کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید از ورودی‌های مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مردم در خانه بمانند تا ویروس کرونا ریشه‌کن شود ( + فیلم و تصاویر )

13 فروردين 1399 ساعت 2:40

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان در ایام نوروز در آماده باش کامل بوده و هستند و لحظه‌ای از توجه به مردم و سلامت و آرامش آنان غفلت نمی‌کنند تا کرونا هرچه سریعتر ریشه کن شود.


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان از ورودی‌های مرکز استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و غربالگری از مسافران در محل ورود و خروج شهر یاسوج قرار گرفت.
 کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از رسانه‌ها، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و گروه‌های مختلف مردمی، اظهار داشت: من همین جا از مردم عزیزمان که در خانه ماندند، تشکر می‌کنم و از آنها خواهش دارم که در این چند روز آینده هم در خانه بمانند، چرا که تنها راه قطع زنجیره ویروس کرونا، در خانه ماندن و پرهیز از تجمع‌های غیرضروری است.
کلانتری در ادامه گفت: مردم روز سیزده به در هم در خانه بمانند. تمامی مکان‌های تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های شهرها و روستاهای استان برای مقابله با شیوع کرونا تعطیل هستند بنابر این مردم برای سیزده به در برنامه‌ریزی نکنند.
کلانتری افزود: از هرگونه تجمع و حضور شهروندان جلوگیری می‌شود و هدف از این ممنوعیت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری است.
 
وی ادامه داد: مردم استان همانند گذشته که همکاری و همراهی بسیار خوبی با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داشتند برای روز ۱۳ فروردین ماه نیز کمک کنند تا تجمعی شکل نگیرد و ازدحامی نداشته باشیم تا بتوانیم با کمک یکدیگر ویروس کرونا را ریشه کن کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان در ایام نوروز در آماده باش کامل بوده و هستند و لحظه‌ای از توجه به مردم و سلامت و آرامش آنان غفلت نمی‌کنند تا کرونا هرچه سریعتر ریشه کن شود.
 


کد مطلب: 419428

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419428/2/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مردم-خانه-بمانند-ویروس-کرونا-ریشه-کن-شود-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1