کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

ابراز نگرانی شهروندان گچسارانی از « جولان » خودروهای غیر بومی در سطح شهر/ مسئولان برای کنترل جاده ها چه «تدبیری» اتخاذ کرده اند؟ (+پاسخ رئیس پلیس راهور)

7 فروردين 1399 ساعت 8:56

خودروهای (با پلاک های) غیربومی که در سطح شهر در حال گشت و گذار هستند همگی متعلق به شهروندان گچسارانی می باشند و ما در صورت مشاهده خودروی با پلاک غیربومی که سرنشین آنهم غیربومی باشد برخورد قانونی می کنیم و از شهروندان تقاضا داریم که به این شایعات توجه نکنند


تصاویری  و همچنین مطالبی در فضای مجازی مبنی بر جولان خودروهای غیر بومی در سطح شهر دوگنبدان آنهم با توجه به شرایط سخت و بحرانی شیوع بیماری کرونا ویروس منتشر شده است .
علی رغم تاکید مسئولین کشور مبنی براینکه مردم در خانه های خود بمانند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود، اما برخی مردم این ویروس را جدی نگرفتند و از شهرهای خود خارج شده و به مسافرت رفتنه اند این موضوع باعث نگرانی شدید شهروندان گچسارانی شده است.
رئیس پلیس راهور گچساران در گفتگو با کبنانیوز در جواب سوال « در فضای مجازی تصاویر و مطالبی در خصوص«جولان» پلاک های «غیر بومی» در سطح شهر دوگنبدان منتشر شده است که این موضوع با توجه شیوع بیماری کرونا ویروس ، باعث نگرانی شدید شهروندان شده است آیا این موضوع صحت دارد و  مسئولان برای کنترل جاده ها  چه «تدبیری» اتخاذ کرده اند؟ رئیس پلیس راهور کچساران ضمن تبریک سال نو  و آرزوی تندرستی و سلامتی برای همشهریان عزیز اما در خصوص سوال شما مبنی بر تردد خودروهای غیر بومی در سطح شهر دوگنبدان که در فضای مجازی منتشرش است؟ قویا این موضوع را رد کرده و کاملا کذب محض می باشد.
سرهنگ سید محسن حسینی راد افزود: گچساران شاهراه و جاده ترانزیتی شمال به جنوب و چندین استان به همدیگر می باشد که این موضوع باعث تردد سنگین خودروهای غیر بومی در جاده های این شهرستان می شود.
حسینی راد عنوان کرد: خودروهای (با پلاک های) غیربومی که در سطح شهر در حال گشت و گذار هستند همگی متعلق به شهروندان گچسارانی می باشند و ما در صورت مشاهده خودروی با پلاک غیربومی که سرنشین آنهم غیربومی باشد برخورد قانونی می کنیم و از شهروندان تقاضا داریم که به این شایعات توجه نکنند.
وی تصریح کرد:نیروی انتظامی با افرادی  که در فضای مجازی شایعه  پراکنی کرده و باعث نگرانی و ترس شهروندان می شود برخورد جدی خواهد کرد.
در ادامه رئیس پلیس راهور گچساران خاطر نشان کرد: پلیس راهور بطور شبانه روزی به همراه بسیج و سپاه پاسداران و نیروهای مردمی ورودی های شهر از طرف شیراز( جاده آبشیرین پایین تر از جایگاه سوخت کرمیان) و همچنین ورودی از طرف اهواز (فلک نرگسی) را بشدت کنترل می کند و از ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهر جلوگیری می کند.
 در ادامه تصاویری از کنترل ورودی های شهرستان گچساران که توسط جهادگران بسیج، نیروهای انتظامی و مردمی مشاهده می کنید.
 


کد مطلب: 419215

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419215/2/ابراز-نگرانی-شهروندان-گچسارانی-جولان-خودروهای-غیر-بومی-سطح-شهر-مسئولان-کنترل-جاده-تدبیری-اتخاذ-کرده-اند-پاسخ-رئیس-پلیس-راهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1