تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۱۹۷۲۳
یادداشت ارسالی:

تاج گردون به هرآنچه گفت در بودجه عمل کرد و امیدواریم مسئولین تلاش کنند

احمد حسینی
۰
کبنا ؛متن ارسالی: غلام رضا تاج گردون پیش از این قول داده بود که مردم بویراحمد گرمسیر را جهت آبیاری اراضی این منطقه از سد کوثر بهره مند سازد.
در همین راستا درسال گذشته آب رسانی به اراضی کشاورزی این منطقه و باقی مانده ارضی نازمکان را شروع کرد و اینک شاهد آن هستیم که در بودجه ۹۹ انتقال آب به دشت آرو و دیل آمده است تا تتمه زمینهای قابل کشت مسیر و بویراحمد آورده شود و گام یزرگی در راستای عمران و آبادانی این منطقه برداشته شود و تنها به دلیل افزایش ارزش افزوده این اراضی سرمایه اهای منطقه بویراحمد گرمسیر چندین برابر خواهد شد
یکی دیگر از قول‌های تاج گردون که در حافظه تارخی مردم گچساران و باشت مانده است احیاء مجدد روستای نیمدوربود، تاج گردون درعمل به وعده خود به همراه مردم شریف نیمدور جاده این روستا را تمام کرد و اکنون در یک گام دیگر در بودجه سال آتی آبیاری زمینهای نیمدورآورده شده است وآب رسانی به ارضی نمیدورنیزبه مانند طرحهای آبرسانی در گچساران و باشت در دستور کار قرار گرفت و در طرح‌های ملی گنجانده شده است تا روستای نیمدوراینبار به صورت نوین و پایداربه روزهای اوج خود همچون گذشته باز بازگردد.
صدای توسعه اینبار در سرتیب خان خان احمد / خاکی که رها شده بود
سرتیپ آباد خان احمد تنها نقطه‌ای در جغرفیای خان احمد بود که در وسط پشت کوه و خان احمد رها شده بود و زمینهای مرغوبش بلا استفاده مانده بود که به همت تاج گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در زمره طرح‌های ملی جهت آب رسانی قرار گرفت و در بودجه سال آتی جزء طرحهای ملی آمده است ونوید آیند ای روشن برای سرتیب اباد خان احمد به گوش می‌رسد در سالهای اخیر آب رسانی به اراضی خان احمد نزدیک به هزار میلیارد به سرمایه اهالی این منطقه افزوده است
سنگ بنای دهکده گردشگری سد چمشیر در بودجه سال آتی گذاشته شد
در میان طرح‌هایی که در ردیف‌های بودجه سال آتی جلب توجه می‌نماید دهکده گردشگری سد چم شیر گچساران است که ازروز اول تاج گردون از طراحی و اجرای آن سخن گفته بود در بحث گردشگری به آن اشاره کرده بود ظرفیتی که می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و منابع در آمدی و ایجاد یک مکان تفریحی برای شهروندان داشته باشد و در بودجه 99 دیده شده است و در آینده نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود.
ایجاد مسیر جدید بین فارس به سمت شمال خوزستان از مسیر باشت
ایده یک طرح جدید در سال 93 توسط غلام رضا تاج گردون مطرح شد و آن ایجاد مسیری جدید از فارس به سمت شمال خوزستان بود.
ایده مطرح شده ازساخت جاده‌ای جدید می‌گفت که فارس را ازمسیر باشت وچرام به شما ل خوزستان متصل می‌کرد، وحال این طرح جهت اجرا و عملیاتی شدن توسط غلام رضا تاج گردون ریاست کمیسیون برنامه و بودجه در بودجه سال آینده کشور گنجانده شده است که با اجرای این طرح مناطق چاروسا و دیشموک نیز از بن بست نجات پیدا خواهند کرد و این مسیر جدید خود یکی از عوامل شتاب توسعه یافتگی در این مناطق خواهد شد.
ایده راه آهن گچساران که مخافین تاج گردون از آن به تمسخر یاد می‌کردند در بودجه 99
احداث راه آهن و عبور راه آهن از گچساران و مطرح شدنان از سوی غلام رضا تاج گردون در سال گذشته تا مدتی در محافل مخالفین تاج گردون با تمسخر بیان می‌شد و تاج گردون نشان داد ه است که هیچ حرفی را ببون از برنامه ریزی و پشتوانه فکری به زبان نمی‌آورد و اینک قول احداث راه آهن در بودجه آمده است وعده‌ای که مخالفین تاج گردون آن را مورد تمسخر قرار می‌دادند.
اگر از این پس نگویند شکم گرسنه راه آهن را میخواد برای چه مثل آن فردی که گفت جاده چهاربانده میخوایم چکار و خودش با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت از همین جاده آمد تا خود را به سخنرانی بر علیه تاج گردون برسوند.
در میان طرح‌های دیگری که بودجه سال آتی قرار گرفته است ساخت موزه ملی نفت در گچساران است که سا خت این موزه‌ای منحصر به فرد یادگاری برای نسل‌های آتی این دیار خواهد شد.
در پایان می‌توان گفت که تاج گردون به همه قول‌های خود عمل کرده است و حال وظیفه مسئولین است که به پای کار ایند و تلاش خود روند احداث این پروژه‌ها را ترخیص بخشند.

-----------------------------------------
احمد حسینی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
یکی از زیرساخت های اساسی و زیربنایی برای تمامی طرح هایی که اشاره شد، برق هستش!
بنابراین بهتره یه فکر اساسی به حال وضعیت مریض و به کما رفته ی اداره برق بشود که عدم گماردن افراد شایسته و سمت گرفتن افراد نالایق باعث شده که پرسنل کارآمد و توانمند هیچ انگیره ای نداشته باشند که این موضوع منجر به پسرفت شهر و اجحاف در حق مردم این شهر شده و میشود و بدتر خواهد شد.
و با یک مراجعه سطحی به این اداره میشود همه حقایق را فهمید.
شهروند
United States
سلام یا خبر نداری یا هم اینقدر خوردی که زده زیر دلت برادر عزیز اگر ما بیراحمد گرمسیر تشریف داریم پروژه آب رسانی از سد کوثر به زمینهای کشاورزی منطقه دشتمور که نزدیک به ۳ هزار هکتار می باشد بعد چهار سال کلنگ زنی و وعده ۱۳ ماهه تحویل پروژه هنوز ۴ درصد پیشرفت نکرده . و دوما اگر قرار است قطاری از رامهرمز به مقصد نورآباد حرکت کنه به نظر جنابعالی باید از کجا رد بشه مگر غیر از گچساران راه دیگری دارد لطفا بزرگ نمایی نفرمایید فکر کردی مردم از پشت کوه آمده اند.
محمد پایون
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون مرد عمل است و همه می‌دانند گچساران و باشت در این ٨سال بهشت شده است، دروود بر مرد سازندگی
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده بزرگ و با اقتدار . انشالله ک همیشه در صحت و سلامت باشید
زهرا
Iran, Islamic Republic of
افتخار میکنیم به داشتن همچین نماینده ای. خدا حفظتون کنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
باید عرض خسته نباشید به دکتر تاجگردون بابت زحمات چند سال گذشته و حال حاضر ارد.
درخواست ما از آقای تاجگردون این که هرچه زودتر یه فکری به حال مسیرباشت وچرام بکنند.آخه این طرح الان چند سال که نیمه کاره رها شده
خامی
Iran, Islamic Republic of
به داشتن چنین نماینده ای افتخار میکنم . به خودم افتخار میکنم که رای خود را به انسان شایسته ای دادم . خدا یار و نگهدارت مرد بزرگ
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1