تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۱۸۰۳۰
در دیدار با جمعی از مردم طایفه باباامیرشیخی، بازاریان و کهگیلویه‌ای‌های مقیم دوگنبدان مطرح شد

تاجگردون: به جز وامدار مردمم وامدار هیچ کسی نیستم / توضیحات تاجگردون درباره هزینه افتتاح ستادش ( + تصاویر و فیلم )

۲
کبنا ؛امروز (سه شنبه ۲۹ بهمن ماه 98 ) غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با جمعی از مردم روستای چاه تلخ و طایفه بابا امیرشیخی، بازاریان و کهگیلویه‌ای‌های مقیم دوگنبدان دیدار کرد.
به گزارش کبنا، تاجگردون همچنین با جمعی از بازاریان و کهگیلویه‌ای‌های مقیم دوگنبدان دیدار کرد.

 غلامرضا تاجگردون در جمعی از بازاریان با اشاره به برخی حواشی درباره برگزاری تبلیغات پرخرج، گفت: هنرمندان، خوانندگان معروف و کسانی که در تبلیغات بنده اجرا دارند از سر مهر اقدام می‌کند و در قبال آن پولی از من دریافت نمی‌کنند.
  او عنوان کرد: پیش از اینکه بخواهم درباره بازاریان و اصناف سخن بگویم یادی می‌کنم از زنده یاد فرود پورعبدی از دوستان خوبم که در سمت رئیس اتحادیه اصناف گچساران خدمت کرد و در خوش نامی دار فانی را وداع گفت.
 این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: توسعه باید به شکل همگون صورت گیرد یعنی اگر قرار است بازار زیبا شود باید در کنار آن رونق باشد نه کسادی.
  تاجگردون به اجرای طرح ساماندهی خیابان بلادیان به عنوان یک معماری اصیل و زیبا اشاره کرد و افزود: این طرح در صورت برنامه ریزی می‌تواند چندین فرصت شغلی جدید فراهم کند.
  او عنوان کرد: قول می‌دهم گچساران و بازار آن با اجرای برنامه‌های خوب در پنج سال آینده یکی از مناطق توسعه یافته در جنوب کشور شود.
تاجگردون تاکید کرد: در گچساران محدودیت اعتباری برای توسعه نداریم و صنعت و معدن و تجارت و امور مالیاتی می‌تواند به رونق بازار کمک کند.
 وی به خرید خانه‌های بافت فرسوده برای بازگشایی در زمان شهردار سابق اشاره کرد و افزود: این طرح مدت زمان زیادی معطل شده بود وقتی پیگیر شدم گفتند خانه‌ها را برخی شهروندان گران می گویند در پاسخ گفتم بخرید هر قدر می‌گویند چون من معتقد هستم که هر چه در توسعه و آبادانی پول خرج کنیم اثرش در رونق بازار پدیدار می‌شود.
غلامرضا تاجگردون همچنین در جلسه‌ای با جمعی از مردم کهگیلویه بزرگ مقیم دوگنبدان، اظهار داشت: از محبتی که نسبت به من داشته‌اید و امشب جمع شده‌اید تا دست یاری به برادر کوچک خود بدهید و حرکت دیگری برای انجام سرنوشت مهم خود انجام دهید سپاسگزارم.
وی گفت: با شهر و مردم کهگیلویه‌ی بزرگ بیگانه نیستم و اعتقاد دارم این قوم انسانهایی هستند که نان حلال بازو و فکر خود را می‌خورند.
تاجگردن ادامه داد: خرسندم در چند دور گذشته منتخبشان بوده‌ام.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت بیان کرد: مشکلات کهگیلویه بزرگ اعم از زیرساختی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کمی پیچیده و در هم تنیده است.
تاجگردون افزود: کهگیلویه بزرگ است، انسان‌های بزرگی دارد و در هر کجا باشند نقش آفرین هستند.
وی افزود: مفتخرم حتی در تهران بسیاری از فرزندان فکور و غیور کهگیلویه دارای مسئولیت پایدار بوده و هستند و افتخار آفریده‌اند.
تاجگردون ادامه داد: شما عزیزان هم که از دیرباز تاکنون دست در دست هم و همگام بوده و هستیم، تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: امشب باز افتخاری نصیبم شد تا دستم را برای پیشبرد مسیر توسعه بفشارید.
تاجگرون بیان کرد: نماینده مجلس وقتی اعتبارنامه‌اش به دستش می‌رسد، نماینده کل مردم است.
نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد مجموعه‌ای از واژگان و اقوام اصیل در کنار هم می‌باشد.
تاجگردون به موضوع تغییر نام استان در مقطعی اشاره کرد و گفت: وقتی بحث تغییر نام استان پیش آمد و بحثش مطرح شد طبق معمول هر اتفاقی در استان می افتد یک سر موضوع به من ربط داده می‌شود آن را نیز به من ربط دادند.
وی به خاطراتی در مورد نام استان اشاره کرد و گفت: وقتی رییس سازمان برنامه و بودجه استان شدم و اسامی و لیست استانها را دیدم خیلی راحت می‌توانستم اسم استانمان را پیدا کنم چون نامش از بقیه طولانی‌تر بود اما اعتبارش از همه کمتر و حالم گرفته می‌شد.
تاجگردون افزود: در یادداشتی عنوان کردم گچساران واو میان کهگیلویه و بویراحمد است برخی گفتند (واو) چیست، من گفتم (واو) حرف ربطی است که یک کهگیلویه و بویراحمد را به هم وصل می‌کند. گفتم استان کهگیلویه و بویراحمد به دلایل مختلف سیاسی، اقتصادی و …این واو را نیاز دارید. در عرصه اقتصاد این واو می‌تواند پمپاژ کننده اعتبار باشد.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: در طول دوران خدمتتم تلاش کردم واو جایگاهی در قامت استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.
تاجگردون ادامه داد: در این چند سال تلاشها نتیجه داد و اعتبار استان از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۱۲۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
وی همچنین گریزی به موضوع انتقال آب سدکوثر به برخی مناطق کهگیلویه بزرگ زد و گفت: برخی به من گفتند چرا می‌خواهید به شهرهای لنده و سوق آب دهید، گفتم ما به بندرلنگه آب دادیم تازه الان می‌خواهیم به لنده سوق و …آب دهیم (حقشان است).
تاجگردون گفت: وقتی خیابان بلادیان ساخته و افتتاح شد اولین چیزی که به خاطرم آمد بافت قدیم دهدشت بود.
وی ادامه داد: اگر اجازه پیدا می‌کردم در امور بافت قدیم دهدشت دخالت کنم به بهترین نحو ممکن و باشکوه بالا آن را اجرا می‌کردم.
نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ایلات و طوایف کهگیلویه بزرگ دست من را به گرمی فشردند، این شهر هم محل زندگی شماست و محل زندگی ما، وقتی خیابان‌ها و محلات این شهر ساخته شود نمی‌گویند فلان قوم برود و فلان قوم نرود جاده‌ها هم همینگونه بوده این کارها برای همه بوده است.
تاجگردون گفت: اگر معذوریت اخلاقی نداشتم خیلی موضوعات در مورد کهگیلویه را می‌گفتم.
وی عنوان کرد: هیچ کس از همشهریانم را در این شهر ندیدم که از یک کهگیلویه‌ای برنجد و حتی نشنیدم در نزاعی یک طرف آن کهگیلویه‌ای باشد.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: در این چندماه حرفهای زیادی زده شد اما من جوابی ندادم، بعضی مواقع حرفایی می‌زنند که شکم انسان به درد می‌آید، هر چه در شأن خودشان بود گفتند و تمام توطئه‌ها را کردند تا تاجگردون نباشد، هر کاری کنید کهگیلویه‌ای‌ها با تاجگردون هستند حتی کاندیدای کهگیلویه‌ای هم به نفع تاجگردون کنار می‌رود.
وی گفت: ۸ سال مقاومت و صبوری کردم، من به همت مردمم و اقشار مختلف اجازه نخواهیم داد شهر و استان به جایی برگردد که مال خودش نیست.
وی ادامه داد: شما نماینده‌ای به مجلس می‌فرستید که تبلور فکری شما باشد، برخی نرفته انگشتشان را فروخته‌اند.
تاجگردون گفت: به جز وامدار مردمم وامدار هیچ کسی نیستم.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: هر چه را دیدم به نفع مردمم باشد همان را انجام دادم و خواهم داد، عملاً شخصیتم را نفروختم و خِردم را از خودم دور نکردم.
تاجگردون گفت: ما باید بی خِردی را دفع کنیم، اگر خِرد حاکم شود اشتباه سهوی قابل جبران است.
وی افزود: جماعتی که اینجا حضور دارند یار نانی نیستند جانی هستند اینان نان نمی‌گیرند بلکه جان می‌دهند.
تاجگردون عنوان کرد: این شهر شهر ماست هر چه خواستید گفتید این مردم ۲ اسفند به پای صندوق می‌روند و روز سوم اسفند هتریک می‌کنند.
وی در پایان گفت: باز هم می گوییم بلبلان خوش آواز باید بر سر این شهر بخوانند و باید فضایی امن و آزاد برای مردم فراهم کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

در مقایسه با همایش دره باشت 1 درصد هم نمیشه
حاج
Iran, Islamic Republic of
عشق است تاج
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1