تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۴۱۸۰۶۸
کبنا گزارش می‌دهد

منتظریان در یاسوج: به بویراحمد یگانه و متحد معتقدیم / آراء خفته دیگران را زمین گیر می‌کند / برنامه‌های مدونی برای زندگی با نشاط‌ جوانان داریم / مدیریت‌های آینده مربوط به جوانان است

۲
کبنا ؛«نادر منتظریان» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در آخرین نطق انتخاباتی خود در یاسوج امروز ( 30 بهمن ماه 98)، با درود بر شهدای انقلاب از صدر، تاکنون خصوصاً شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: نخستین پیامم برای شما مهر محبت و دوستی است و این حضورتان را تا ابد، پاسداری می‌کنم.
منتظریان در ادامه با بیان اینکه بویراحمد متحد و یگانه شرط توسعه همه جانبه شهرستان‌های بویراحمد و دنا است، اظهار داشت: با تقسیم بندی علیا و سفلی، و بویراحمد بالا و پایین مخالفم، این‌ها تنها تقسیمات جغرافیایی است، اما متأسفانه در بحث سیاسی و فرهنگی و شخصی مسائلی مطرح می‌شود که شدیداً مخالف طرح بویراحمد علیا و سفلی هستم.
وی با بیان اینکه شعارم بویراحمد یگانه و متحد است، اظهار داشت: دو شهرستان بویراحمد و دنا در دنیا یکتا و بی همتا است.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در ادامه گفت: شهرستان‌های ما ۱۰۰ درصد شیعه هستند، شهرستان‌های بویراحمد ودنا «علی رغم» تهاجم فرهنگی که جوانان و کشور ما را درنوردیده است، اما بهترین ثروت ما محبت و عاطفه است.
منتظریان افزود: نکته مهمتر نیروی انسانی است که سرمایه اصلی ما، نیروی تحصیلکرده و فرهیخته است که این دو شهرستان دارد و ما را امیدوار می‌کند که در این جایگاه رفیع باشیم.
این نامزد انتخابات مجلس گفت: اما چرا آمده‌ام در صحنه، از ابتدا ثروت وطن بودم و تا انتها هم ثروت وطن خواهم ماند. اما قانون سربازی ایجاب می‌کند در هر جایی سر و خون و جان خواستند نباید دریغ کند، امروز تکلیف سربازیم ایجاب می‌کند در دیار و سرزمینم باشم. مردم سال‌هاست در این جایگاه خسارت‌های فراوانی دیده‌اند امروز تکلیف را باید تعریف کنم که مردم ما خسارت زیادی دیدند. پست جدید سربازیم محلس شورای اسلامی است. آمده‌ام به دروغِ سد کشی و جاده سازی و زیرساخت‌های برق، آب و گاز خاتمه بدهم. مردم عزیز ۴۲ سال از انقلاب با عزت می‌گذرد چقدر باید انتظار می‌کشیدیم که این جاده و راه ایجاد شود.
وی گفت: امروز پروژه‌های زیادی ظرف دو سه سال اتمام می‌شد، اما می‌بینم یک پروژه ۵۰۰ متر جاده‌ای چند بار کلنگ زنی می‌شود و هنوز مانده است.

منتظریان گفت: اگر انتخاب شوم، اثبات می‌کنم که کارها شدنی است. آماده‌ام که همه دستگاه‌های حکومتی را به خدمت مردم دربیاورم. آماده‌ام سطح رفاه مردم را ارتقا دهیم.
او در ادامه بیان کرد: آماده‌ام سطح فرهنگ و پاسخ گویی به مردم را ارتقا دهم و حق مردم بویراحمد و دنا را از حلقوم وزارتخانه بیرون بکشم و میان آنها توزیع کنم. آماده‌ام به شهر و دیارم و به بدنه که خدمت گزاری می‌کند و کسانی که مطالبه گر خدمت هستند، بگویم همه جریان‌ها و گروه‌ها و ایلات یکی است.‌ همه نیازمند خدمت هستند و زیر پرچم واحد باشیم و خدمت دریافت کنیم. آماده‌ام عدالت اجتماعی را توسعه و طعم شیرین عدالت را بچشانیم و زیر سایه حکومت اسلامی عدالت را توسعه دهم.
 منتظریان در ادامه به شرایط جامعه گریزی زد و گفت: این وضعیت دستپخت خود مردم و حاصل انتخاب‌های آنان است، آماده‌ام در صحنه که خانواده شهدا، بسیج و آزادگان و خانواده محترم ایثارگران احساس غربت و ندامت و پشیمانی نکنند و بدانند انقلاب پا برجاست و خط شهدا پایدار است و راه حاج قاسم استمرار پیدا کند. و جوانان و دانشجویان و دانش آموزان و در یک صحنه جوان ما احساس غرور کند و به یأس و ناامیدی‌ها پاسخ دهیم و امید را در جامعه گسترش دهیم و از طرفی چرخ اقتصاد بچرخد.
وی افزود: ننگ است برای مسئولی که مردمش کارت یارانه‌اش را به نانوایی می‌دهد و نان قرضی می‌گیرد، آماده‌ام خدمتگزار شما باشم. تا معیشت مردم و اشتغال و مطالبات جوانان اولویت اول باشد.
 آمده‌ایم اشراف گری را از بین ببریم، تا از هم‌جنس مردم ، مدیران را منصوب کنیم.

 این نامزد انتخابات مجلس در ادامه گفت: عزیزانم ما شعار مبارزه با تبعیض، فساد و بی عدالتی و توسعه عدالت اجتماعی دادیم. ما آماده‌ام به نظام بگویم کاندیدای جریان انقلاب همراه مردم و برای استمرار انقلاب همیشه می‌ماند و پای کار هست.
منتظریان گفت: آمده‌ایم ملت را از تبعیض‌ها و فسادهای که گاهاً خبر آن را می‌شنویم، نجات دهیم. و آماده‌ایم از مراکز فرهنگی و آموزشی دیده بانی کنیم و اگر مسائل فرهنگی تعطیل شود، معلوم است که چه اتفاقی می افتد.
در خیلی از روستاها دبیرستان‌ها تعطیل شده، در مادوان فضای آموزشی چه وضعیتی دارد؟ آیا این خدمت است؟ جامعه‌ای که فصای آموزشی مناسب نداشته باشد، ننگ است.

بیشتر بخوانید:
فیلم و تصاویر نطق انتخاباتی «منتظریان» در یاسوج


 وی در ادامه گفت: حمایت مادی و معنوی را از جامعه هنرمندان و فرهیختگان داشته باشیم، آمده‌ایم کسانی که در گسترش و توسعه فرهنگ نقش دارند، حمایت کنیم و آنان کسانی نیستند، جز دانشگاهیان، روحانیت معزز، فرهنگیان و چهره‌های فرهنگی.
منتظریان گفت: باید تلاش کنیم که بنیه‌ی رسانه‌ها و مطبوعات تقویت شود.
وی در ادامه گفت: آماده‌ایم شهرک‌های صنعتی که یا تعطیل است یا با ظرفیت کم مشغول به کار است. فعال کنیم تا ضمن اینکه رونق تولید داشته باشد، نه تنها جوانان مطالبه گر هستند، بلکه کارمندان ما شغل دوم دارند. آماده‌ایم، تغییر و تحول ایجاد کنیم. که مردم با آرامش و رفاه زندگی کنند. مشاغل روستایی را رونق می‌دهیم تا مردم عزیز ما در روستاها سال‌های سال بتواند زندگی‌شان را از همین راه تأمین کنند. آماده‌ایم احیا و تسهیلات بگذاریم، تا مهاجرت معکوس اتفاق بیفتد و مردم روستاها را به زندگی خودشان برگردانیم و آماده‌ایم صنایع تبدیلی راه اندازی کنیم تا جوانان ما متضرر نشوند، بی تدبیری‌ها باعث شده باغداران و کشاورزان ما متضرر شوند. این محصول کار کسانی است که فقط دوربین همراه خود می‌چرخانند و مصوبات را یدک می‌کشند. آماده‌ایم نعمت آب در قالب چشمه و رودخانه پر آب بویراحمد و دنا بیاورم.



وضعیت مشاغل فراوانی که رفاهی برای مردم در پی ندارد، قابل قبول نیست. با اصلاح قوانین وضعیت زنان سرپرست خانوار بهبود یابد. زنانی که کمرشان زیر بار مشکلات شکسته است را نجات می‌دهیم.
وی ادامه داد: به مقوله ورزش باید توجه شود و زیرساخت‌های ورزشی باید توسعه پیدا کند، ورزشکاران و جوانان ما نشان دادند که با استعدادترین افراد هستند.
منتظریان افزود: امروز آماده‌ایم به بهداشت و درمان سر و سامان بدیم در کمتر جایی پزشک مستقر می‌بینم و مشکلات بهداشتی وجود دارد که ان‌شاء الله باید تحول ایجاد کنیم.
منتظریان در ادامه گفت: در روز دوم اسفند اگر موفق شدیم، یک لحظه از وقتم به بطالت نخواهد گذشت و بدعت‌هایی که دیگران گذاشتند را نخواهیم داشت و به کارمان خواهیم پرداخت. کمیته‌هایی از آخرین نقطه در زیلایی تا بابکان و جلیل تشکیل می‌دهیم و به مشکلات خواهیم پرداخت.
وی گفت: این نظام ناکارآمد نیست، ما مردان بحران هستیم در هر حوزه‌ای ورود کردیم، کارمان نجات مردم و اقتصاد و معیشت و مطالبات آنها بود، کار نشدنی نداریم.
منتظریان اظهار داشت: این نظام قدرتمند است، مردم هر وقت اراده کنند، وارد می‌شوند و بار نظام را به دوش می‌کشند.
وی گفت: از لودابی های مهربان که با مهربانی ما را پذیرفتند، چه اتفاق بزرگی در آنجا افتاد. در پاتاوه و سادات محمودی مردم سنگ تمام گذاشتند، روزها است که مردم در پاتاوه و لوداب و مارگون اظهار خوشحالی می‌کنند، و به یاری خداوند و همراهی مردم موفقیت حاصل می‌شود.
منتظریان گفت: مجلس دهم نتوانست گره‌ای از مردم باز کند و اگر گره‌ای باز می‌کرد، وضعیت این نبود. خدمات مربوط به هیچ مدیری نیست خدمات مربوط به نظام است.
وی گفت: اگر قرار است از این وضعیت نامناسب بگذریم، باید همه با هم باشیم، و شرایطی فراهم کنیم که اکثریت مجلس آینده، جهادگر و آینده نگر باشند.
منتظریان این را هم گفت: که آراء خفته دیگران را زمین گیر می‌کند، مجلس آینده باید از نیروهای انقلابی باشند.
گام دوم انقلاب ویژه جوانان است، و باید برنامه‌هایی تدوین شود که نسل جوان ما هر روز پویاتر و با نشاط‌تر باشد و در حوزه تحصیل و مدیریت کشور نقش آفرینی کنند.
وی گفت: ان شاء الله همه باهم با حضور در انتخابات مشارکت حداکثری خواهیم داشت و انتخابات سالمی برگزار می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمد واحد
Italy
مرد با اخلاق و کارامد حاج نادر منتظریان⁦✌️⁩⁦✌️⁩
Iran, Islamic Republic of
مواظب حرف زدنت باش. خانواده شهدا هیچ وقت اظهار پشیمانی نکردند.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا س
صمد هوشیاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما مرد بزرگ با کوله باری از تجربه مدیریتی ملی
Iran, Islamic Republic of
منتظریان پیروز قطعی اناخابات است.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1