تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۴۱۸۰۲۶
کبنا گزارش می‌دهد

نادر منتظریان در کاکان: اگر مجلس به وظایف خود به خوبی عمل می‌کرد، شاهد این وضعیت اقتصادی و معیشتی نبودیم / با هم این وضع را اصلاح می‌کنیم ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛نادر منتظریان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه کاکان سفر کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( سه شنبه 29 بهمن ماه 98) نادر منتظریان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه کاکان سفر کرد.
منتظریان در دیدار با مردم کاکان، اظهار کرد: حکومت اسلامی ایران یک نعمت الهی است که منشأ آن قانون الهی است و تنها حکومتی هستیم که منشأ الهی داریم.
 وی با اشاره به اینکه در آستانه ۴۲ سالگی انقلاب، استکبار لحظه به لحظه انقلاب را تعقیب می‌کند، افزود: با توجه به جایگاهی که دارم آشکار و پنهان نظام را می‌دانم، تمام ابر قدرت‌هایی که در منطقه هستند برای آسیب‌رساندن به انقلاب و نظام وارد منطقه شده‌اند اما به لطف خدا و رهبری مقام معظم رهبری و اقتدار جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی‌برند.
 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا بیان کرد: سوالی که پیش می‌آید است که چرا این چند ساله به اینجا رسیدیم که مردم در این همه رنج و مشکلات گرفتار شوند.
 وی بیان کرد: می‌شود این مشکلات را حل کرد نسبت به زیرساخت‌ها شناخت دارم و معتقدم اگر چرخ صنعت به حرکت در بیاید بخش اعظمی از مشکلات رفع می‌شود. این را هم بگویم که راه و چاه زیادی برای بیرون رفت از این شرایط هست و این نیست که همه نگاهمان به خارج از کشور باشد.
 منتظریان با بیان اینکه مردم نسبت به نظام بیگانه نیستند، گفت: در این ۴ دهه عمر انقلاب این مردم بودند که در تمام بحران‌ها و شرایط حساس در کنار انقلاب بودند و اگر همیشه در میدان هستند برای ما مسئولان نیست بلکه دل در گروی نظام دارند.
 نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا بیان کرد: این سال‌ها به دلیل برخی از ناکارآمدی‌ها و سوء مدیریت‌ها مردم نگران هستند، شکافی که همه شاهد آن هستیم، باعث کاهش اعتماد عمومی مردم شده، مردم نظام و انقلاب و رهبرشان را دوست دارند، در این هیچ شکی نیست، اما امکان اصلاح این وضع ممکن، امکان‌پذیر است، جوانان این چند سال مطالبات انباشته شده‌ای دارند، چرا که کاری برای آنها انجام نشده است.
وی با بیان اینکه تبعیض، فساد و بی عدالتی موجب مشکلات می‌شود، عنوان کرد: هر چه کاستی است، همه از مجلس نشأت می‌گیرد، چرا که مجلس در رأس امور است. اگر مجلس به وظایف خود به خوبی عمل می‌کرد، این اوضاع را شاهد نبودیم.
منتظریان با بیان اینکه هر ۴ سال یکبار فرصت داریم در سرنوشت خودمان دخالت کنیم و باید از فرصت انتخابات پیش‌رو استفاده کنیم، افزود: انتخابات یازدهم ۱۰۰ درصد با گذشته فرق دارد. مجلسی با شاخص‌های رهبری باید انتخاب کنیم و فردی که انتخاب می‌شود وامدار کسی جز مردم نباید باشد.
 نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا گفت: هیچ گاه نگفتم اصلح هستم اما وظیفه دارم خود را عرضه کنم بی اخلاقی را قبول ندارم اما در حوزه اجرا با سایر رقبا حرف دارم.
منتظریان مشکلات کنونی کشور نشات گرفته از مجلس دانست و گفت: اگر مجلس به وظایف خود درست عمل می‌کرد این مشکلات به وجود نمی‌آمد.
بنا براین گزارش، طاهری یکی از بزرگان کاکان به ویژگی‌های نادر منتظریان اشاره کرد و گفت: آقای منتظریان در مدت چند سالی که در پست‌های مختلف بود هیچ گاه از مواضع انقلابی خود کوتاه نیامد و گذر زمان باعث نشد که تغییر نکرد.
 وی به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امیدواریم همه با انتخاب درست و صحیح در انتخابات پیش‌رو به شاخص‌هایی که رهبری تاکید برسیم.
 وی نمایندگی مردم را کار برای خدا دانست و عنوان کرد: اگر در این مسیر حساس برای رضای خدا گامی برداشته شوو خدا محبت آن فرد را در دل مردم قرار می‌دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
سونامی ۸۰ هزار نفری حاج نادر منتظریان کار را تمام کرد

پیروز قطعی حاج نادر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
اخ من جونمون پیروزی قطعی وابی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1