تاریخ انتشار
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۴۱۹۰۴۷
در جلسه ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا در گچساران؛

جلسه ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا در گچساران/ فروشگاه های زنجیر ه ای در صورت تخلف پلمپ می شوند/ ورودی های شهر بشدت کنترل خواهد شد / پیک صعودی بیماری کرونا در راه است شهروندان در خانه بمانند(+تصاویر)

۲
۲
کبنا ؛جلسه ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا ویروس در گچساران با حضور علی خوانپایه فرماندار گچساران، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه، دکتر سهراب صیدی رئیس شبکه و بهداشت و درمان، دکتر محمد محمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و روسای بیمارستان ها و اعضای ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا ویروس در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
فرماندار گچساران در این نشست با تبریک سال جدید و تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) وآرزوی سالی خوب و خوش و با موفقیت و سربلندی برای ملت شریف ایران و همچنین عملیاتی کردن شعار سال (جهش تولید) که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، اظهار داشت: از مردم فهیم گچساران که به توصیه بهداشتی توجه کرده اند و در خانه هایشان ماندند تا از شیوع و گسترش ویروس کرونا جلوگیری کنند تقدیروتشکرمی کنم.
علی خوانپایه افزود: مردم بطور مستمر با ما در ارتباط می باشند و در خصوص عدم رعایت موازین بهداشتی توسط فروشگاه ها گلایه مند هستند و یکی از موارد دیگر، تجمع خریداران در این فروشگاه می باشد که این موضوع باعث شیوع و گسترش بیماری کرونا می شود که در این خصوص دستگاه ها مربوطه باید  کنترل و بازرسی ها را تشدید کنند  و در صورت مشاهده تخلف با آنان بشدت برخورد و صنف متخلف را بلافاصله پلمپ کنند.
خوانپایه تاکید کرد: وقتی که سلامتی و منافع مردم در میان باشد ما با کسی تعارفی نداریم.
وی خاطر نشان کرد:تعطیلی بازار تا زمان فروکش کردن و کنترل بیماری کرونا ویروس ادامه خواهد داشت.
فرماندار گچساران در خصوص ورود میمهانان نوروزی  و خودروهای پلاک غیر بومی به شهر گچساران عنوان کرد: ما کنترل و بازرسی ورودی شهر؛ 1- فلک نرگسی،2- ورودی از طرف شیراز، 3- جاده پازنان را تشدید خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: ما برای چندین باربه همشهریان توصیه می کنیم که از پذیرفتن میمهانان نوروزی جدا خودداری کنند هرچند که این میمهانان از بستگان نزدیک باشد چون افرادی که در گچساران به بیماری کرونا مبتلا شده اند تمامی آنان ساکن (گچسارانی های مقیم) شهرهای آلوده بوده اند وتا کنون هیچ شهروند گچسارانی به این بیماری مبتلا نشده است و از همشهریان درخواست داریم که با رعایت این موضوع از گشترش و شیوع بیماری کرونا و همچنین گرفتار شدن خودشان به بیماری کرونا جلوگیری کنند.
فرماندار گچساران در پایان از از اعضای ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا ، بسیج و سپاه پاسداران و همچنین از کسبه و بازار که در شرایط حساس که بهترین زمان برای فروش و درآمدشان بود ولی به خاطر سلامتی و منافع مردم مغازه شان را تعطیل کردند بسیار تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران اظهار داشت: نه جنگ تحمیلی نه تحریم و.... تا این اندازه نتوانسته بود زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهد.
سهراب صیدی افزود:از مردم بافرهنگ گچساران که توصیه های بهداشتی را رعایت می کنند و همچنین از بازاریان که امروز روز فروش و رونق و کاسبی آنان بود اما مغازه ها شان را تعطیل کردند تشکر می کنم و اگر رعایت مردم و بازاریان نبود وضعیت خیلی بحرانی می شد.
صیدی عنوان کرد: مردم باید بدانند که این روند (در خانه ماندن) باید ادامه داشت باشد چون مرحله و پیک صعود این بیماری در راه است و در صورت رعایت  توصیه های بهداشتی توسط مردم و یکی از توصیه های بسیار جدی در خانه ماندن می باشد که در صورت رعایت این موضوع آنوقت خواهیم توانست از این بیماری کشنده و بحران سخت عبور کرد.
وی در پایان گفت:در صورت بی تفاوتی شهروندان به توصیه های بهداشتی و... قطعا گچساران هم همانند شهرهای قم، رشت، اصفهان، دچار بحران بزرگ خواهد شد.

گزارش: حبیب قلندری
 
 
 
 
  • تصاویر جلسه ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا در گچساران

    تصاویر جلسه ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا در گچساران

نام شما

آدرس ايميل شما

بی غرض
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار کجای کارید به نانواییها بویژه مجتمع نانوایی / را از نزدیک بازدید بفرما بعد شعار بده کجا کنترل میکنید این همه پلاک غیر بومی چطور وارد شهر شدن اگه شما کنترل میکنید ، بعضی از مغازه ها که گردن کلفت هستن/ کردین پلمپ کنید ، پمپ بنزینها را بازدید کنید ببینی چه فاجعه ای داره رخ میده اصلا نظارتی وجود نداره ،
مهدی موسوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر محمدی و جناب دکتر بخشایی دو دلسوز همیشه در صحنه..خدا حفظتون کنه..اجرتون با امام حسین
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1