کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد:

تیم هندبال نونهالان باشگاه فراز بام خائیز دهدشت به مقام قهرمانی رسید

1 اسفند 1398 ساعت 12:45

در رقابت های قهرمانی نونهالان باشگاه های هندبال کشور تیم هندبال نونهالان باشگاه فراز بام خائیز دهدشت در مسابقات نهایی باشگاه های کشور با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی رسید.


در رقابت های قهرمانی نونهالان باشگاه های هندبال کشور تیم هندبال نونهالان باشگاه فراز بام خائیز دهدشت در مسابقات نهایی باشگاه های کشور با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی رسید.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، مسابقات نهایی باشگاه های کشور با حضور 8 تیم در دو گروه 4 تیمی به رقابت پرداختندکه در گروه A  تیم فلاورجان قهرمان باشگاه های اصفهان با غلبه بر تیم های سبزوار و بهبهان به نیمه نهایی رسید و در نیمه نهایی با غلبه بر تربت جام به فینال مسابقات راه یافت.
در گروه B تیم یک دست فراز بام خائیز دهدشت با مربیگری سرگئی نیکولنکو روسی و سرپرستی علی همت سلطانی با غلبه بر تیم های فردوس و تربت جام و مساوی با تیم نقده به نیمه نهایی رسید و در نیمه نهایی با غلبه بر قصر دشت نشاط بهبهان به فینال مسابقات رسید.
بر اساس این گزارش ،در فینال این مسابقات و در یک بازی نزدیک و نفس گیر ،این تیم خوب فراز بام خائیز دهدشت بود که توانست با نتیجه 18 بر 16 تیم خوب و یک دست فلاورجان قهرمان باشگاه های اصفهان را شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.
در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم مسابقات کاپ قهرمانی و مدال و حکم اهداء گردید.
گفتنی است با توجه به حساسیت و سنگینی مسابقات از سوی فدراسیون آقایان عبدصاحب نیکویی از استان فارس و منصور برقی از استان اصفهان نظارت این مسابقات را برعهده داشتند.همچنین در این مسابقات از داوران جوان از استانهای خوزستان ،کهگیلویه و بویراحمد،لرستان و بوشهر استفاده شد.


کد مطلب: 418087

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418087/2/تیم-هندبال-نونهالان-باشگاه-فراز-بام-خائیز-دهدشت-مقام-قهرمانی-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1