تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۴۱۹۰۷۷
در راستای طرح مبارزه با کرونا؛

پلمپ 200 مغازه متخلف در یاسوج ( + تصاویر )

۶
کبنا ؛رئیس اتاق اصناف یاسوج از طرح مبارزه با ویروس کرونا و نظارت بر تعطیلی واحدهای صنفی در شهر یاسوج خبر داد و اظهارداشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با ویروس کرونا و برخورد با واحدهای صنفی که نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی و اجرای این طرح کوتاهی می‌کنند، ماموران و بازرسان نظارت بر صنوف مختلف استان کار بازرسی از این واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار دادند.
به گزارش کبنا از یاسوج به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با کرونا در اتاق اصناف، علی ارشدی رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: در اجرای این طرح، از تمامی واحدهای صنفی که در سطح شهرستان شهرستان بویراحمد و حومه‌های شهرتعطیل ننموده‌اند، بازدید و با متخلفین برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح مبارزه با ویروس کرونا ۱۵ روزه می‌باشد اظهار داشت: تمامی صنوف باید از یکم فروردین لغایت ۱۵ فروردین سال جاری تعطیل باشند و حق هیچگونه فعالیت و خدمات رسانی را نخواهند داشت.
ارشدی ادامه داد: در صورت عدم همکاری و رعایت واحدهای صنفی و بنا بر تصمیم شورای تأمین استان مجبور به ادامه تعطیلی واحدهای صنفی به مدت ۱۵ روز دیگر یعنی در نیمه دوم فروردین خواهیم بود.
 این مقام نظارتی بر واحدهای صنفی گفت: تمامی واحدهای صنفی در شهرستان بویراحمد بجز میوه فروشان خرده فروشان خواربار، نانوایان ومرغ و قصابان با رعایت پروتکل بهداشتی تعطیل می‌باشد و هر گونه باز گشایی و فعالیت صنفی با بیانیه و اعلامیه اتاق اصناف صورت می‌گیرد.
 وی اذهان داشت: در همین راستا اتاق اصناف مرکز استان تاکنون سه بیانیه داده و با همکاری رسانه‌ها و سایت‌های استان و دستگاههای نظارتی بر اصناف اطلاع رسانی‌های لازم صورت گرفته است.
  ارشدی با اشاره به تعدادپلمپ و جرائم واحدهای صنفی در یاسوج بیان داشت: در دو روز گذشته از ۱۱۷۸ واحد صنفی به علت عدم رعایت بهداشتی و عدم تعطیلی واحد صنفی خود در طرح مبارزه با ویروس کرونا بازرسی گردید که ۲۰۰ واحد پلمپ و ۲۰ واحد صنفی دیگر با جریمه‌ای به ارزش ۶۰ میلیون ریال صورت گرفت.
 رئیس اتاق اصناف یاسوج با بیان اینکه این گشت‌های مشترک تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد افزود: طرح نظارتی و بهداشتی از صنوف روزانه به صورت گشت مشترک از سوی اتاق اصناف و واحد بازرسینمایندگاه استانداری و فرمانداری، قاضی و بازرسان تعزیرات حکومتی استان، بازرسان بهداشت، بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و یگان امداد نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.
وی با اعلام تداوم وتشدید بازرسی خاطرنشان داشت: اتاق اصناف مرکز استان با همکاری بازرسان و دستگاههای نظارتی در جهت پیشبرد سلامت مردم در این ایام کوتاهی نمی‌کنند و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هرچه بگوییدکرونا یاسوجی همه چیزنادیده می گیرند این طوری بازوربایدمغازه هابست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باید برخورد جدی با کسانی شود که گفتن تطیل کنید ولی متاسفانه اهمیت ندادن .مردم نابود میشن کادر پزشکی دیه توان ندارن
هموطن
United Kingdom
لطفا تعدادى از أصناف در بلوار عدل و بلوار قرنى متاسفانه بدون هيچكونه توجهى باز هستن لطفا اتاق أصناف براى همه برابرى وعدالت رو اجرا كنه با تشكر
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1