تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۱۸۰۶۳
نطق انتخاباتی اردلان زینل زاده در باشت؛

زینل زاده: امروز واپسین روزها نیست/ لوکوموتیو عبور را روشن کرده ایم

۱
کبنا ؛
ظهر امروز چهارشنبه 30 بهمن ماه، نطق انتخاباتی اردلان زینل زاده در جمع مردم باشت برگزار شد.
زینل زاده در باشت گفت: شما امروز در جایی نشسته اید که ترنم و بوی بهار را حس می کنید. اگر 290 نماینده ای که در بهارستان می توانستند بهاری رابرای خانواده های شما بیافرینند و می خواستند تغییری ایجاد کنند، این کار را می کردند.
زینل زاده اظهار کرد: نه کارگر، نه کارمند و نه فرهنگی، نه مهندس و راننده تاکسی راضی نیستند، قطعا بد عمل می کنیم، قطعا درست و اصولی عمل نکرده ایم ، قطعا ما روی ریل نیستیم که برخی از این مردم ناراضی هستند.
زینل زاده افزود: نهج البلاغه سرتاسر کتاب مدیریتی است، به مدیران توصیه می کنم از خودم تا بقیه، اگر دولت هایی که 4 سال کار می کنند، فقط یک صفحه به این کتاب عمل کنند، اگر مدیران ما به همان یک بند عمل کنند، کشور ما بهار می شود و دیگر نیازی به بهارستان نداریم.
زینل زاده گفت: تعجب می کنم، برخی ها اصلاح طلب هستند ولی فقط منافع خود را دنبال می کنند. انسانی که خود را به خواب زده باشد هر کاری کنید بیدار نمی شود، اما انسانی که خواب باشد با یک تلنگر بیدار می شوند. برخی مدیران خود را به خواب زده اند نه که خواب هستند.
زینل زاده بیان کرد: ما امروز آمده ایم که بگوییم مسخره نیستیم و التماس هم نمی کنیم، از دست بوسی و التماس مردم لذت نبرده ایم، کرامت انسان باید حفظ شود، اگر افرادی باشند که از دست بوسی و التماس مردم لذت ببرند مطمئن باشید نه اصولگرا هستند و نه اصلاح طلب هستند، زیرا اصولگرا به اصولی پایبند است و همینطور اصل دموکراسی در میان اصلاح طلبان نیز مغایر با اینگونه دست بوسی ها است.
زینل زاده به حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج اشاره ای کرد و گفت: یاد بگیریم آسمان را، کوه را، و یا هواپیمای تهران- یاسوج را مقصر ندانیم، جا دارد خدمت خانواده های درگذشتگان تسلیت داشته باشیم، نباید بمانیم و مترصد باشیم تا مقصری پیدا کنیم تا بتوانیم مطالبات شخصی و گروهی مان را از این طریق بدست آوریم.
زینل زاده خاطرنشان کرد: امروز آمدیم حرکتی را در نهضت عبور شروع کرده ایم، امروز واپسین روزها نیست، اتفاقا ما خودمان را آماده و گرم می کردیم، بازی ما دو اسفندماه به بعد شروع خواهد شد. در این راستا، ما در میدان با پیراهن عبور از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد. ما لوکوموتیو عبور را روشن کرده ایم.
وی گفت: شما بزرگان طعم تغییر را خواهید دید. مدیر باید بتواند تغییر را ایجاد کند. ما فکر می کنیم که مدیر باید تغییر ایجاد کند، اگر آقای موسوی شهردار شما کاری کرده باشد، شما می بینید و نیازی نیست تعریف و تبلیغات کند، مردم خود می بیننند، نیازی به بنر زدن نیست.
زینل زاده گفت: همه جا گفتم وظیفه نماینده اجرای پروژه های عمرانی نیست، وظیفه نماینده صیانت و حفاظت از حقوق مردم است، مردم با وجود نماینده باید حس کنند یک چتر امنیتی بالای سرشان است.
وی اظهار کرد: الان در اقتصاد ما این چتر امنیتی ضعیف است، الان وظیفه نماینده این است که این چتر امنیتی را حفظ کند، با تلاش برای آینده فرزندانمان، با افزایش قدرت خرید مردم، با تلاش برای اشتغال زایی و محرومیت زدایی. الان شما می بینید نسبت به سنوات گذشته قدرت خرید مردم یک سوم شده است. یعنی برخی افراد کار خود را درست انجام نداده اند. یادمان باشد شرح وظایف دیگران را به نام خود مصادره نکنیم.
اینکه خیابان سنگ فرش می شود و اینکه برای جایی آب و گاز کشیده می شود وظیفه شهرداری و دیگر ادارات است. وظیفه نماینده چیز دیگری است.
زینل زاده بیان کرد: شما شگفتی هایی را خواهید دید که تبلورش را در دوم و سوم اسفند خواهید چشید.
زینل زاده گفت: تنها قولی که داده ایم این است که شما را از عملکرد خودمان پشیمان نکنیم، این قول، قول بسیار بزرگی است، امیدوارم شما با ما در این راه همدل شوید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1