کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا در گچساران حاشیه ساز شد/ حمله شدید اللحن فرماندار گچساران به مدیرعامل نفت/ داد و فریاد خوانپایه بر سر کارمند نفت

18 فروردين 1399 ساعت 18:08

متاسفانه تاکنون مدیرعامل نفت گچساران در جلسات متعدد ستاد مبارزه با کرونا شهرستان حضور پیدا نکرده و هربار یک پرسنل رده چندمی شرکت نفت را به این جلسات مهم می فرستد


نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا در گچساران امروز دوشنبه (18  فروردین ماه 99) به ریاست علی خوانپایه فرماندار گچساران و با حضور اعضای این ستاد مبارزه با کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، خوان پایه فرماندار گچساران در این نشست ابتدا ضمن قدردانی ویژه از همکاری و همراهی شهروندان و بازاریان گچساران در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: مردم همچنان در خانه بمانند تا از این شرایط سخت عبور کنیم.
علی خوانپایه با گلایه از وضعیت گرانی میوه وتره بار در گچساران عنوان کرد: دستگاه‌های متولی باید نظارت و بازرسی را بر بازار گچساران شدت بیشتری داده و با متخلفان برخورد جدی بکنند.
خوانپایه به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان گچساران اشاره کرد و افزود: از آنجایی که گچساران محور موصلاتی شمال به جنوب و اتصال چندین استان به همدیگر است و دارای چندین پرووژه فعال از جمله پتروشیمی، سد چم شیر، لرزه نگاری و.... می‌باشد و در این پروژه‌ها کارگران غیربومی (شهرهای آلوده به کرونا) و حتی کارگران خارجی (کشور چین مبداء ویروس کرونا) وجود دارد که شرایط این شهرستان را  نسبت به بقیه شهرستان‌های استان متفاوت می‌کند.
وی تصریح کرد: عملکرد شهرستان  در مقابله و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا کنون مثبت بوده که این موضوع نشان آنست که مردم فهیم گچساران توصیه‌های مسئولان را رعایت و اجراء کرده‌اند.
فرماندار گچساران افزود: افراد مبتلا به ویروس کرونا در گچساران نسبت به دیگر شهرستان‌های استان کمتر بوده و تاکنون هیچ مورد فوتی در گچساران گزارش نشده است.
 خوانپایه در ادامه از دستگاه‌های اجرایی که در مبارزه با کرونا ویروس همکاری و همراهی خوبی داشتند تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار گچساران با انتقاد شدید از عدم حضور مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جلسات ستاد مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد: متاسفانه تاکنون مدیرعامل نفت گچساران در جلسات متعدد ستاد مبارزه با کرونا شهرستان حضور پیدا نکرده و هربار یک پرسنل رده چندمی شرکت نفت را به این جلسات مهم می‌فرستد.
خوانپایه تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ظرفیت بسیار بالایی دارد که این شرکت باید  در این بحران بزرگ  به کمک شهرستان بیاید.
وی خاطر نشان کرد: این ویروس دنیا درگیر وتکان داده است اما متاسفانه مدیرعامل نفت نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده و در جلسات حضور پیدا نکرده و یک پرسنل ساده خود را بدون اختیارات به جلسات می‌فرستد.
وی ابراز کرد: مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم اجراست و کسی حق ندارد به آن دهن کجی کند.
خوانپایه گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز از دادن یک خودرو برای بازرسی شبکه بهداشت و درمان، چند پرس غذا و یک ماشین آتش نشانی برای ضدعفونی کردن شهر خودداری می‌کند.
وی افزود: نفت متعلق به این مملکت و همین مردم است و ارث و میراث پدری و ملک شخصی کسی نیست.
فرماندار تصریح کرد: مگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از جاده‌ها، امکانات و معابر و..... این شهر استفاده نمی‌کند، چرا باید در این بحران بزرگ که مردم در زیر فشار سخت و سنگین هستند شرکت بهره برداری پای کار نمی‌آید.
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان گچساران بیان کرد: وظیفه تمام دستگاه‌ها می‌باشد که با تمام توان پای کار بیایند.
فرماندار گچساران اظهار کرد: مدیر باید، مرد روزهای سخت باشد وفقط شعار ندهد بلکه باید عمل کند.
خوانپایه اظهار کرد: ما این گلایه‌ها را داریم  و همه را به آرامش دعوت کرده‌ایم و نخواسته این تنش در این شهرستان به وجود آید و وقتی که منافع مردم در میان باشد، دیگر سکوت جایز نیست.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما این موضوع را پیگیری و برخورد خواهیم کرد.
گفتنی است: فرماندار گچساران چندین بار بر روی علی شمس کارمند روابط عمومی نفت (سعی داشت صحبت فرماندار را قطع کند) داد و فریاد کرد و به وی تذکر جدی داد.
یکی از موارد عجیب و غریب این نشست بی اطلاعی کارمند روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز (که چندین بار در جلسات ستاد مبارزه با ویروس کرونا حضورپیدا می‌کند) از مصوبات قبلی این ستاد بود که جا دارد مدیران ارشد نفت گچساران حداقل فردی مطلع و با توانایی بالا را به جلسات  بفرستند.
قابل ذکر است: مدیران ارشد نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران (مهندس هوشنگ صیدالی مدیر عامل، علی کردلو مدیر خدمات و علی جعفری دیزگانی رئیس روابط عمومی) بارها در بحران‌ها و حوادث مختلف همکاری و همیاری بسیار خوبی با مردم گچساران داشته‌اند و همچنین در کنار مردم بوده‌اند و امید است که این روند همچنان ادامه داشته باشد تا با همکاری و همراهی و وحدت مردم و مسئولان از این بحران سخت و دشوار به سلامتی عبور کنیم.


کد مطلب: 419595

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419595/2/نشست-ستاد-مبارزه-ویروس-کرونا-گچساران-حاشیه-ساز-حمله-شدید-اللحن-فرماندار-مدیرعامل-نفت-فریاد-خوانپایه-سر-کارمند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1