تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۴۱۸۵۶۷
به منظور مقابله با ویروس کرونا؛

بازدید فرماندار بویراحمد از تأسیسات گردشگری، داروخانه‌ها و جایگاه‌های سوخت ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛ فرماندار شهرستان بویراحمد عصر امروز ( جمعه 16 اسفند ماه 98) به همراه اعضای شواری تأمین این شهرستان و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی از تأسیسات گردشگری، داروخانه‌ها و جایگاه‌های سوخت در شهر یاسوج بازدید کرد.
شاهرخ کناری در این بازدید با بیان اینکه با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود مسافر از استان‌های همجوار و سایر استان‌های درگیر بیماری کرونا به استان ممنوع است، اظهار داشت: با همکاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد ورودی‌های این شهرستان کنترل می‌شود.
 وی با تقدیر از اقدامات سپاه فتح استان در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: تیپ 48 فتح نسبت به ضدعفونی کردن ساختمان ادارات و همچنین روستای دشت‌روم در ورودی یاسوج اقدامات خوبی انجام داد.
فرماندار شهرستان بویراحمد همچنین از راه‌اندازی کارگاه تولیدی پک کامل پیشگیری از ویروس کرونا اعم از روپوش، دستکش  و ماده ضدعفونی‌کننده توسط سپاه فتح در یاسوج خبر داد و گفت: در این کارگاه قرار است ماسک برای مصرف مردم طی چند روز آینده تولید شود.
کناری همچنین از اقدامات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد و اداره میراث فرهنگی این شهرستان در زمینه نظارت و تعطیلی برخی تأسیسات مربوط به اسکان گردشگران تقدیر و عنوان کرد: در این زمینه شهرداری یاسوج و واحد نقلیه این دستگاه خدمات‌رسان نیز خدمات خوبی در سطح شهر یاسوج انجام داد.
وی با انتقاد از عدم نظارت شرکت پخش فراورده‌های نفتی بر جایگاه‌های عرضه سوخت، ابراز کرد: در جایگاه‌های سوخت متولیان نباید اجازه دهند مردم خود نسبت به سوختگیری اقدام کنند و باید عوامل خدماتی جایگاه این کار را برای مردم انجام داده تا خطرات شیوع کرونا در این جایگاه‌ها کاهش یابد.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اکیپ نظارتی فرمانداری شهرستان بویراحمد به صورت روزانه از مکان‌های پرتجمع که با سلامت مردم سر و کار دارند بازدید خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بابا جنع کنین این کارا رو...در عمل نشون بدین نه جلو دوربین ها
Iran, Islamic Republic of
ی دست و پاته جمع کن ککی.کت و شلوارشو خریده اماده است اماده
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1