کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری

مقابله با کرونا در روستا‌های گچساران+تصاویر

5 فروردين 1399 ساعت 22:09

هرچند باید توجه داشت که با در نظر گرفتن چنین اقداماتی برای مبارزه با "کووید 19"،تنها انتظاری که از روستاییان بومی ساکن در دیگر مناطق شهرستان و استان نیز می رود این است که در این شرایط به این مناطق روستایی سفر نکنند و دیدار با اقوام خود را به زمان دیگری موکول کنند


 درپی وقوع بحران بیماری کرونا ویروس در نقاط مختلف جهان، شیوع این بیماری در ایران وگستردگی آن در تمام استان‌های کشور، موضوع مدیریت پیشگیری، هشدار و درمان بیماری ویروس کرونا را با مشکل روبه‌رو ساخته و در صورتی که در زمان مناسب، اقدام مناسب اعمال نشود، چه بسا ابعاد فاجعه انسانی این ویروس نیز غیر قابل تصور باشد.
اما در کنار مقابله با این ویروس در مناطق مختلف شهری ،این موضوع در روستاها نیز با جدیت دنبال می شود و گروهای جهادی بسیج همراه با اهالی روستاها اقدام به ضدعفونی‌کردن خیابان‌ها، معابر روستایی و کنترل ورودی های مناطق روستایی مشارکت می کنند.
هرچند باید توجه داشت که با در نظر گرفتن چنین اقداماتی برای مبارزه با "کووید 19"،تنها انتظاری که از روستاییان بومی ساکن در دیگر مناطق شهرستان و استان نیز می رود این است که در این شرایط به این مناطق روستایی سفر نکنند و دیدار با اقوام خود را به زمان دیگری موکول کنند.
درادامه تلاش جهادگران پایگاه های بسیج شهیداحمدکاظمی روستای چهاربیشه سفلی و شهیداحمدمحمدی روستای انجیرسیاه، آبچیرک، آب توت و پایگاه بسیج شهدای سعادت آباد، پایگاه شهید محمد باقر صدر روستاهای لیشتر  را درخط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در ورودی این روستاها  مشاهده کنید.
گفتنی است: احمد باهوش و امید علی دانا از اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان گچساران از ایستگاه های کنترل و بازرسی های این روستاها بازدید کردند.
 


کد مطلب: 419166

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419166/2/مقابله-کرونا-روستا-های-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1