تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۱۸۰۳۵
کبنا گزارش می‌دهد

بهرامی در پاتاوه: بی شک نماینده ای خواهم شد که بدون لکنت زبان مرا صدا بزنید / نه برای نام آمده‌ام و نه نشان / جریان ما متعلق به همه مردم هست

۲
کبنا ؛نطق انتخاباتی محمد بهرامی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر پاتاوه برگزار شد.
به گزارش کبنا از پاتاوه، روز گذشته ( سه شنبه 29 بهمن ماه 98) نطق انتخاباتی محمد بهرامی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر پاتاوه برگزار شد.
محمد بهرامی در نطق خود، با اشاره به افرادی که خارج از جایگاه سخنرانی ایستاده بودند، اظهار کرد: ما از شما گلایه داریم،
شما خود را از ما دور نگه داشته اید، و از دور نظاره می‌کنید. من از شما هستم، و جزء شما هستیم. در روز افتتاحیه ستاد دکتر روشنفکر با گل به استقبال  ایشان رفتم. جریان ما جریان خوشنام و برآمده از عملکردست، متعلق به یک طایفه و قوم نیست. جریان ما متعلق به همه مردم هست.
بهرامی در ادامه گفت: یاد و خاطره بزرگان این منطقه را گرامی می‌داریم. بزرگانی که حماسه ساز تاریخ بودند. بزرگانی که تاریخ ساز بودند و در تاریخ این استان ماندگارماندند.
عزیزان بنده آزمون خود را پس داده‌ام. هیچکدوم از رقیبان نمی‌توانند عملکرد ما را نقد کنند، می‌خواهیم فاصله‌ها و انسدادها را از بین ببرم. در این انتخابات رقابت بین دو جریان سیاسی ست یک طرف یک کاندیدا اصلاح طلب و خروجی آن محمد بهرامی ست.  و در مقابل سه کاندیداب اصولگرا ایستاده‌اند.
امروز کشور درگیر دو جنگ است. جنگ سخت و جنگ نرم، جنگ سخت جنگی است که سرداران ما از عزت و آبروی ما دفاع کردند و می‌کنند. ولی جنگ نرم امروز دشمنان ما، معیشت ما را نشان گرفته‌اند.
در این جنگ به سرداران سازندگی نیازمندیم. سردارانی که به آبادانی و عمران بپردازند. ما امروز نباید درگیر اختلافات بی فایده شویم. و اجازه ندهیم بویراحمد را به بالا و پایین تقسیم کنند.
ما احترام همه قومیت‌ها را داریم اما برای تغییر باید به شایسته سالاری و شایستگان برگردیم. در زمان مسولیت بنده در شهرداری یاسوج ۱۵۰۰ غرفه را برای خانواده محروم ایجاد کردیم. اگر جانب احتیاط را رعایت کنیم ۹۸ درصد از این غرفه‌ها مربوط به بویراحمد سفلی بود. ما وقتی مسولیت می‌پذیریم متعلق به یک قوم و جغرافیا  نیستیم. ما همواره در کنار فقرا و محرومین بودیم و هستیم.
 بهرامی در پایان صحبت‌های خود، گفت: بی شک نماینده ای خواهم شد که بدون اینکه خجالت بکشید یا لکنت زبان بگیرید نام مرا صدا بزنید. من نه برای نام امده ام و نه نشان! بلکه برای تغییر آمده‌ام. بیشتر هواداران ما جمعیت‌های خاموش هستند کسانی که نه در کاروان‌ها و نه در جلوی ستاد بلکه کسانی هستند که می‌خواهند با عقلانیت و شایستگی رای دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
باز دوباره هیچ پاتاوه ای نبوده این ها جمعیت همراه ایشان هستند
مردم
Iran, Islamic Republic of
شما نماینده هدایت خواه در فرمانداری بودید والان خود را اصلاح طلب می دانید معلوم نیست فردا چه می شوید
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاح طلبان شما را به عنوان اصلاح طلب قبول نداریم شما سال 82 نماینده هدایت خواه در فرمانداری بودید .
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1