تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۱۹۶۴۲
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید سرزده و میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق مختلف چرام

۰
کبنا ؛ساعتی پیش ( چهارشنبه 20 فروردین ماه 99) حسین کلانتری به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران استانی به منظر بررسی آخرین وضعیت شهرستان چرام و اطلاع از روند مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا به شهرستان چرام سفر کرد.
به گزارش کبنا، در این نشست هم اندیشی مشترک با مسئولان استانی به همراه فرمانداران و روسای شبکه‌های بهداشت شهرستانهای کهگیلویه، لنده، بهمئی وچرام آخرین وضعیت این شهرستانها را بررسی کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اهتمام جدی، جدیت مسئولان و همراهی و مشارکت مردم را از مهمترین اولویت‌های مقابله با این ویروس برشمرد و گفت: همچنان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، غربالگری و توجه ویژه به پویش «در خانه بمانید» از مهمترین راهکارهای مقابله با این ویروس است.
در این نشست که هم اکنون در حال انجام است علاوه بر بررسی و رصد آخرین وضعیت چهار شهرستان گرمسیری به ویژه شهرستان چرام، روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستانها نیازمندی‌ها، مطالبات و مشکلات خود را بیان کردند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرزندانی از این شهرستان که ساکن سایر استانها بودند ،باذسفر به شهرستان چرام و برخی شهرهای استان بیشترین مشکل را ایجاد کردند گفت: به طور مثال یک نفر با سفر به یکی از شهرهای استان ،یازده نفر از اعضای خانواده خود را به بیماری کرونا مبتلا کرد.
کلانتری گفت: افرادی که مبتلا هستند باید بدانند که در برابر افرادی که مبتلا می کنند مسئول هستند و باید جوانب احتیاط را رعایت کنند و چنانچه رعایت نکنند قانون با آنها برخورد میکند.
استاندار گفت: یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی از شنبه به عنوان معین و ناظر بر عملکرد در حوزه چرام مستقر شود و تا زمانی که وضعیت عادی شود در منطقه چرام حضور داشته باشند.
وی افزود: دو میلیارد تومان به حوزه ی کهگیلویه بزرگ به ویژه چرام واریز اختصاص داده میشود تا نیازمندی هایی که جهت مقابله با این بیماری نیاز است تامین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
در شهر چرام اکثر مغازه ها باز هستند و بیشتر مردم هم مثل روزهای عادی در رفت آمد هستند.اعضای خانواده هایی که کانون کرونا هستند و اشخاصی که تست آنها مثبت هست به راحتی در شهر رفت و آمد میکنند.
پیرمردها هم در شهر تجمع میکنند.نمونه اش پدر خودم هست که اصلا نمیتونیم جلوشو بگیریم.فقط با ورود نیروی نظامی باید با این مردم برخورد کرد والا باید منتظر آلوده شدن کل شهر باشیم
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1