبزی که قرار بود از پل بیمارستان امام سجاد شروع وبه جاده شییراز یاسوج کنار دانشگاه ازاد انجام بشود چی شد لابد ان هم باید مثل خیابان 45متری دولت اباد وشرف اباد زمینها قیمت درست کنند تا انجام بشود کمربند سبز شمال شهر که دارند مراتع را تصرف می کنند و از اداره محیط زیست هم گذشته چی شد ویکی از معظلات اصلی شهر یاسوج نداشتن معبر بزرگ هست چرا بلوار عدل به سمت پلیس راه شیراز یاسوج باز نمی شود تا این شهر نفس بکشد همین حالا هم بیشتر خیابانها 8متری کوچه 6متری که اگر جای اتش بگیرد باید هزار مشکل دیگه درست بشود .
اما از حق نگذریم تنها شهر داری که توانست معابر را تا حدودی بازکند اقای بهرامی بود معبر 45متری قرنی معبر 45متری عدل وخیابان ساحلی وپل زیر گذر امام زاده عبدالله .ودرنهایت خدا عاقبت این شهر را ختم به خیر کند بنده به عنوان یک عضواز شهر یاسوج
اقای مقدم کدام طرح عمرانی را انجام داده که عال المنفعه باشد وبرای عموم مردم قابل استفاده باشد ؟کدام طرح را می خواهد افتتاح کند که ماهنوز ندیده ایم .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگه ماجراهای شهرداری و شورای شهر یاسوج رو به صورت فیلم دربیارن ، پرفروش ترین فیلم کمدی میشه
Iran, Islamic Republic of
چه قیافه حق به جانبی میگیره نگین تاجی که دو سال تو جلسات حضور نداشته و ادعاش میشه
Iran, Islamic Republic of
جمع شدن تو این شورا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به خدا خجالت میکشم که بکوبم اینها اعضای شوارای شهرم هستند واقعا متاسفم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
هر کسی از شهردار سوال پرسید برا منافع خودشه پس کی به فکر مردمه دکتر نگین تاجی حرف دل مردم زد و شهردار باید پاسخ گو باشد نه بگه تو کجا بودی حرف حساب بزنه ی کار عمرانی بگه که انجام داده باشد قیر نماینده گان گذشته اورد بوجه سنگ فرش داخل شهر رو نماینده اورد تو جا بودی اقای مقدم اقا روشنفکر شدی نماینده حداقل شما مثل نماینده گذشته کمک شهر یاسوج کن بخاری از مقدم بالا نمیاد و ما میدانیم این توانایی رو داره اقای دکتر روشنفکر .
نزارید بحث شهری طایفه گیری بشه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1