تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۱۹۲۱۵
کبنا گزارش می دهد

ابراز نگرانی شهروندان گچسارانی از « جولان » خودروهای غیر بومی در سطح شهر/ مسئولان برای کنترل جاده ها چه «تدبیری» اتخاذ کرده اند؟ (+پاسخ رئیس پلیس راهور)

۲
کبنا ؛تصاویری  و همچنین مطالبی در فضای مجازی مبنی بر جولان خودروهای غیر بومی در سطح شهر دوگنبدان آنهم با توجه به شرایط سخت و بحرانی شیوع بیماری کرونا ویروس منتشر شده است .
علی رغم تاکید مسئولین کشور مبنی براینکه مردم در خانه های خود بمانند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود، اما برخی مردم این ویروس را جدی نگرفتند و از شهرهای خود خارج شده و به مسافرت رفتنه اند این موضوع باعث نگرانی شدید شهروندان گچسارانی شده است.
رئیس پلیس راهور گچساران در گفتگو با کبنا نیوز در جواب سوال « در فضای مجازی تصاویر و مطالبی در خصوص«جولان» پلاک های «غیر بومی» در سطح شهر دوگنبدان منتشر شده است که این موضوع با توجه شیوع بیماری کرونا ویروس ، باعث نگرانی شدید شهروندان شده است آیا این موضوع صحت دارد و  مسئولان برای کنترل جاده ها  چه «تدبیری» اتخاذ کرده اند؟ رئیس پلیس راهور کچساران ضمن تبریک سال نو  و آرزوی تندرستی و سلامتی برای همشهریان عزیز اما در خصوص سوال شما مبنی بر تردد خودروهای غیر بومی در سطح شهر دوگنبدان که در فضای مجازی منتشرش است؟ قویا این موضوع را رد کرده و کاملا کذب محض می باشد.
سرهنگ سید محسن حسینی راد افزود: گچساران شاهراه و جاده ترانزیتی شمال به جنوب و چندین استان به همدیگر می باشد که این موضوع باعث تردد سنگین خودروهای غیر بومی در جاده های این شهرستان می شود.
حسینی راد عنوان کرد: خودروهای (با پلاک های) غیربومی که در سطح شهر در حال گشت و گذار هستند همگی متعلق به شهروندان گچسارانی می باشند و ما در صورت مشاهده خودروی با پلاک غیربومی که سرنشین آنهم غیربومی باشد برخورد قانونی می کنیم و از شهروندان تقاضا داریم که به این شایعات توجه نکنند.
وی تصریح کرد:نیروی انتظامی با افرادی  که در فضای مجازی شایعه  پراکنی کرده و باعث نگرانی و ترس شهروندان می شود برخورد جدی خواهد کرد.
در ادامه رئیس پلیس راهور گچساران خاطر نشان کرد: پلیس راهور بطور شبانه روزی به همراه بسیج و سپاه پاسداران و نیروهای مردمی ورودی های شهر از طرف شیراز( جاده آبشیرین پایین تر از جایگاه سوخت کرمیان) و همچنین ورودی از طرف اهواز (فلک نرگسی) را بشدت کنترل می کند و از ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهر جلوگیری می کند.
 در ادامه تصاویری از کنترل ورودی های شهرستان گچساران که توسط جهادگران بسیج، نیروهای انتظامی و مردمی مشاهده می کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابراهیم جعفری گچسارانی مقیم شهرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخداقوت به مردان وزنان باغیرت وهمیشه سرافراز شهرم شما همواره درتمامی عرصه ها چه در ابتدای انقلاب که شهدای زیادی روجلوی مسجد شهیدان وچه درزمان جنگ وچه زمان بازسازی واکنون که به نوعی جنگ دیگری است شرافت وبزرگواری خودرا ثابت کرده اید من به اینهمه همت افتخار میکنم وازاینکه گچسارانی ام به خود میبالم برادر دور افتاده از وطن ابراهیم جعفری
همشهری
Iran, Islamic Republic of
پلیس راهور میتواند برای حل این مشکل برای خودروهای بومی با پلاک غیره بومی گیت پاس یا همان کارت عبور صادر کند تا از سواستفاده دیگران به این بهانه جلوگیری شود
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مردم به شایعه زیاد توجه میکنن مثلا ما اهل گچسارانیم اما پلاک ماشین ماله امیدیه هستش
سید اکبر
Iran, Islamic Republic of
با سلام ما ایرانی ها اکثرأ وقتی در موضوعی مسولیتی متوجه ما بشه بدون تحقیق، تفکر، تلاش و... آن را رد میکنیم بنده شخصاً روز 7 فروردین در منطقه کوی کارگری دو خودرو سمند و رانا با پلاک غریبه دیدم رانا با پلاک 10 تهران بود که به آرامی و پشت سر هم حرکت می‌کردند سمند شیشه دودی بود و داخلش معلوم نبود اما رانا فاقد سرنشین بود و رانندش یه مرد مسن بود که کاملا غریبه بود البته این فقط یه نمونه بود و مطمئنم اکثر گچسارانی های عزیز با من موافقند و روزانه می بینن
Iran, Islamic Republic of
خانواده ی ما هم پلاک تهران دارند،هم اصفهان وهم شیراز.پس بیسترماشینها باپلاک های غیرگچساران ساکنین همین شهرند
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1