تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۱۸۲۵۴
حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهر یاسوج گفت؛

حضور طلبه ها در مدارس در کاهش معضلات اجتماعی اثرگذار است

۰
کبنا ؛
حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد در کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: هدف همه ما پرورش اخلاقی و دینی افراد جامعه و دانش اموزان است.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: طبیعتا هر دو نهاد ظرفیت هایی دارند و می توانند در این مسیر تکمیل کننده یکدیگر باشند و به مقصد موردنظر برسند.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اگر همکاری خوبی صورت گیرد و در راستای ظرفیت تلاش کنیم قطعا نتیجه خواهیم گرفت، افزود: ولی اگر تلاش و همکاری نباشد به نتیجه نخواهیم رسید.
امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به ظرفیت بالای آموزش و پرورش برای فعالیت حوزویان و روحانیت،گفت: در شرایط کنونی پس از انقلاب، آمادگی و استقبال خوبی برای برنامه ریزی های فرهنگی وجود دارد و باید با افتخار در کنار آموزش و پرورش تلاش کنیم.
حجت الاسلام حسینی افزود: باید ظرفیت سنجی صورت بگیرد، ظرفیت حوزه علمیه برای میزان همکاری مشخص شود، و ظرفیت پذیرش در آموزش و پرورش نیز مشخص شود.
حسینی تصریح کرد: آموزش و پرورش ظرفیت پذیرش 400 طلبه برای نماز جماعت را دارد. از طرفی آموزش و پرورش می تواند برنامه بازدید از حوزه علمیه را برای دانش اموزان قرار دهد.
وی گفت: دانش آموزان می توانند حجره ها را ببینند، با روحیه و زندگی طلبه ها آشنا شوند، قطعا تاثیرات مثبت فرهنگی ایجاد خواهد کرد.
حجت الاسلام حسینی افزود: با توجه به تجربیات شهرهای دیگر، حضور طلبه ها در مدارس به کم شدن مشکلات اجتماعی و معضلات اجتماعی از جمله خودکشی کمک خواهد کرد و اثرگذار است.
وی گفت: تمهیدات دیدار با خانواده شهدا همراه با دانش آموزان را صورت دهید و این برنامه را در مصوبات کمیته قرار دهید.
حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: ایجاد مدارس غیردولتی وابسته به حوزه در دستور کار قرار بگیرد و سازوکارش، قوانین و ضوابط و کارهای اداری اش صورت بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1