کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای مقابله با ویروس کرونا؛

بانوان دهدشتی آستین همت را بالا زده‌اند / خانم خبرنگاری که با هزینه شخصی و خانوادگی ماسک پارچه‌ای تهیه می‌کند ( + تصاویر )

22 اسفند 1398 ساعت 14:22

خانم خردمند شهروند دهدشتی در یک فعالیت انسان دوستانه به تهیه و دوخت ماسک های پارچه ای اقدام کرد.


خانم خردمند شهروند دهدشتی در یک فعالیت انسان دوستانه به تهیه و دوخت ماسک‌های پارچه‌ای اقدام کرد.
به گزارش کبنا، خانم خردمند یکی از شهروندان دهدشتی است که نسبت به همنوعان خود احساس مسئولیت کرده و در این برهه زمانی مقابله‌ی مردم با ویروس کرونا وظیفه خود دانسته تا به همنوعان و همشهریان خود خدمتی از روی مهر و محبت کند.
خانم خردمند در گفت و گو با کبنا هدف خود از انجام این کار خیر را کمک به همنوعان و به ویژه نیازمندان عنوان کرده و گفت: وقتی دیدم داروخانه‌ها با کمبود ماسک و اقلام بهداشتی مواجه هستم، تصمیم گرفتم پارچه بخرم و ماسک تهیه کنم و کاری که از دستم برمی آید را برای همشهریان خود انجام دهم.
این خیر سلامت اظهار کرد: کاری که انجام می‌دهم کار بزرگی نیست و کاری است که از دستم برمی آید، ممکن است برخی افراد پول خرید ماسک را نداشته باشند و همینطور اینکه اصلاً ماسک در بازار پیدا نمی‌شود.
خانم خردمند افزود: مقداری از هزینه‌ها را خودم شخصاً برای خرید پارچه پرداخت کردم، بخشی از پارچه‌ها را نیز خانواده و فامیل تهیه کرده‌اند، پارچه‌ها درجه یک و جنس عالی و قابل شستشو هستند، برای اینکه نیاز نباشد مردم از بازار دوباره ماسک خرید کنند.
خانم خردمند گفت: این کار را برای مردم و برای شادی روح  پدر و مادرم انجام می‌دهم.
این بانوی خیر سلامت در انتها گفت: از شهروندان و همه مردم می‌خواهم بازدیدهای غیرضروری را انجام ندهند، حتی نیازی نیست همسایه به همسایه یا به فامیل و آشنا سر بزند. امیدوارم این ویروس با مشارکت مردم ریشه کن شود.
لازم به ذکر است که خانم خردمند از خبرنگاران باسابقه پایگاه خبری افتونیوز است.


کد مطلب: 418748

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418748/2/بانوان-دهدشتی-آستین-همت-بالا-زده-اند-خانم-خبرنگاری-هزینه-شخصی-خانوادگی-ماسک-پارچه-ای-تهیه-می-کند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1