کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان:

60 واحد پذيرايي بين راهي در کهگیلویه و بویراحمدپلمپ شد

20 اسفند 1398 ساعت 14:32

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از پلمپ 60 واحد پذيرايي بين راهي متخلف در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.


ظهر امروز 20 اسفند؛ سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از پلمپ 60 واحد پذيرايي بين راهي متخلف در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،دبیر ستاد خدمات سفر استان با بیان اینکه برای پیشگری از بروز ویروس کرونا در استان نظارت ها بر تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دو چندان شده است،اظهار کرد:15نفر از کارشناسان میراث فرهنگی در قالب سه تیم برمکان های گردشگری،رفاهی و پذیرایی استان نظارت دارد.
وی افزود: این نظارت ها به صورت مشترک با بهداشت درمان،حمل و نقل و پایانه ها،صنعت،معدن و تجارت و دیگر دستگاهای عضو ستاد خدمات سفر صورت می گیرد.
سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحد های پذیرایی متخلف که پلمپ شدند که محورهای موصلاتی یاسوج-اصفهان،یاسوج –شیراز،گچساران –بابامیدان و یاسوج –بابامیدان بوده است.
او با بیان اینکه سلامت مردم در اولویت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان است ،تصریح کرد: نظارت های تیم بازرسی این اداره کل تا پایان خدمات سفر در تمام شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.


کد مطلب: 418674

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418674/2/60-واحد-پذيرايي-بين-راهي-کهگیلویه-بویراحمدپلمپ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1