کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

عدل هاشمی‌پور: عزت را با احیاء سد مارون، کلات، معدن فسفات چرام برگرداندم / دیگران عزت را نابود کردند (+ تصاویر )

29 بهمن 1398 ساعت 22:51

نطق انتخاباتی عدل هاشمی پور نامزد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ورزشگاه چرام برگزار شد.


 نطق انتخاباتی عدل هاشمی پور نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ورزشگاه چرام برگزار شد.
 به گزارش کبنا از چرام، عصر امروز (سه شنبه 29 بهمن ماه 98) عدل عاشمی‌پور در جمعی از مردم چرام در ورزشگاه این شهر، اظهار کرد: سلام و درود بر امامی که دموکراسی را بوجود آورد تا مردم سرنوشت خود را رقم بزنند.
وی افزود: امام ابهت و هیبت استکبار جهانی در رأس آن امریکا را شکست، حکومت ستمشاهی را بیرون راند و حکومت الله را پیاده کرد و با قیام و نهضت حسینی‌اش، دین امریکایی و واپسگرا را کنار زد و اسلام ناب و عاشورایی را جایگزین کرد.
هاشمی پور ادامه داد: سلام و صلوات و درود می‌فرستیم بر شهدای والا مقام بویژه سردار شهید سلیمانی که جان خود را در راه امنیت و ارامش مسلمین از دست داد تا ما در سایه امنیت بتوانیم خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم داشته باشیم و سلام به رهبر انقلاب، ادامه دهنده راه امام که با تدبیر و مدیریت و شجاعت کشتی را به ساحل رساندند امیدوارم این کشتی به سر منزل مقصود برسد
کاندیدای انتخابات در حوزه کهگیویه بزرگ گفت: من از مردم خوب و شریف شهرستان چرام، تشکر می‌کنم از همه ایلات و طوایفی که در شهرستان زندگی می‌کنند، ممنون و سپاسگزارم.
هاشمی پور گفت: در مدت چهار سالی که مستمر مزاحمت ایجاد کردم، عذرخواهی می‌کنم و اینجا یک عذرخواهی دیگر دارم اگر بواسطه مشغله کاری و درگیر بودن پروژه‌ها در کنار کار مجلس نتوانستم به درستی جوابگوی تلفن شما باشم و این قول را خواهم داد، چون زمینه فراهم شده است که به فضل پروردگار موفقیت کسب شد، جبران کنم.
وی تصریح کرد: سروران عزیز، خواهران و جوانان قبل از اینکه به چرام بیایم تکلیف ما به همت مردم و اراده آهنین و بصیرت بالایی که داشتند، مشخص بود امروز این سیل خروشان و این استقبال باعث شد، که هر نتیجه‌ای حاصل شود، سوم اسفند پیروز میدان شما مردم هستید و این پیروزی را به همه شما مردم تبریک عرض می‌کنم.  
هاشمی پور بیان کرد: گزارشی از عملکرد خودم که چهار سال به من اعتماد کردید باید اطلاع داشته باشید با همه نا بسامانی‌های اقتصادی چه اقداماتی برای شهرستان چرام انجام گرفته است
مسئولان و مدیران در سطح کلان قوه مقننه قضاییه و مجریه و دیگر خدمتگزاران وظیفه دارند عملکرد نظام را به مردم گزارش دهند و امیدواری را در مردم تقویت کنند.
کاندیدای شاخص انتخابات مجلس، گفت: در همین ورزشگاه به معدن فسفات آماده باش دادم، شما به عنوان موکلین از من سؤال کنید که این وعده کجا رسید؟ تا عرض کنم بعد از چهل سال معدن فسفات چرام به شرکت «ایمیدرو» منتقل شد. کارهای مطالعات انجام شد مشخص شد معدن توجیه اقتصادی دارد و در همین مدت ۵۰ تا ۶۰ نفر در کارهای مهندسی ساخت و نصب سوله کارخانه آهک و هیدراته مشغول شدند.
هاشمی پور افزود: کنار آن معدن فسفات، کارهایش تمام سرمایه گذار مشخص شد زمین آماده شد آب برق گاز تعیین تکلیف شد بستر فراهم است این معدن روزی گفتیم باید ارزش افزوده داشته باشد سال آینده ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در این معدن مشغولند. خدایا شاهد باش چقدر شایعه پراکنی کردند گفتند این تجهیزات مال اقای هاشمی است اگر نباشد اینها را حمل می‌کند می‌برد.
آن زمان دیگر فرا نخواهد رسید که معدن فسفات چرام ‌متوقف باشد و تعیین تکلیف شده و هرروز کار و تلاش دارد، صورت می گیرد.
 سردار هاشمی‌پور گفت: در حوزه کشاورزی سد آبریز به صحرای کلاچو و دشت چرام برمی گردد و روزی عرض کردم مارون به غارت رفته آماده باش آمدم، امروز به توفیق الهی و به برکت نظام و همکاری مسئولان خصوصاً وزارت نیرو طرح سد آبریز تصویب در بودجه سال ۹۸ در ۸۱ جلسه مجوز برداشت آب از مارون گرفته شد.
وی ادامه داد: به عزیزی که دنبال عزت بر می‌گردد، اعلام ‌می کنم عزتی که بواسطه بی تفاوتی به مارون از دست رفت برگرداندم و آمد، سد مارون درحال ساخت است، عزتی را که قرار باشد، تالاب شادگان اطراف بهبهان درمسیر مارون آباد شود ولی من درکنارش آب نتوانم برداشت کنم؟ کجاست؟ و عزت را روزی از کهگیلویه فرار کرد که سد کلات را نابود کردند ...
هاشمی پور بیان کرد: جاده پاتاوه به دهدشت را گفته کار من است، من نمی‌فهمم کسی که ۱۶ سال نماینده بود ۸ سال بزرگواری بود ۴ سال من بودم برادر من چه عزتی، تو کجایی؟ جاده پاتاوه بودی سال ۸۵ بنده قائم مقام قرارگاه خاتم بودم با دلسوزی و تعصبی که داشتم قرارداد بستیم شروع کردیم هر کجا رفتم پیگیر شدم.
 وی متذکر شد: این گفتن دارد؟ چند سال است رفتی بهبهان چطور یادت آمد که این حرف را بزنی که جاده پاتاوه را من شروع کردم. سد مارون را می‌زنم، شما کجا بودی که می گویی جاده لنده به تشان را من شروع کردم؟
وی گفت: سد آبریز جاده دسترسی به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به مناقصه رفت.
هاشمی پور ادامه داد: چاه های چشمه بلقیس که حق بزرگی بر گردن مردم دارد از مردمان منطقه تشکر کنم، اگر چاه‌ها بواسطه خشکسالی دچار مشکل شد مردم چکار کنند وارد عمل شدیم در بودجه ۹۸ ردیف دار کردیم قرارگاه خاتم به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی شروع کرده است.
وی با اشاره به خدمات انجام گرفته در حوزه جاده‌ها تصریح کرد: جاده چرام به دهدشت از اینجا از نمایندگان ادوار گذشته و مسئولان بابت فرسایشی شدن این جاده از مردم عذرخواهی کنیم هر هفته و هر ماه ما شاهد افتتاح و به بهره برداری رساندن از آزادراه و بزرگراه در کشور هستیم چه شده جاده ۱۰ کیلومتری ۱۵ سال طول بکشد و هنوز ۲ ونیم‌کیلومتر باقی مانده باشد و امیدوارم تا دو سه ماه آینده پرونده جاده بسته شود.
سردار هاشمی پور گفت: مجوز روشنایی جاده دهدشت تا چرام را از معاون وزیر راه گرفتم و جاده چاسخار را مجوز گرفتم اعتبار هم دارد و سه بار مناقصه رفت.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه رقیب اصلی خود در این دوره از انتخابات را خطاب قرار داد.
وی گفت: پنج دوره‌ای که اسم بردی بس نیست؟ اجازه بده کسی بیاید، غرور جوانی حق مسلم جوانان است، نمی‌توانی از آنها بگیری زمانی من و تو این غرور جوانی را داشتیم. زمانی همه امکانات و اعتبارات بود کاری نکردی الان از مرز ۷۰ گذشتی بگذار من هم هم سن و سال تو شوم این مردم ۱۶ سال به تو اعتماد کردند، دو دور نمی‌توانی رأی اعتماد مردم را بگیری؟
هاشمی پور بیان داشت: می‌گوید، رشد هاشمی از شهرداری بود، می‌خواهد، بگوید، آن زمان که نماینده بودم هاشمی را شهردار گذاشتم.
اعلام می‌کنم دو جریان اصولگرا و اصلاح طلبی خبر دارم که چه کسی را برای اینجا آماده کرده کت و شلوار آماده کرده تخصصی ندارد. غیر از این کار چه کار فلان پروژه عمرانی دارد، این جمله‌ای که شما فرمودی سوژه خوبی به من دادی و چون می دانم به جریان اصلاح طلب هم عرض کردم.
هاشمی‌پور ادامه داد: یکی از رقبا امروز در دهدشت گفتند: برنامه مدونی برای کهگیلویه آماده کردند که بعد از انتخابات از آن رونمایی می‌کنند، باید بگویم اولاً اگر برنامه‌ای دارید، چرا قبل از انتخابات به مردم نمی‌گوئید؟ دوماً برادر گرامی! شما به جزء پیگیری همین کارهایی که در دوره شما تعطیل بود و بنده فعالشان کردم، چه برنامه جدیدی دارید؟ آن چیزی که شما به عنوان برنامه داری، همین کارهایی است که برایتان آرزو بود و می‌گفتید، نمی‌شود، ولی بدست من انجام شد!
وی خطاب به مدیرکل کمیته امداد گفت: در این شرایط بیشتر مواظب نیروهای خود در این حوزه انتخابیه باشید و از رأی مددجویان محافظت نمایید.
«هاشمی پور» وعده داد در سرفاریاب ناگفته‌ها را بگوید و تاکید کرد: سینه‌ام‌، مخزن اسرار است؛ برخی را فردا می‌گویم.
بنا بر این گزارش، در حاشیه این مراسم استفاده از موسیقی «ساز و نقاره» و جوانانی با لباس محلی موجب شد که بازی محلی چوب بازی برگزار شود، که با استقبال مردم روبرو شد.
فردا آخرین نطق «عدل هاشمی‌پور» در شهر سرفاریاب است.


کد مطلب: 418023

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418023/2/عدل-هاشمی-پور-عزت-احیاء-سد-مارون-کلات-معدن-فسفات-چرام-برگرداندم-دیگران-نابود-کردند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1