تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۱۹۵۹۵
کبنا گزارش می‌دهد

نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا در گچساران حاشیه ساز شد/ حمله شدید اللحن فرماندار گچساران به مدیرعامل نفت/ داد و فریاد خوانپایه بر سر کارمند نفت

۵
کبنا ؛نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا در گچساران امروز دوشنبه (18  فروردین ماه 99) به ریاست علی خوانپایه فرماندار گچساران و با حضور اعضای این ستاد مبارزه با کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، خوان پایه فرماندار گچساران در این نشست ابتدا ضمن قدردانی ویژه از همکاری و همراهی شهروندان و بازاریان گچساران در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: مردم همچنان در خانه بمانند تا از این شرایط سخت عبور کنیم.
علی خوانپایه با گلایه از وضعیت گرانی میوه وتره بار در گچساران عنوان کرد: دستگاه‌های متولی باید نظارت و بازرسی را بر بازار گچساران شدت بیشتری داده و با متخلفان برخورد جدی بکنند.
خوانپایه به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان گچساران اشاره کرد و افزود: از آنجایی که گچساران محور موصلاتی شمال به جنوب و اتصال چندین استان به همدیگر است و دارای چندین پرووژه فعال از جمله پتروشیمی، سد چم شیر، لرزه نگاری و.... می‌باشد و در این پروژه‌ها کارگران غیربومی (شهرهای آلوده به کرونا) و حتی کارگران خارجی (کشور چین مبداء ویروس کرونا) وجود دارد که شرایط این شهرستان را  نسبت به بقیه شهرستان‌های استان متفاوت می‌کند.
وی تصریح کرد: عملکرد شهرستان  در مقابله و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا کنون مثبت بوده که این موضوع نشان آنست که مردم فهیم گچساران توصیه‌های مسئولان را رعایت و اجراء کرده‌اند.
فرماندار گچساران افزود: افراد مبتلا به ویروس کرونا در گچساران نسبت به دیگر شهرستان‌های استان کمتر بوده و تاکنون هیچ مورد فوتی در گچساران گزارش نشده است.
 خوانپایه در ادامه از دستگاه‌های اجرایی که در مبارزه با کرونا ویروس همکاری و همراهی خوبی داشتند تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار گچساران با انتقاد شدید از عدم حضور مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جلسات ستاد مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد: متاسفانه تاکنون مدیرعامل نفت گچساران در جلسات متعدد ستاد مبارزه با کرونا شهرستان حضور پیدا نکرده و هربار یک پرسنل رده چندمی شرکت نفت را به این جلسات مهم می‌فرستد.
خوانپایه تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ظرفیت بسیار بالایی دارد که این شرکت باید  در این بحران بزرگ  به کمک شهرستان بیاید.
وی خاطر نشان کرد: این ویروس دنیا درگیر وتکان داده است اما متاسفانه مدیرعامل نفت نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده و در جلسات حضور پیدا نکرده و یک پرسنل ساده خود را بدون اختیارات به جلسات می‌فرستد.
وی ابراز کرد: مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم اجراست و کسی حق ندارد به آن دهن کجی کند.
خوانپایه گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز از دادن یک خودرو برای بازرسی شبکه بهداشت و درمان، چند پرس غذا و یک ماشین آتش نشانی برای ضدعفونی کردن شهر خودداری می‌کند.
وی افزود: نفت متعلق به این مملکت و همین مردم است و ارث و میراث پدری و ملک شخصی کسی نیست.
فرماندار تصریح کرد: مگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از جاده‌ها، امکانات و معابر و..... این شهر استفاده نمی‌کند، چرا باید در این بحران بزرگ که مردم در زیر فشار سخت و سنگین هستند شرکت بهره برداری پای کار نمی‌آید.
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان گچساران بیان کرد: وظیفه تمام دستگاه‌ها می‌باشد که با تمام توان پای کار بیایند.
فرماندار گچساران اظهار کرد: مدیر باید، مرد روزهای سخت باشد وفقط شعار ندهد بلکه باید عمل کند.
خوانپایه اظهار کرد: ما این گلایه‌ها را داریم  و همه را به آرامش دعوت کرده‌ایم و نخواسته این تنش در این شهرستان به وجود آید و وقتی که منافع مردم در میان باشد، دیگر سکوت جایز نیست.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما این موضوع را پیگیری و برخورد خواهیم کرد.
گفتنی است: فرماندار گچساران چندین بار بر روی علی شمس کارمند روابط عمومی نفت (سعی داشت صحبت فرماندار را قطع کند) داد و فریاد کرد و به وی تذکر جدی داد.
یکی از موارد عجیب و غریب این نشست بی اطلاعی کارمند روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز (که چندین بار در جلسات ستاد مبارزه با ویروس کرونا حضورپیدا می‌کند) از مصوبات قبلی این ستاد بود که جا دارد مدیران ارشد نفت گچساران حداقل فردی مطلع و با توانایی بالا را به جلسات  بفرستند.
قابل ذکر است: مدیران ارشد نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران (مهندس هوشنگ صیدالی مدیر عامل، علی کردلو مدیر خدمات و علی جعفری دیزگانی رئیس روابط عمومی) بارها در بحران‌ها و حوادث مختلف همکاری و همیاری بسیار خوبی با مردم گچساران داشته‌اند و همچنین در کنار مردم بوده‌اند و امید است که این روند همچنان ادامه داشته باشد تا با همکاری و همراهی و وحدت مردم و مسئولان از این بحران سخت و دشوار به سلامتی عبور کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حتما درخواستی داشته اجابت نشده وگرنه نفت کاملا در خدمت مردم هست
Iran, Islamic Republic of
وقتی طبل و دهل برمیدارید و دنبال مدیر قدرتمندی مثل فرهاد جعفری تهمت و توهین و انتقاد بی اساس میکنید.
وقتی مدیران قدرتمند نفت را عزل میکنید،الان هم باید تاوانش را بدهید.
فرهاد جعفری مدیری شایسته و قدرتمند بود،مرد روزهای سخت و بحرانی،چقدر این روزها جای خالی فرهاد رحیمی احساس میشود.
Iran, Islamic Republic of
به خاطر لجبازی تاج با فرمانداره که نومن
ظفریان
Iran, Islamic Republic of
در آن سالها تمام مدیران شخصا در جلسات شرکت می کردند و در صورتی که مدیر به ماموریت می رفت از قبل با فرماندارتماس می گرفت و معاونش را با اختیارات کامل به جلسات می فرستاد در غیر اینصورت نماینده اداره مطبوع اجازه شرکت در جلسات را نداشت. فرماندارکتر بسیار خوبی کرد و هر چند می بایست در اولین جلسات این کار را می کرد .
Iran, Islamic Republic of
رییس شرکت نفت فرماندار. که شرکت کنه . چون او ماهی ۴۰ میلیون حقوق میگیره و فرماندار ۱۰ تومان هر که پول بیشتر داره قدرت بیشتری داره میگه فرمانداران میان و میرن ولی ما هستیم نمیشه هر گوش به فرمانشان بود چون عملا وزارت کشور . نون فرماندار را هم باید نفت بده و عملا وزارت کشورچیزی برای ارایه نداره فقط یه نمره ارزشیابیه که ان هم از ارزش افتاده
پورهادی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرعامل تاریخ نفت و گاز گچساران ،همین صیدالی است . ایشان بامید خدا تا خردادماه رفتنی هستند . و این جور بی مدیریتی نباید گریبانگیر آرمانهای شهرمان شود .
نفتی
Iran, Islamic Republic of
مدیران نفت بالاخص افرادی که ازآنها نام برده شد هرچه زودتر باید عوض شوند اگر فرماندار به فکر مردم گچساران هستند فوری جرقه تغییر مدیرعامل نفت و خدمات و..‌را بزنند ۹۰ درصد مردم گچساران همراهی می کنند
خادمی
Europe
نظر شما...باسلام ..کمال تشکردارم ازجناب فرماندارکه واقعا بصورت شبانه روزی پیگیرمسائل ومشکلات مردم گچساران که دراین بحران بیماری ویروس کرونا گرفارشده بودن...وتوانست باپیگیریهای شبانه روزی ونشستهای ستادمبارزه باکرونا گچساران رانجات دهد....باتشکرازبرادران وخواهران حاضردرجلسه ستادمبارزه باکرونا...
خادمی
Europe
نظر شما...باسلام ..کمال تشکردارم ازجناب فرماندارکه واقعا بصورت شبانه روزی پیگیرمسائل ومشکلات مردم گچساران که دراین بحران بیماری ویروس کرونا گرفارشده بودن...وتوانست باپیگیریهای شبانه روزی ونشستهای ستادمبارزه باکرونا گچساران رانجات دهد....باتشکرازبرادران وخواهران حاضردرجلسه ستادمبارزه باکرونا...
Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل نفت و گاز گچساران مدیر ملی است باید در جلسات ملی شرکت کند و مدیر شهرستان نیست که ۵ تا کارمند داشته باشد و هر روز در جلسات شهرستان شرکت کند و دارای مشغله زیادی است بهتر است آقای فرماندار با ادبیات بهتری صحبت کند
میثم
Iran, Islamic Republic of
فرماندار به جای حاشیه پردازی کار خودشو درست انجام بده بهتره.هیچ کسی به اندازه رئیس شرکت نفت کارشو بلد نیست و کوتاهی هم نمیکنه.پرسنل شرکت نفت خودش به اندازه ی شهر میباشد و کنترل و رسیدگیش از اون هم سخت تر .جناب خانپایه دنبال جلب توجه و توجیه اشتباهت خودش نباشه.و ای کاش بزارن یکی هم که به درد این شرکت و شهر میخوره بمونه نه این که به خاطر تن ندادن به خواسته های آقایون مورد هجمه قرار بگیره و فرار کنه
United States
دقیقا درست فرمودید دکتر محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت که این موضوع در تخصص ایشان می باشد در جلسه حضور دارند و حضور آقای صیدالی الزامی نیست.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعد از رحیمی فرمانداری هم جایگاه خود را از دست داده است.
عمدتا مدیران در جلسات با فرماندار نیستند.
بنظرم لازم است فرد توانمند دیگری جایگزین خوان پایه شود.
۱۲۳
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار پرتلاش ، واقعا حرف دل مردم را زد ، نفت میراث هیچکس نیست ، متعلق به همه ی مردم و باید در خدمت مردم باشه
United States
رییس شبکه بهداشت و درمان نفت دکتر محمدی که در جلسه حضور دارند نیازی به آقای صیدالی نیست
خورشید
Iran, Islamic Republic of
باسلام.از زمانی که مهندس پاکدل ازشرکت نفت رفت دیگه گچساران هیچی نشد
وزمانی که حاج رحیمی عزیز رفت دیگه هیچ هیچ شد
نماینده شهرمون .
خورشید هستم بچه گچساران ساکن یاسوج
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1