تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۴۱۸۸۶۳
در بازدید از گروه صنایع غذایی آرد و نان کوبودنا مطرح شد

فرمانده سپاه فتح: آرد و نان کوبودنا، زیرساخت استراتژیک کشور است

۰
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه آرد و نان کوبودنا از زیرساخت‌های استراتژیک کشور است که در شرایط فعلی با تمام ظرفیت در حال تأمین نیازهای اساسی مردم است.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی کوبودنا، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونان و فرماندهان این نهاد از گروه صنایع غذایی کوبودنا (کارخانه آرد باقری، کارخانه نان کوبودنا) بازدید کردند و از نزدیک ظرفیت این مجتمع و رعایت موارد بهداشتی را مورد مشاهده قرار دادند.
 سردار خرمدل در این بازدید مجتمع پیشرفته آرد و نان کوبودنا را یکی از افتخارات صنعتی استان خواند و گفت: کوبودنا از صنایع استراتژیک کشور است که در تأمین مایحتاج ضروری مردم به قوت غالب نقش اساسی دارد.
 وی افزود: این صنعت در کشور دارای پخش مویرگی است و محصولات آرد و نان تولید استان را به دست مردم سرتاسر کشور می‌رساند.
 فرمانده سپاه فتح، کارخانه‌های آرد و نان را جزء صنایع بنیادی کشور دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در این بازدید مسجل شد که کوبودنا با تمام توان در حال تولید است تا کمبودی در بازار در حوزه آرد و نان در بازار در شرایط فعلی که کشور درگیر بیماری کرونا است، پیش نیاید.
 خرمدل با بیان اینکه این صنعت حتی زمینه صادرات را هم دارد که باید پس از عبور از شرایط فعلی، مورد حمایت قرار گیرد، بیان کرد: در شرایط فعلی نیز نان بهداشتی که به صورت صنعتی در این واحد تولید و بسته بندی می‌شود، بخشی از نیاز مهم جامعه را تأمین می‌کند.
 مدیر عامل مجموعه صنایع غذایی کوبودنا نیز در این بازدید ضمن تشریح بخش‌های مختلف کارخانه‌های آرد و نان کوبودنا گفت: با شروع بیماری کرونا در کشور، ظرفیت خود را برای تولید نان بسته بندی افزایش دادیم تا کسری نان سلامت موجود در بازار و نیاز مردم به نان بهداشتی را جبران کنیم.
 بهرام باقری افزود: نان کوبودنا امروز در سرتاسر کشور توزیع می‌شود و این افتخاری برای استان کهگیلویه و بویراحمد است که محصولات تولیدی آن دارای کیفیتی است که حتی از استان‌های برخوردار نیز جلو افتاده است.
 وی با اشاره به اینکه امروز رعایت بهداشت به ویژه در حوزه نان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: نان‌های تولیدی کوبودنا با کمترین دخالت انسانی تولید می‌شود که مردم می‌توانند با اطمینان خاطر آنها را مصرف کنند.
 باقری بیان کرد: فرآیند ضدعفونی پرسنل کوبودنا نیز دقیقاً مطابق با پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت انجام می‌شود و از این نظر یکی از کارخانه‌های پیشتاز کشوریم.
 مدیرعامل مجموعه صنعتی کوبودنا با اشاره به افزایش استقبال مردم از نان‌های صنعتی و نان داروها به جای نان‌های سنتی، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم به نان نیاز داشته باشند، با تمام توان در این زمینه فعالیت می‌کنیم و تولید را در حدی قرار می‌دهیم که کمبودی در بازار وجود نداشته باشد.
 باقری همچنین با بیان اینکه امروز کوبودنا نان داروها و نان‌های پروبیوتیک را برای اولین بار در استان تولید می‌کند، گفت: کوبودنا این توان را دارد که در زمینه صادرات و توسعه محصولات تولیدی خود به جد فعالیت کند که فرمانده محترم سپاه فتح نیز قول مساعد دادند که در این زمینه به کوبودنا کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
سردار پای عکس حاج خسرو عکس گرفتن.عجب
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1