تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب : ۴۱۸۹۸۷
کبنا خبر می دهد؛

استقبال خوب هنرمندان از جشنواره کرونایی فرهنگ و ارشاد

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا؛ محمد علی پیرسبزی در گفتگو با خبرنگاران افزود: در شرایطی که سلامت روانی جامعه متاثر از شیوع ویروس کرونا می باشد، هنرمندان می تواند مروج امید و نشاط اجتماعی در جامعه باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فعالیت ها و برنامه ها ی متعددی در راستای پیشگیری و مقابله فرهنگی و هنری در دستور کار خود قرار داد.
وی تشکیل جلسات شورای اطلاع رسانی پیشگیری و مقابله با کرونا برای نظارت و سامان دهی فعالیت های  رسانه ای و آموزشی در استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: عملکرد بخش های مختلف رسانه ها ای استان در این ایام مثبت و همواره اصحاب رسانه درکنار مردم و مسئولین بودند.
پیرسبزی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای پیوست فرهنگی و هنری در جهت مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: 3 جشنواره تأثیرگذار در گستره ملی و استانی پیش بینی و  فراخوان زده شد که مورداستقبال هنرمندان در سراسر کشور قرار گرفت.
وی با اشاره به عنوان این جشنواره ها تصریح کرد: جشنواره ملی هنرهای تجسمی با شعار "آموزش،آگاهی،آرامش" بصورت غیرحضوری در دو رشته گرافیک و موشن گرافیک، جشنواره فیلم کوتاه(60 ثانیه تا 3 دقیقه ای) در خانه می مانیم و جشنواره استندآپ کمدی برگزار که بصورت مجازی در حال دریافت آثار هنرمندان می باشیم.  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اکهگیلویه وبویراحمد افزود:  با مشارکت خوب هنرمندان استان و سراسر کشور تا کنون آثار با کیفیتی از حیث محتوایی به استان ارسال شد که در آینده از هنرمندان برتر همه رشته ها تجلیل خواهد شد.
 پیرسبزی در پایان بیان کرد: هنرمندان می توانند تا 10 فروردین ماه 1399 آثار هنری خود را طبق شرایط  اعلام شده فراخوان هر جشنواره بصورت مجازی ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1