کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مردم روستاهای زیلایی نباید قربانی بی تدبیری بعضی‌ مسئولان شوند / تصاویر

16 فروردين 1399 ساعت 20:25

مردم مظلوم روستاهای زیلایی نباید قربانی بی تدبیری مسئولان شوند. هر چند مردم این منطقه شاهد ناتوانی برخی از این مسئولان بوده اند.


منطقه زیلایی بویراحمد از مناطق دور افتاده و محروم استان کهگیلویه و بویراحمد که مردم آن به دلیل کمبود زیرساخت‌ها در رنج و مشکلات عدیده‌ای به سر می‌برند.
به گزارش کبنا، مظلومیت در روستاهای زیلایی بیداد می‌کند و از طرفی برخی مسئولان بی‌خیال نسبت به وعده‌هایشان،  کاری به کار مشکلات مردم این منطقه ندارند و برخی از آنها گرفتار سیاست بازی هم شده اند.
 اگر مسئولی نمی‌تواند به مردم خدمت کنند، کنار بروند تا خیانت نکنند،  وضعیت تأسف بار و نامناسب جاده‌های روستای موشمی زیلایی دل هر انسانی را به درد می‌آورد.
  با توجه به اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته است، متاسفانه مردم روستاهای زیلایی از داشتن ابتدایی‌ترین امکانات رنج می‌برند. فقر، بیکاری، عدم جاده استاندارد، عدم امکانات بهداشتی و درمانی از عمده‌ترین مشکلات در این روستاها می‌باشد.
  سالهاست که تنها خروجی بازدیدهای بعضی مسئولین از برخی روستاها تنها تهیه تصاویری برای پر کردن رزمه کاری خود بوده است.  مردمی که نه زبانی برای مطالبه گری دارند و نه توانی برای دفاع از حقوق خود و کیلومترها را برای امورات اداری که خروجی جز وعده‌های عملی نشده ندارند، پیموده تا وارد مرکز شهر شوند.
 مردم مظلوم روستاهای زیلایی نباید قربانی بی تدبیری مسئولان شوند. هر چند مردم این منطقه شاهد ناتوانی برخی از این مسئولان بوده اند.
 مردمی که تنها منبع درآمدشان کشاورزی و همچنین کارگری در شهرهای همجوار برای امرار معاش می‌باشد و عده‌ای نیز به دامداری مشغول هستند. با توجه به اینکه وضعیت زندگی در روستاهای زیلایی چندان خوب نیست؛ متاسفانه سالهاست در فصل زمستان سیل جاده‌های ارتباطی آن منطقه را مسدود می‌کند و بی توجهی پیمانکار جاده‌های زیلایی باعث صد برابر شدن معضل این جاده‌ها شد.

 
 
 
 
 
 ---------------------------------
 گزارش کیهان آریایی


کد مطلب: 419520

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419520/2/مردم-روستاهای-زیلایی-نباید-قربانی-بی-تدبیری-بعضی-مسئولان-شوند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1