کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منتظریان در منطقه تنگ سرخ و تنگ خشک بویراحمد؛

مشکلات تنگ‌سرخ لاینحل مانده است / ضعف نمایندگان و مسئولان در رونق فرودگاه یاسوج

29 بهمن 1398 ساعت 23:15

نادر منتظریان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ( امروز سه شنبه 29 بهمن ماه 98) با جمعی از مردم تنگ سرخ و تنگ خشک شهرستان بویراحمد دیدار کرد.


نادر منتظریان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ( امروز سه شنبه 29 بهمن ماه 98) با جمعی از مردم تنگ سرخ و تنگ خشک شهرستان بویراحمد دیدار کرد.
نادر منتظریان در جمع مردم تنگ سرخ با تسلیت دومین سالگرد حادثه تلخ هواپیمای تهران_یاسوج گفت: این حادثه بسیار جانگداز و جانسوز بود جمعی از عزیزان و فرزندان عزیز این کشور را ۲۹ بهمن سال ۹۶ از دست دادیم که به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گویم.
کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا عنوان کرد: مسوولان وقت و نمایندگان می‌توانستند بعد از حادثه وضعیت فرودگاه یاسوج را پیگیری کنند و بسیاری از نواقصات را برطرف کنند اما متاسفانه آنطوری که از آنها انتظار می‌رفت عمل نکردند.
وی بر برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در دوم اسفند تیری به قلب دشمنان است، در وهله دوم  نظام هر ۴ سال یکبار فرصت تحول را با انتخابات فراهم کرده که مردم انتخاب آگاهانه داشته باشند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع شود.
نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا با بیان اینکه هر کسی که وارد صحنه می شود باید برای رفع مشکلات تنگ سرخ همت کنند، افزود: «تنگ سرخ» در بخش مرکزی واقع شده اما آنطور که باید و شاید خدمات ارائه نشده لذا انتظار می‌رود مشکل آب و گاز منطقه حل شود.
وی تصریح کرد: اگر مردم ما را انتخاب کردند خدمات عمومی مدنظر خواهد بود.
منتظریان ادامه داد: تا فساد هست این وضعیت هم حاکم است در مجلس آینده باید کسانی در راس قرار گیرند که پاسدار خون شهدا باشند.
وی به وظیفه نماینده مجلس اشاره کرد و گفت: خدمات‌رسانی به مردم وظیفه ادارات و دستگاه‌ها است، نماینده وظیفه دارد به خدماتی که به مردم ارائه می‌شود نظارت کرده و هر جایی کم و کسری بود تذکرات لازم را ارائه دهد.


کد مطلب: 418028

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418028/2/مشکلات-تنگ-سرخ-لاینحل-مانده-ضعف-نمایندگان-مسئولان-رونق-فرودگاه-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1