تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۱۸۷۵۳
در جمع خبرنگاران مطرح شد

مدیرکل منابع طبیعی: جلوی جولان خودروها را در عرصه‌های طبیعی می‌گیریم ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛احمد حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از بستن مسیرهای فرعی به جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی اطراف شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز ( پنج شنبه 22 اسفند ماه 98 ) در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش‌های مردمی و رسانه‌ها، اظهار کرد: به منظور حفظ عرصه‌های منابع طبیعی بستن مسیرهای فرعی به سمت جنگل‌ها از منطقه «بنسنجان» تا «سروک» را در دستور کار قرار دادیم که الحمدالله مسیرهای زیادی را تاکنون بسته‌ایم و سایر مسیرها هم در روزهای آینده مسدود خواهد شد.
حکمتیان اصل با بیان اینکه امروز وظیفه همه ماها در وضعیت امروز مقابله با ویروس کرونا است، اظهار داشت: اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با این بیماری از هرگونه همکاری با دستگاه‌های مربوطه کوتاهی نمی‌کند. ضمن اینکه از وظیفه اصلی خود، حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی غافل نمی‌شویم.
وی افزود: مسیرهای فرعی را برای پایان دادن به جولان خودروها در عرصه‌های منابع طبیعی بسته‌ایم و ان شاء الله با وجود شرایط ویروس کرونا تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که سایر مسیرهای دیگر را هم ببندیم.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه رویش سبزه‌ها و شکوفه زدن درختان در طبیعت هستیم. بنا بر این نباید با حضور خودروها در عرصه‌های طبیعی مانع رشد و شکوفایی سبزه‌ها و درختان و تخریب منابع طبیعی شویم. چرا که این طبیعت متعلق به همه است و باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.
وی در پایان از رسانه‌های دلسوز نسبت به منابع طبیعی تشکر کرد و گقت: رسانه‌ها با گزارش‌های خود، ما را در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی کمک می‌کنند که صمیمانه از آنها تشکر می‌کنم. و قول می‌دهم که سایر مسیرها تا منطقه سروک را تا فردا مسدود کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
هر جا زمینی گرفته میشه یآدرختی قطع میشه از منابع طبیعی رد پای // در ان است طرف ۵۰ اصله درخت قطع میکنه با زد و بند براش صورتجلسه میشه .
نادریان
Iran, Islamic Republic of
خداقوت
خواسته اکثریت مردم مسدود کردن راههای ورود خودروها به طبیعت زیبا در همه نقاط استان می باشد.سپاس
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1