کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

مدیرکل منابع طبیعی: جلوی جولان خودروها را در عرصه‌های طبیعی می‌گیریم ( + تصاویر )

22 اسفند 1398 ساعت 18:28

احمد حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از بستن مسیرهای فرعی به جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی اطراف شهر یاسوج خبر داد.


احمد حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از بستن مسیرهای فرعی به جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی اطراف شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز ( پنج شنبه 22 اسفند ماه 98 ) در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش‌های مردمی و رسانه‌ها، اظهار کرد: به منظور حفظ عرصه‌های منابع طبیعی بستن مسیرهای فرعی به سمت جنگل‌ها از منطقه «بنسنجان» تا «سروک» را در دستور کار قرار دادیم که الحمدالله مسیرهای زیادی را تاکنون بسته‌ایم و سایر مسیرها هم در روزهای آینده مسدود خواهد شد.
حکمتیان اصل با بیان اینکه امروز وظیفه همه ماها در وضعیت امروز مقابله با ویروس کرونا است، اظهار داشت: اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با این بیماری از هرگونه همکاری با دستگاه‌های مربوطه کوتاهی نمی‌کند. ضمن اینکه از وظیفه اصلی خود، حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی غافل نمی‌شویم.
وی افزود: مسیرهای فرعی را برای پایان دادن به جولان خودروها در عرصه‌های منابع طبیعی بسته‌ایم و ان شاء الله با وجود شرایط ویروس کرونا تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که سایر مسیرهای دیگر را هم ببندیم.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه رویش سبزه‌ها و شکوفه زدن درختان در طبیعت هستیم. بنا بر این نباید با حضور خودروها در عرصه‌های طبیعی مانع رشد و شکوفایی سبزه‌ها و درختان و تخریب منابع طبیعی شویم. چرا که این طبیعت متعلق به همه است و باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.
وی در پایان از رسانه‌های دلسوز نسبت به منابع طبیعی تشکر کرد و گقت: رسانه‌ها با گزارش‌های خود، ما را در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی کمک می‌کنند که صمیمانه از آنها تشکر می‌کنم. و قول می‌دهم که سایر مسیرها تا منطقه سروک را تا فردا مسدود کنیم.
 


کد مطلب: 418753

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418753/2/مدیرکل-منابع-طبیعی-جلوی-جولان-خودروها-عرصه-های-می-گیریم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1